AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #1 Skrevet 4. mars 2014 Jeg skal reise til New York i begynnelsen av april og kunne tenkt meg en personlig shopper (trenger litt hjelp med garderoben...). Er det noen som har gjort det og kan anbefale noen? Eller noen som kan tipse meg om hvordan jeg skal gå frem for å finne en? Har googlet og lest en del, men er vanskelig å finne frem i jungelen. I tillegg er det mye penger, så kjedelig å ende opp med noen som er dårlig. Anonymous poster hash: a829d...f41
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #2 Skrevet 5. mars 2014 Jeg skal reise til New York i begynnelsen av april og kunne tenkt meg en personlig shopper (trenger litt hjelp med garderoben...). Er det noen som har gjort det og kan anbefale noen? Eller noen som kan tipse meg om hvordan jeg skal gå frem for å finne en? Har googlet og lest en del, men er vanskelig å finne frem i jungelen. I tillegg er det mye penger, så kjedelig å ende opp med noen som er dårlig. Anonymous poster hash: a829d...f41 Det kommer helt an på hva slags smak du har, så det beste er å google og sjekke flere profiler og se om du liker dem, les referanser ol. Anonymous poster hash: 8e1fd...1b6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Det er det jeg har gjort og det jeg skriver i første post at jeg har gjort. Det er uoversiktlig og veldig mange som driver på med dette. I tillegg er det ikke vanskelig å lage en god nettside. Derfor hadde det vært kjekt om noen hadde erfaringer, eller vet hvor jeg kan lese om noens erfaringer. Noen som vet om amerikanske forum jeg kan sjekke ut kanskje? Anonymous poster hash: a829d...f41
GlamCat Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Det er det jeg har gjort og det jeg skriver i første post at jeg har gjort. Det er uoversiktlig og veldig mange som driver på med dette. I tillegg er det ikke vanskelig å lage en god nettside. Derfor hadde det vært kjekt om noen hadde erfaringer, eller vet hvor jeg kan lese om noens erfaringer. Noen som vet om amerikanske forum jeg kan sjekke ut kanskje? Anonymous poster hash: a829d...f41 prøv yelp.com skriv inn personal shopper new york så får du opp en del
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg skal reise til New York i begynnelsen av april og kunne tenkt meg en personlig shopper (trenger litt hjelp med garderoben...). Er det noen som har gjort det og kan anbefale noen? Eller noen som kan tipse meg om hvordan jeg skal gå frem for å finne en? Har googlet og lest en del, men er vanskelig å finne frem i jungelen. I tillegg er det mye penger, så kjedelig å ende opp med noen som er dårlig.Anonymous poster hash: a829d...f41 Hvis det er en dyr garderobe du ønsker deg så kan du gå på bloomingdales
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 prøv yelp.com skriv inn personal shopper new york så får du opp en del Tusen takk for tips, det skal jeg prøve! Hvis det er en dyr garderobe du ønsker deg så kan du gå på bloomingdales Takk for tipset, hvor dyrt snakker vi? Jeg ser ikke for meg alt for dyrt, men ikke H&M priser heller.. Anonymous poster hash: a829d...f41
Miss Lucky Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Bloomingdales fører highend merker som prada, gucci, LV, herv leger, louboutin osv. Priseksempler 5- 15000kr for et par sko 3- 8000kr for en genser 3- 60000kr for en veske
Gjest navnelapp Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 Eg trur dei fleste store magasina har ansatte som tek slike oppdrag. Men viss du vil handle på tvers av magasin/butikkar bør du finne nokon som jobbar freelance.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå