AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har truffet verdens snilleste og skjønneste mann. Jeg syns bare positivt om han, men er litt usikker på hva jeg føler om at han har mye kroppshår! :o Hår er sexy! Men han har så mye både på armer, ben, rygg, mage, lår, tja hele kroppen, at man nesten ikke ser huden! :o Jeg har ingen intensjon om å forandre han! Ville han fjernet håret så hadde han gjort det før han traff meg, så det ville jeg aldri foreslått eller prøvd å få han til å gjøre. Er det noen som er sammen med en så hårete mann her? Anonymous poster hash: 42f6c...571
Gjest Riskjeks Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Synes det er sexy med hårete menn. Min kjæreste er ikke såå hårete, men har en god del hår på bryst/mage og nedover beina. Elsker det. En helt glatt mann - da er det liksom noe som mangler... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Jada, er gift med en. Jeg pleier å hjelpe ham med å barbere nakken, og det er vanskelig å vite hvor jeg skal starte og stoppe, for håret fortsetter jo bare nedover ryggen... Har bare bedt ham om å shave skritte et par ganger, mest for hans egen del (ekkelt med langt hår i munnen). Og har måtte diskret bedt ham om å passe på at brysthår ikke stikker opp av skjortekraven han har krøller, så det har dinglet en krøll der av og til, over slipset når skjorta er helt kneppet... Eller syns jeg det ser bra ut, armene og leggene er skikkelig fine og mandige, og han er ikke typen som går i bar overkropp eller singlet offentlig uansett. Anonymous poster hash: ea92f...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Ja. Likte det ikke først, men etter at det ble slutt med han er det bare ekkelt med babybryst-menn... Anonymous poster hash: 2cdf3...41c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Kunne du lagt ved et bilde fra internet fra en tilfeldig fyr som har ca samme type hår som typen din? Anonymous poster hash: 107e7...b73
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Min har også pels, og jeg digger det. Det er bare noe veldig virilt og livskraftig over det. Vi er begge enige om at rygg og skuldre ryddes til sommer og bar overkropp-anledninger. Jeg liker menn med lite hår også. Anonymous poster hash: 56378...da7
Betasuppe Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Trøst deg med at selv om han er hårete så er det alltids noen som er hakket mer hårete: Bilde fjernet pga brudd på kopirett. Daenerys, mod. Endret 4. mars 2014 av Daenerys 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Mannen min har litt hår på brystet, foruten legger og lår. Hadde han vært hårete over det hele hadde jeg nok bedt han vokse seg, eller endt forholdet i starten. Jeg liker ikke å ligge med aper ved siden av meg i senga.Anonymous poster hash: 7a2c0...5c6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Min mann er hårete og jeg tror jeg liker det bedre enn han gjør Jeg hadde tent mye mindre på han om han hadde vokset brystet. Jeg synes menn blir mye mandigere når de har kroppshår, takler ikke glatt bryst. Håret på ryggen vokser han av fri vilje hver "badebukse sesong", han behøver ikke å gjøre dette for min del, men jeg tror han føler litt på det siden jeg kom med en lite gjennomtenkt kommentar i begynnelsen av forholdet (altså for nesten 10 år siden). I begynnelsen når vi møttes klarte jeg å prestere å si at jeg ikke taklet menn som hadde hår på ryggen, dette førte til at min stakkars, hårete mann desperat og keitete prøvde å barbere bort håret på ryggen før jeg så han naken. Det så ut som om det hadde vært en gressklipper der. Han hadde flere kutt og det var så panisk og keitete unøyaktig gjort at jeg rett og slett ble dødsjarmert. Det kan ikke ha vært lett for den stive mannen å rekke rundt på den store ryggen. I mine øyne er han perfekt som han er MED hår på ryggen (og overalt ellers). Anonymous poster hash: f9644...ac8 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Min mann er hårete over det hele - og jeg digger det! <3 En smule skeptisk til og begynne med, men det endret seg raskt. For øvrig barberer han seg jevnlig i nakken - og nedentil. Anonymous poster hash: db5b0...685
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Mannen min har litt hår på brystet, foruten legger og lår. Hadde han vært hårete over det hele hadde jeg nok bedt han vokse seg, eller endt forholdet i starten. Jeg liker ikke å ligge med aper ved siden av meg i senga.Anonymous poster hash: 7a2c0...5c6 ORD SOM HATER MENN Anonymous poster hash: 3ca25...897
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 ORD SOM HATER MENNAnonymous poster hash: 3ca25...897 Hvor får du det fra? Mine preferanser tilsier ikke aper i senga. På samme måte som enkelte kvinner ikke liker shavede tenåringer. Er det noen forskjell synes du?Anonymous poster hash: 7a2c0...5c6
Chloe- Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Hvor får du det fra? Mine preferanser tilsier ikke aper i senga. På samme måte som enkelte kvinner ikke liker shavede tenåringer. Er det noen forskjell synes du?Anonymous poster hash: 7a2c0...5c6 You missed the joke.
Gjest Riskjeks Skrevet 4. mars 2014 #14 Skrevet 4. mars 2014 Jada, er gift med en. Jeg pleier å hjelpe ham med å barbere nakken, og det er vanskelig å vite hvor jeg skal starte og stoppe, for håret fortsetter jo bare nedover ryggen... Har bare bedt ham om å shave skritte et par gang :)er, mest for hans egen del (ekkelt med langt hår i munnen). Og har måtte diskret bedt ham om å passe på at brysthår ikke stikker opp av skjortekraven han har krøller, så det har dinglet en krøll der av og til, over slipset når skjorta er helt kneppet... Eller syns jeg det ser bra ut, armene og leggene er skikkelig fine og mandige, og han er ikke typen som går i bar overkropp eller singlet offentlig uansett.Anonymous poster hash: ea92f...a7d Men det er jo dødssexy!!! 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. mars 2014 #16 Skrevet 4. mars 2014 Elskar hår på menn. Overalt!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #17 Skrevet 4. mars 2014 Hvor får du det fra? Mine preferanser tilsier ikke aper i senga. På samme måte som enkelte kvinner ikke liker shavede tenåringer. Er det noen forskjell synes du?Anonymous poster hash: 7a2c0...5c6 Det var en referanse til den kjedsommelige debatten om disse uttrykkene som visstnok hater kvinner i det siste. Anonymous poster hash: 3ca25...897
Ulla Ullsokk Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Jeg elsker hårete menn! Jeg synes ikke generelt at menn med glatte kasser er noe sexy, men selv dette er individuelt! Det kommer jo an på mannen! 1
Gjest Nightwich Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 Min mann har masse hår over hele kroppen og jeg elsker det. Jeg syns det er sexy og barskt og lukter av testosteron og virilitet. Han har heldigvis ikke noe interesse av å fjerne noe. Fins ikke noe deiligere enn å kose deilig mannepels
malucca Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Mannen min er helt glatt. Skulle ønske han hadde mer hår. Så vi er alle forskjellig 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå