silusjon Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Satt og så på åndenesmakt danmark.. har aldri giddet se på det til vanlig selve programmet... Men jeg begynner virkelig stusse litt altså... hvorfor lyve om det egentlig, og la folk sende inn søknader om "problemmet". Men det irriterer meg litt at de får de personene det gjelder til og lage et "skuespill" av det som på en måte skjer med dem, ser bare rett og slett dumt ut og mer utroverdig ut spør du meg.. Og at det skjer "hver natt" som noen sier.. kansje de burde vudert få opp noen kamera da så vi andre kunne trodd litt mer på det evnt, nei jeg forstår virkelig ikke helt dette jeg Hva er din mening? 1
drue Skrevet 4. mars 2014 #2 Skrevet 4. mars 2014 Næsj, enten så tror man på det eller så tror man ikke på det.
Sylvari Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Jeg tenker det er brukbar underholdning, ikke noe mer enn det.
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2014 #4 Skrevet 4. mars 2014 Jeg regner med at de som opplever "noe", gjør det. Så mange mennesker kan ikke lyve gjennomført i hele sitt liv. Hadde det vært løgn, juks og bedrag, ville en eller annen ha sprukket i fylla et sted, og Se&Hør ville ha vært på pletten øyeblikkelig. Det jeg ikke forstår, er at ingen får et skikkelig opptak av noe som helst. Med alle opptaksmulighetene vi har i vår tid, burde det vært bevis på bevis...men det er det altså ikke. Jeg er åpen for at det finnes mye forskjellig der ute, og jeg skal tro på det når jeg får se det, men ikke før. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Jeg regner med at de som opplever "noe", gjør det. Så mange mennesker kan ikke lyve gjennomført i hele sitt liv. Hadde det vært løgn, juks og bedrag, ville en eller annen ha sprukket i fylla et sted, og Se&Hør ville ha vært på pletten øyeblikkelig. Det jeg ikke forstår, er at ingen får et skikkelig opptak av noe som helst. Med alle opptaksmulighetene vi har i vår tid, burde det vært bevis på bevis...men det er det altså ikke. Jeg er åpen for at det finnes mye forskjellig der ute, og jeg skal tro på det når jeg får se det, men ikke før. Hva? Har du ikke sett Paranormal Activity? Anonymous poster hash: 14205...fec 2
fresia Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 nei, jeg tror ikke det er sant. kun for underholdning og/eller oppmerksomhet… pleide å se litt på det da jeg var yngre. har aldri trodd på det, men blir fascinert av hva folk kan finne på! 1
silusjon Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2014 Takk for svar! Gøyt og se hva andre mener Alle har jo sine meninger om hva de velger og tro! Jeg vet ikke helt selv hva jeg tror på er mer sånn "tror det vist jeg ser det eller opplever det selv." Vil nok tro det er mye mellom himmel og jord.. Men de overdriver ekstremt på Åndenes makt, men det er vel for og skremme oss sere også tenker jeg.. Men hadde vært greit om de hadde gjort det litt mer overbevisende om det virkelig er sant, ikke godt og si altså...
Purple Basil Skrevet 5. mars 2014 #8 Skrevet 5. mars 2014 My ghost story eller Ghost Adventures er da mye mer underholdende enn Åndenes makt Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord. Men jeg tror også at det meste som skjer på Åndenes makt bare er noe tull.
Chien Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Ved første øyekast virker det som om at hele greia er bare oppspinn. Åndens Makt-produsentene legger jo til både skygger og tegninger og musikk som gjør hele greia mye mer spennende å se på. Selvfølgelig. Det hadde vært ganske kjedelig å bare se to personer klage over bråk og lyder og skygger, uten at vi (publikum) faktisk fikk sett noe av dette. Men det er noe falskt over det hele likevel... Men det jeg ikke forstår er alle de menneskene som faktisk sender inn søknad til programmet. De som faktisk inviterer TvNorge inn i hjemmet sitt og forteller om "merkelige ting" de har opplevd. Det kan da ikke være så mange som regelrett lyver? Er det en slags psykisk greie kanskje.. at om man faktisk "tror" på spøkelser så vil man også "se" spøkelser? Uten at det nødvendigvis er "noe" der. Jeg vet ikke. Dernest så syns jeg det er litt merkelig hvordan TvNorge-produksjonen har lov til å "lyve" til befolkningen ved å f.eks. gi informasjon til disse "klarsynte" på forhånd, selv om at programlederen konstant påpeker at "de klarsynte har ikke fått noe informasjon på forhånd". Og det hender jo faktisk at de "klarsynte" treffer rimelig godt på noen punkter. At de vet detaljer fra historien som kan dokumenteres, osv. Dèt syns jeg er litt bisart. Så tror jeg på programmet? Jeg vet faktisk ikke. Jeg klarer ikke danne meg opp en mening. Både ja og nei. 2
Wonders Skrevet 5. mars 2014 #10 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Det er jo aldri bevist noe så...ren tolkning er fri for alle... Når noe/noen vil du skal se så er det ikke noe vagt eller utydelig. Og etterpå får man sikkert ikke vises et på tv, for det er så graverende. Jeg ville ikke vist det til allmenheten om jeg fant noe slikt på film. TS hvor så du det hen? Link??? Vil også se fra deilige Danmark. Endret 5. mars 2014 av Wonders
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2014 #11 Skrevet 5. mars 2014 Det blir bare så dumt dette med "stemningsskapende musikk, lys og skygge, rykkete kameraføring", som de har det på disse programmene. Programlederne (både norsk og dansk variant) snakker omstendelig og repeterende...som om vi alle hadde tungt for å oppfatte ting på første forsøket. Det virker som at de har et manus med visse punkter som de skal innom hver gang. Det blir veldig forutsigbart kjedelig. Det er ikke spennende eller skremmende. Ikke en gang et lite grøss oppover ryggraden for min del. 2
Wonders Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Det blir bare så dumt dette med "stemningsskapende musikk, lys og skygge, rykkete kameraføring", som de har det på disse programmene. Programlederne (både norsk og dansk variant) snakker omstendelig og repeterende...som om vi alle hadde tungt for å oppfatte ting på første forsøket. Det virker som at de har et manus med visse punkter som de skal innom hver gang. Det blir veldig forutsigbart kjedelig. Det er ikke spennende eller skremmende. Ikke en gang et lite grøss oppover ryggraden for min del. Hvor ser du den danske utgaven? Link?
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hmm....jeg har den på tv`n min på en av de vanlige kanalene...men nå husker ikke det i farta. Skal forsøke å lete litt. Hmm...kan det være Tv6 mon tro...det som før var TvNorge? Endret 5. mars 2014 av Hoppetaujenta
Gjest Hyssingen Skrevet 5. mars 2014 #15 Skrevet 5. mars 2014 Hvor ser du den danske utgaven? Link? Den går på tv6.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Tror mannen min er litt betatt av Lilli Bendriss. Han tror ikke på noenting som helst, men Åndenes makt skal han se når hun er med .Jeg bare tenker: Skulle likt å se damen uten sminke og de fantastiske gevantene.Det har han sagt selv også. Eller rettere: Jeg hadde nok ikke kjent igjen henne på gaten uten sminke nei.... Uhu, intelligent resonnement, gitt! Uansett så er jeg veldig enig med deg Hoppetaujenta.Skulle hatt liveopptak så vi fikk se hva de forteller disse plagede menneskene. :cry: Anonymous poster hash: 94832...26f
Wonders Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 Hmm....jeg har den på tv`n min på en av de vanlige kanalene...men nå husker ikke det i farta. Skal forsøke å lete litt. :)Hmm...kan det være Tv6 mon tro...det som før var TvNorge? Takk da har jeg det.
hjertesukka Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Jeg vet heller ikke helt hva jeg skal tro. Noen programmer er mer overbevisende enn andre, syns jeg. Og så liker jeg best de programmene der Lili Bendriss er med. Hun er liksom dronninga på haugen, for ikke å si heksa på haugen. Ellers føler jeg at det er mye for å komme på tv noen gjør dette, beklager hvis jeg tar feil. Men jeg har begynt å legge mer merke til dører som står åpne nå, og ting jeg ikke husker at jeg har flyttet på og sånt, hehe.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Må bare skynde meg å poengtere at Lilli Bendriss er en flott dame hun på sin særegne måte. Hun tar den helt ut og noen må jo gjøre det også. Det er nok av gråe mus i hennes alder. Anonymous poster hash: 94832...26f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Jeg må bare tro på det...Har 2 bekjente som har vært med, og vet de slet voldsomt. Ene ble aldri kvitt aktivitetene så hun flyttet. Anonymous poster hash: 97c65...04e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå