Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mens våre staute lemmeløse idrettsfolk skal konkurrere i Paralympics i Sotsji, har nå Märtha Louise bestemt segfor å droppe å støtte våre utøvere i Russland til fordel for sitt fint møblerte hjem i London.

Skuffende?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10137652

Anonymous poster hash: 5ff11...2ad
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Har du lest nyhetene de siste dagene? Stikkord: Ukraina

Anonymous poster hash: fb043...189
  • Liker 11
Skrevet

Nei, flere statsreåder og kongelige har meldt at de ikke kommer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er da ikke den eneste offentlige person som har bestemt seg for å droppe å reise til Paralympics.

Anonymous poster hash: cc122...2ed
Skrevet

- jeg syns ikke noe om avlysningen, de rammer en uskyldig tredjepart som kanskje trengte dette mer enn fjasefolka i det ordinære OL.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For min del kan de bare legge ned alle olympiske leker og andre tilstelninger. Det er ikke sport lengre, det er penger som driver.

Anonymous poster hash: 7e85e...902
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi mange andre "fintfolk" ikke kommer så skal Märtha henge seg på bølgen og feige ut?

Trodde Märtha var spesiell jeg, med engler å sånt. Talskvinne og beskytter for svake grupper.

Det er jo nå vi virkelig bør støtte disse utøverne som har gjennomgått så mye (fysiske skader).

Anonymous poster hash: 5ff11...2ad
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje mange ikke ønsker å være tilstedet i Russland på grunn av Russlands handlinger i det siste?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje mange ikke ønsker å være tilstedet i Russland på grunn av Russlands handlinger i det siste?

jo selvsagt.

men det var jo det jeg sa, det går ut over en uskyldig tredjepart, og akkurat denne tredjeparten syns jeg kanskje ikke fortjener det

• Liker 3
Skrevet

jo selvsagt.

men det var jo det jeg sa, det går ut over en uskyldig tredjepart, og akkurat denne tredjeparten syns jeg kanskje ikke fortjener det

I dette tilfellet synes jeg det internasjonale samfunn reagerer helt korrekt.

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo reise dit og støtte de, du TS!

Ser ikke problemet med at hun eller hvem som helst nektet å reise. Særlig i dagens situasjon.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Märtha Louise hadde vel egentlig ikke noe valg siden den norske regjeringen rådet henne til å ikke representere Norge under Paralympics i Sotsji? Hun ble frarådet å reise dit av politiske hensyn, ikke av sikkerhetshensyn. Sikkerhetssituasjonen for Sotsji er den samme nå som under OL.

http://www.nettavisen.no/nyheter/prinsessen-avlyser-tur-til-sotsji/5173338.html

Anonymous poster hash: 4cb4c...e08
AnonymBruker
Skrevet

jo selvsagt.

Er du helt tullete, eller? Det eneste riktige her, er å ikke reise til landet. Det er viktig at det resten av verden reagerer og viser at den pågående situasjonen ikke er akseptabel. Hvis dette går utover en tredjepart, så får det bare gjøre det.

Anonymous poster hash: 40ae0...33e

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg er ikke så tullete igrunn.

Den pågående situasjonen er ikke akseptabel i det hele tatt, men jeg kan ikke på noen måte se at det å ramme et sportsarrangement på denne måten går saken noe bedre.

• Liker 2
Skrevet

Hvem bryr seg om hva denne irrasjonelle skrullekjerringa foretar seg?

AnonymBruker
Skrevet

jo selvsagt.

De fortjener da vel ikke det mere enn andre mennesker som jobber hardt for å oppnå noe!!?

Anonymous poster hash: 4f2af...024

Skrevet (endret)

Fin timing for dem da... Deilig å sitte hjemme istedenfor å dra til kalde Sotsji og trøkke.

Endret av Betasuppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...