Gå til innhold

Spist noe dårlig...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok å spiste noe som jeg kanskje ikke burde som egentlig var dypfryst fisk men har ligget i kjøleskapet, men tenkte at før den ble dårlig, så måtte jeg steke den og få spist den opp, og fisk til frokost er ikke dårlig..... Men det skulle jeg aldri gjort..

Nå sitter jeg her med stikkende smerte øverst i magen og nederst i magen, diare og kvalm. Smertene kommer av og på hele tiden, først smerter øverst, så gir det seg, så kommer smerter nederst etter hvert. Også kommer det nede igjen, også oppe, sånn fortsetter det. Er dette helt vanlig? Eller burde jeg se det ann litt?

Hvor fort kan man reagere på det? Det er snart 2 timer siden jeg spiste den...

Anonymous poster hash: ae2f0...12f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har den vært i kjøleskapet?

Det er mulig at du har blitt matforgiftet, men det kan også være psykisk. (At du vet du har spist noe som kanskje ikke var bra kan også gjøre deg syk)

Se det litt an.

Anonymous poster hash: 339fe...04f
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har den vært i kjøleskapet?

Det er mulig at du har blitt matforgiftet, men det kan også være psykisk. (At du vet du har spist noe som kanskje ikke var bra kan også gjøre deg syk)

Se det litt an.

Anonymous poster hash: 339fe...04f

Jeg husker ikke, fordi samboer kjøpte den, men han la den rett i kjøleskapet, fordi han skulle spise den noen timer seinere. Men han glemte den, og det har blitt til at han har glemt den. Tror det var på lørdag, for da var jeg på jobb. Da kom han innom å kjøpte det, hvis jeg ikke husker feil!

Kan matforgiftning være farlig?

AnonymBruker
Skrevet

Matforgiftning er ikke farlig, men veeldig ubehagelig! Det oppstår normalt 1-6 timer etter spist dårlig mat.

Men jeg ville sett det an jeg også, hvis du blir dårlig og evt oppkast varer i over 2 døgn ville jeg kontaktet lege..

Anonymous poster hash: 8c793...c89
AnonymBruker
Skrevet

Matforgiftning er ikke farlig, men veeldig ubehagelig! Det oppstår normalt 1-6 timer etter spist dårlig mat.

Men jeg ville sett det an jeg også, hvis du blir dårlig og evt oppkast varer i over 2 døgn ville jeg kontaktet lege..

Anonymous poster hash: 8c793...c89

Det er bra. :) Jeg har ikke kastet opp eller hatt diare på noen timer nå, så vi får håpe det går bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...