Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å nei jeg ser ikke på dette som noe positivt dessverre. Jeg unnet han det forholdet. Etter bruddet med meg var han helt knust og jeg mistenkte at han drakk mye og ville finne på noe dumt. Både mot seg selv eller meg. Fordi følelsene hans var så sterke måtte jeg se meg godt rundt før jeg gikk ut døren. Var redd han skulle komme på døren min og gjøre meg noe. Etter at han har fått dame ble jeg litt mer rolig, men nå snek jeg meg inn på profilen hans og der står det SINGEL. Off jeg har hatt en skikkelig dårlig dag idag med masse tanker. Tenk om han vil komme etter meg igjen nå da? Jeg kan ikke anmelde han for noe for han har aldri truet meg men jeg vet hva han er i stand til når følelsene tar overhånd. Jeg vil ikke gå i detaljer her men denne mannen er ikke helt god i hodet hvis han drikker og har sterke følelser, det har jeg nemlig opplevd før. Da vi var i lag truet han meg med å slå meg om jeg ikke var snill jente. Heldigvis klarte jeg å komme ut av det men jeg er fremdeles redd. Har ikke sett eller snakket med han på 2 år nå da. Men tenker fremdeles på at han vil dukke opp. Og nå er han singel så det vil si masse fyll og fest og han er ekstremt opptatt av sex. Sykelig opptatt av det. Tenk hvis han kommer og voldtar meg eller noe? Å herregud vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden men måtte bare få ut tankene. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 5e470...a6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å nei jeg ser ikke på dette som noe positivt dessverre. Jeg unnet han det forholdet. Etter bruddet med meg var han helt knust og jeg mistenkte at han drakk mye og ville finne på noe dumt. Både mot seg selv eller meg. Fordi følelsene hans var så sterke måtte jeg se meg godt rundt før jeg gikk ut døren. Var redd han skulle komme på døren min og gjøre meg noe. Etter at han har fått dame ble jeg litt mer rolig, men nå snek jeg meg inn på profilen hans og der står det SINGEL. Off jeg har hatt en skikkelig dårlig dag idag med masse tanker. Tenk om han vil komme etter meg igjen nå da? Jeg kan ikke anmelde han for noe for han har aldri truet meg men jeg vet hva han er i stand til når følelsene tar overhånd. Jeg vil ikke gå i detaljer her men denne mannen er ikke helt god i hodet hvis han drikker og har sterke følelser, det har jeg nemlig opplevd før. Da vi var i lag truet han meg med å slå meg om jeg ikke var snill jente. Heldigvis klarte jeg å komme ut av det men jeg er fremdeles redd. Har ikke sett eller snakket med han på 2 år nå da. Men tenker fremdeles på at han vil dukke opp. Og nå er han singel så det vil si masse fyll og fest og han er ekstremt opptatt av sex. Sykelig opptatt av det. Tenk hvis han kommer og voldtar meg eller noe? Å herregud vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden men måtte bare få ut tankene. Hva tror dere?

Slik du beskriver han, så tror jeg hun dama skal være veldig glad det forholdet er over. Tenk litt på det.

Anonymous poster hash: 0d182...f81

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tenker jo selvfølgelig på det også. Men han kan like godt gå etter meg også. Siden jeg vet at han fremdeles har følelser for meg!

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke sett han på to år, da kan du ikke vite om han har følelser for deg fortsatt. Gi deg.

Anonymous poster hash: 4affd...1e4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han sa at han kommer alltid til å elske meg. Og jeg vet det bare. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts, det er bare ord. En slik person som du beskriver, er ikke istand til å elske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff kanskje ikke. Jeg håper virkelig jeg aldri ser han igjen. Og ihvertfall ikke på døren min. Tenk å kaste så mye tid på denne psykopaten! Blir sint på meg selv. 8 år av livet mitt gikk rett i dass!!! Griner

AnonymBruker
Skrevet

Det var da å ta veldig på vei for noe så tullete!

Han har jo faktisk aldri kommet etter deg, og er det nada kontakt på 2 år så er det nok ikke noe fare for at han gjør det. Men hvis han er så gal som du beskriver, hvorfor har du han på facebook da?

Dessuten, ny dame = over deg.

Anonymous poster hash: d5989...d76
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest tråden på nytt. Og jeg forstår at du er redd. Vi vet jo ikke hva din situasjon er nå, og hva du egentlig har blitt utsatt for. Men du må ta tilbake ditt eget liv. Kanskje du finner noe i denne tråden? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=816211

:hug:

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du er så opptatt av ham enda?

Du, nå skal jeg være ærlig med deg : jeg tror han kuet deg, og unnskyldte det med sterke følelser. Det er det du v i l tro, men selv om han elsket deg, så var ikke det grunnen til hans oppførsel, men en feil på hans personlighet. Det føles uverdig å

bli redd og ydmyket som du ble.Derfor vil du tro at det lå sterke følelser og kjærlighet i bånn.

Jeg sier ikke at han ikke elsket deg.

Men det var en syk måte å vise det på.

Og du. Voldtekt har ikke med sex å gjøre.

Syns ikke du skal være så opptatt av ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...