Lanista1984 Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 (endret) om natten. Jeg sover ikke. Jeg bare dormer og våker. Etter for mange runder i Afghanistan, ligger jeg bare der. Med et øye våkent. Jeg vet nøyaktig når avisvogna skreller av asfalt utenfor. Aftenposten til folket! Jeg vet når duene begynner sin klagesang. Og når hælene begynner å klakke mot bakken. Når livet starter. Men jeg svetter av meg en krig alle tror er over. Den er langt ifra over. Taliban har ingen hensikt å gi opp. Og folk kjemper mot dem enda. Jeg svetter også der borte Jeg bare dormer gjennom natten. Jeg hører geiter. Jeg hører En bil. Noen katter. Så starter dagen. Et stort område med sand. Vi løper. Hope u like Foreign Food. Jeg tenker på Amena. Jeg tenker på mamma. Jeg svetter så fort jeg får sjansen til å legge meg ned. Jeg kaster ikke bort hvile med å sove. Jeg bare domer og nyter det. Jeg hører to geiter. En bil. Noen rope. Jeg må skifte dyna opp ned. Så mye svetter jeg. Ellers trenger jeg knapt å skifte skjorte. Jeg svetter aldri når jeg er våken. Bare i senga. Med en rifle under. Både hjemme og borte. Endret 3. mars 2014 av Lanista1984
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå