Gå til innhold

torsdagsklubben


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg vet at denne tråden har vært oppe før. Men jeg har behov for å si at Thomas Giærtses` humor begynner å plage meg. Han skal alltid ha det gøy på andres bekostning icon_confused.gif. Er dette en "stueren" humor icon_rolleyes.gif? Jeg begynner å se meg lei på dette. Da liker jeg OJ mye bedre icon_razz.gif.

(nå får jeg se om smiletengene virker)

[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-01 16:04 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: care den 2002-03-01 16:04 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, enig. Giertsen har begynt å bli slitsom. Jeg gidder ikke å se på lenger.

Han var litt annerledes i den forrige runden, men jeg tror det blir for mye av ham. Han VAR sjarmerende.

OJ er mye bedre selv om han også kan være ganske rå. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk nettopp fått sansen for han. Jeg lo meg skakk i går......

Tidligere var jeg meget forbeholden for hans form for humor, men ....ting endrer seg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der ser man Netti. Ting går litt sånn til høyre og venstre. Før synes jeg OJ var motbydelig.

Snurrig det der!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Thomas er litt slitsom når man har hørt på ham noen ganger. Men likevel så ler jeg meg skakk i hjel av ham når jeg ser på Torsdagsklubben. Han HAR vitterlig noen ganske så treffende kommentarer.

Og joda, han er morsom på andres bekostning. Men jeg er ikke like sikker på om det er så stygt ment. Det er mange måter å fremstille et budskap på, blant annet ironi. Der er også OJ et geni!

Jeg får vel bare krype til korset og innrømme at ja, jeg liker humoren så lenge den er ironisk. Gleder meg allerede til neste episode av Torsdagsklubben!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ har desidert den beste humoren, de beste kommentarene og er den som redder hele torsdagsklubben. icon_smile.gif

Giertsen glimter til innimellom, men personlig så synes jeg han er litt "tørr"... og kanskje litt "oppbrukt"?

Var mye bedre i forrige runde i alle fall... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Innlegget var injurierende og slettet av moderator.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-01 20:07 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Snedig m d innlegget som forsvant,for nevnte persom er jo naturligvis aldrig injurierende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kan du kanskje si sexysadie... men nivået og grensen for hva som aksepteres er nok litt ulik. Og på KG vil vi ikke ha sånne karakteristikker av mennesker, kjente eller ikke.

Tusenfryd, moderator.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-01 22:56 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Emily

Jeg syns Thomas har forandret seg mye etter at han giftet seg. Han er blitt en mann jeg faktisk liker mindre og mindre.

Han er jo skikkelig jævlig med folk !?!

- og humoren har virkelig SPORET AV !

Kanskje han har måttet skifte stil, og blitt litt mer ekstrem for ikke å havne i skyggen av Otto Jespersen ?

Det er jo han som nå sitter med kommentarene og morsomhetene i Torsdagsklubben..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Giertsen var bedre før. Nå er han bare tam og kommer med blødmer. Kanskje OJ er mer en humorist enn det Oftebro var i mandagsklubben, og Thomas må kjøre en annen stil for å "holde følge". Men det funker ikke for min del. Han blir bare dum.

Og det å vise dingsen til den ungarske (?) utenriksministeren under et intervju... Hallo??? Hva slags humor er det? Banal guttehumor som kanskje går hjem hos de av hankjønn i mental alder 10-15 (som selvfølgelig kan være de av hannkjønn i fysisk alder 10-100...) Harald Eia fornærmet i hvertfall ingen offentlige personer fra et annet land da han viste skrukken!

Giertsen funker ikke med min humor! De andre to, Silje og OJ, er glimrende. Gjestene deres kan være alt fra kjedelige til helt hinsides festlige. Men Giertsen...

Takke meg til "Nytt på nytt" på NRK. Der er i hvertfall 3 av 3 faste morsomme!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giertsens humor er platt, masete og selvdiggende. Jeg greier det bare ikke!!!

O.J. derimot har intelligent og treffende humor; får sagt ting med ironi og sarkasme og i rette øyeblikk.

Problemet er bare at mange rett og slett ikke forstår humoren hans; de tar den fryktelig bokstavelig, og skjønner ikke at det er rasistene og fremmedfrykten han faktisk henger ut i sine sketsjer om innvandrere!

Han henter jo nettopp fram våre fordommer og holdninger, og latterliggjør våre stereotype oppfatninger av dem som er "annerledes". Intelligent gjort, spør du meg!

Hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva sa du sa du? Er han blitt mann mener du?forvirra.gif

Det er det mest latterlige jeg har lest på lenge. Thomas Gjertsen har den samme usmaklige ROMPE humoren som han alltid har hatt. frustrert.gifHar sluttet å se på torsdags klubben fordi han er der. Kunne de ikke fått inn en annen komiker da? Finst jo så mange gode.icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg har både sansen for OJ og Giertsen, men de to passer ikke helt sammen synest jeg. Dessuten synes jeg OJ var bedre før, mens Giertsen er nesten det samme...

Ironi/sarkasme og det å være morsom på andres bekostning (det gjør da nytt på nytt også!) er noe som må få gjøres innen humorsjanger.

Men jeg synes det ikke er greit når det alltid er samme person(e) som blir gjort narr av over lengre tid... Da blir grensen farlig nær mobbing synes jeg. Selv om det ikke er vondt ment, så forstår til og med jeg som aldri har blittt utsatt for slikt at det må være det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...