Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært syk i 2 dager nå, med oppkast, diare, kvalme etc.. Begynner å bli litt bedre nå, men fortsatt kvalm når jeg reiser meg opp fra senga/sofaen.

Etter å ha kikket på pc-skjermen på KG og Youtube i 2 dager er jeg litt lei.. Kjeder meg, og dagene er så veldig lange!! Som sagt, så blir jeg kvalm/må spy hver gang jeg reiser meg opp.

Så det jeg lurte på er om noen har noen tips til hva jeg kan finne på på pc-en? Noen sider jeg kunne finne interessante? Noen som vet om noen bra filmer/serier? (har nettflix og viaplay) eller vet om noen bra steder/blogger det skrives mye om sminke, mote, klær, hår osv? :) Er veldig interessert i sånn, men har sett alle de nye youtubefilmene fra de jeg abonerer på nå så.. :fnise:

Hadde satt stor pris på om noen av dere har noen tips!!

Anonymous poster hash: 5f482...1f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har sett Orange is the new black på netflix burde du gi det en sjanse.

Er syk selv, herregud så kjedelig :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også syk.. det er så utrolig kjedelig. Nå kom en dundrende hodepine i tilegg :(

Jeg synes enkle komedier og dramaserier er det beste når man er syk.. TVN sender slike. Har glant på TVN i hele dag. Gleder meg til å bli frisk!

Anonymous poster hash: af05f...dbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...