Gå til innhold

Mageproblemer.. trenger råd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har slete nå siden november med magen min. Jeg spiser relativt lite ( dette kan være alt ifra en skive med ost til en normal middagsrett ) , så begynner jeg å brenne oppe i magen , blir is kald i hele kroppen med frost, kaster opp maten og får dårlig mage som gjør at jeg må bæsje. Jeg har ikke gått ned i vekt, men venner av meg kan se på meg at jeg begynner og bli smalere.

Etter jeg har kastet opp og bæsjet har jeg fortsatt mye brennende smerter i magen og må prøve å sove for at det kanskje går vekk ( noe det av og til gjør ) om ikke kan jeg sitte med store smerter i mange timer og frost.

Jeg har vært sykemeldig siden november og vært og tatt masse tester på sykehuset og hos legen . Både Gastroskopi , PH- 24 t måling av syre i kroppen, flere ultralyder, matallergi test, sjekket at det ikke er noe med gallestein, og tatt masssse blodprøver for alt mulig rart men legene finner ikke noe feil med meg.

Nå idag fikk jeg beskjed om at NAV ikke vil la meg gå sykemeldt lenger på grunnlag av at legene ikke finner ut hva som er feil med meg. Dette sitter meg i en situasjon hvor jeg må gå syk på jobb og rett og slett ikke klare og fungere som normalt.

Jeg vurderer nå sterkt å si opp jobben min på 50% stilling på barneskole på grunnlag av at jeg ikke er frisk og ikke klarer og holde meg oppegående.

Nå er jeg redd for om jeg sier opp jobben min i frykt om at jeg ikke får noe økonomisk støtte fra Nav inntil jeg blir frisk og får meg en ny jobb da. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. jeg har virkelig ikke lyst og gå på jobb i denne formen som jeg er, jeg syntes det er forferdelig nok bare og gå til butikken for å handle og hjem igjen.

Jeg tenger råd, hva skal jeg gjøre ? Er ganske fortvilt :(

Anonymous poster hash: 67a1a...6dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hva du har blitt henvist til?

Du må bare ikke gi deg når det gjelder NAV.. Stå på og ikke gi deg! De folka der borte er vant til at folk ljuger om sykdommer for å få støtte dem ikke har krav på. Så jeg tror ikke du har så mye valg egntlig, fortell dem klart og tydelig at du ikke kommer til å klare deg på jobb når du har det sånn, oghva du skal gjøre da.

Jeg sliter med helsa, og legene vet ikke hvorfor jeg er syk, ble akutt syk over natta og vært det i 1 år. Ingen forstår. Men har du prøvd å få legen til å skrive et brev, som du kan levere til nav?

Anonymous poster hash: a665a...3d5
AnonymBruker
Skrevet

Glem det første spørsmålet, så det stod iinnlegget nå...

Anonymous poster hash: a665a...3d5
AnonymBruker
Skrevet

Har vært innlagt 2 ganger på sykehuset uten at de har funnet noenting og ikke ser grunnlag til og ha meg innlagt der siden de ikke finner noe på testene de har tatt .

har vært oppe på sykehuset uten og vært innlagt for og ta tester som PH- 24t målings testen og sånt.

Legen har sendt brev til Nav før slik de må etter 4 uker eller 8 uker men ingenting etter dette.

Jeg fikk også beskjed idag fra legen at vi kunne prøve å få et møte med arbeidsgiver og en fra Nav. Men jeg må fortsatt gå på jobb imorgen og frem til vi får til møtet noe som gjør meg helt frustrert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også på jobb igår for og prøve meg ut i jobb igjen, men kjente på kroppen at jeg ikke var bra og arbeidsgiveren min så også på meg at jeg ikke hadde det bra og kunne se tydelig på meg at jeg ikke var frisk så hun hadde regnet med jeg kom til og bli videre sykemeldt idag av legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...