AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Er selv dame. Jeg har aldri fått orgasme ved samleie (er over 30 år). Klarer fint å få det på egen hånd. På en måte så er det ikke så viktig for meg at samleie ender med orgasme. Men nå i det siste har jeg jo begynt å undre meg litt allikevel. Det hadde jo vært litt fint å oppleve det. Synes det er litt rart at samboer aldri har stilt spørsmål ved dette. Eller, han har vel spurt en gang for noen år tilbake. Jeg svarte som sant at jeg aldri får orgasme ved samleie og at jeg ærlig talt ikke vet hvorfor. Han er veldig beskjeden når det kommer til alt som omhandler det seksuelle. Jeg kan jo spørre han, men ønsker også å spørre andre menn her inne; hvor viktig er det for dere at dama får orgasme under samleie? I det siste har jeg tatt meg selv i å tenke at det kan fort virke litt egoistisk at samleiet er over når han har fått orgasme og jeg ikke har fått fullført. Ta saken i egne hender er det sikkert noen som tenker her nå. Jeg tar jo på meg selv under samleie, men aldri lenge nok til at jeg ligger an til å komme i mål. Er vel redd for å gi inntrykk av at "jeg bare ligger der og koser med meg selv". Jeg vet egentlig ikke hvor mye dette plager meg men tydeligvis nok til at jeg skriver et langt innlegg her. Tips, råd og erfaringer mottas med takk! Anonymous poster hash: f992b...583 1
Meandro Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Ikke spesielt viktig for meg, men mindre jeg virkelig vil ha jenta for mer enn et ONS. Og det innebærer jo visse fysiske og skjønnhets attributter som en del menn ikke kan regne med å få i ei dame. 1
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Nytelse er en 50/50 splitt mellom partene. Nå er det slik at noen kvinner ikke kan få orgasme eller har veldig vanskelig for det, det er noe det tar litt tid å finne ut og man må nok prøve å feile litt for å finne en god oppskrift. That said: Er det ingen mulighet for orgasme eller at det er veldig sporadisk, så må man bare akseptere realitetene å jobbe utifra de.
Fråde Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 For meg er det ikke viktig. Men hvis det er viktig for henne selv, så ja vel, da for hun vel en orgasme da.
Nanami Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Kjæresten min elsker å få meg til å komme. Han passer på å alltid få meg til å komme hvertfall en gang før han selv kommer 2
Gjest Eurodice Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Ikke spesielt viktig for meg, men mindre jeg virkelig vil ha jenta for mer enn et ONS. Og det innebærer jo visse fysiske og skjønnhets attributter som en del menn ikke kan regne med å få i ei dame. Det var ikke overraskende. Etter det inntrykket jeg har fått av deg i mange tråder, er kvinner sekunda vare. Bruk og kast. Endret 3. mars 2014 av Arabella 15
Gjest Mr. Toad Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Har vært med jenter som får orgasme uten særlig innsats, og har vært med jenter som aldri har hatt det. Sex "er" ikke orgasmen, men den er eller kan være en veldig fin del av den. Det er ikke viktig at hun får orgasme, men det er viktig at hun har det godt. Hva det innebærer kan variere. 1
Meandro Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Det var ikke overraskende. Etter det inntrykket jeg har fått av deg i mange tråder, er kvinner sekunda vare. Bruk og kast. Kun frem til man møter hun man vil beholde.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Jeg ordla meg kanskje litt klumsete. Jeg trudde av en eller annen grunn at det var veldig viktig for en mann å få damen til å komme (ikke at det bare er hans ansvar). Trudde dette var litt på lik linje som å få ereksjon. Jeg synes det er merkverdig at samboer ikke ser ut til å være mer opptatt av å gi meg orgasme. Igjen, ikke at jeg ser for meg at jeg bare skal ligge der og bli gnudd på og vips så får jeg orgasme. Det er bare det at jeg trudde det ville være viktigere for en mann å hjelpe teamet med å komme i mål. Hadde ikke min partner fått orgasme hadde jeg tatt det litt personlig (om det ALDRI hadde skjedd). Ikke at jeg mener samboeren min skal ta det personlig men det hadde jo vært fint med litt initiativ. Og det er det jeg undrer på om dere menn gjør i slike situasjoner. Tar det for gitt at hun aldri kommer til å få orgasme eller forsøker å finne ut av det. Anonymous poster hash: f992b...583 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 Han kan da få deg til å komme ved andre aktiviteter enn samleie? Anonymous poster hash: dc60b...364
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Han kan da få deg til å komme ved andre aktiviteter enn samleie? Anonymous poster hash: dc60b...364 Selvfølgelig Jeg er vel bare for dårlig til å "spørre" og han er for dårlig til å ta initiativ. Anonymous poster hash: f992b...583
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Alle mine partnere har vært veldig opptatt av at jeg også skal få orgasme og det har jeg stort sett fått hver gang også. Riktignok ikke under samleie, men jeg har fått mye god oralsex. Anonymous poster hash: 0e2d8...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Noen menn har en regel som sier: hun kommer først, alltid. Min mann har denne. Han prøver alltid å gi meg en orgasme før han har en. Helst oralt. Noen ganger kjenner jeg at jeg ikke kommer til å få orgasme, da sier jeg det til han. Det har vi også sex, sex er også godt uten orgasme. Anonymous poster hash: 76f7c...662 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Er selv dame. Jeg har aldri fått orgasme ved samleie (er over 30 år). Klarer fint å få det på egen hånd. På en måte så er det ikke så viktig for meg at samleie ender med orgasme. Men nå i det siste har jeg jo begynt å undre meg litt allikevel. Det hadde jo vært litt fint å oppleve det. Synes det er litt rart at samboer aldri har stilt spørsmål ved dette. Eller, han har vel spurt en gang for noen år tilbake. Jeg svarte som sant at jeg aldri får orgasme ved samleie og at jeg ærlig talt ikke vet hvorfor. Han er veldig beskjeden når det kommer til alt som omhandler det seksuelle. Jeg kan jo spørre han, men ønsker også å spørre andre menn her inne; hvor viktig er det for dere at dama får orgasme under samleie? I det siste har jeg tatt meg selv i å tenke at det kan fort virke litt egoistisk at samleiet er over når han har fått orgasme og jeg ikke har fått fullført. Ta saken i egne hender er det sikkert noen som tenker her nå. Jeg tar jo på meg selv under samleie, men aldri lenge nok til at jeg ligger an til å komme i mål. Er vel redd for å gi inntrykk av at "jeg bare ligger der og koser med meg selv". Jeg vet egentlig ikke hvor mye dette plager meg men tydeligvis nok til at jeg skriver et langt innlegg her. Tips, råd og erfaringer mottas med takk! Anonymous poster hash: f992b...583 Hvis du har sagt til han at du aldri får orgasme ved samleie, så har han vel bare godtatt dette, tatt det for en sannhet og orker ikke prøve en gang. Jeg fikk ikke orgasme ved samleie før jeg møtte han jeg er sammen med nå - da jeg var 30 år. Hadde mange partnere før det, og da var jeg aldri nærheten en gang. Så jeg tror det har mye med partneren å gjøre - dvs hvordan dere "passer sammen" rent kroppslig og fysisk. Synes ikke du skal gi opp dette. Si til han at du ønsker dette, og så får dere vel prøve ut ulike metoder ift det å komme i mål. Anonymous poster hash: 02f0e...369 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Kun frem til man møter hun man vil beholde. Aldri, med andre ord. Med dine forventninger og krav finnes det bare noen få sånne damer og de er enten opptatt eller synes mest sannsynlig du er en selvsentrert og lite tiltrekkende fyr. Med mindre du ikler deg en rar rolle her inne og egentlig er en grei kar da. I såfall har du en temmelig syk fantasi som kan skremme bort en god del damer også. Men lykke til med å finne nåla i høystakken Anonymous poster hash: 0f84e...5ca 4
Meandro Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Aldri, med andre ord. Med dine forventninger og krav finnes det bare noen få sånne damer og de er enten opptatt eller synes mest sannsynlig du er en selvsentrert og lite tiltrekkende fyr. Med mindre du ikler deg en rar rolle her inne og egentlig er en grei kar da. I såfall har du en temmelig syk fantasi som kan skremme bort en god del damer også. Men lykke til med å finne nåla i høystakken Anonymous poster hash: 0f84e...5ca Jo, takk Finner jeg den ikke, så er høystakken fortsatt behagelig å hvile i. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Er selv dame. Jeg har aldri fått orgasme ved samleie (er over 30 år). Klarer fint å få det på egen hånd. På en måte så er det ikke så viktig for meg at samleie ender med orgasme. Men nå i det siste har jeg jo begynt å undre meg litt allikevel. Det hadde jo vært litt fint å oppleve det. Synes det er litt rart at samboer aldri har stilt spørsmål ved dette. Eller, han har vel spurt en gang for noen år tilbake. Jeg svarte som sant at jeg aldri får orgasme ved samleie og at jeg ærlig talt ikke vet hvorfor. Han er veldig beskjeden når det kommer til alt som omhandler det seksuelle. Jeg kan jo spørre han, men ønsker også å spørre andre menn her inne; hvor viktig er det for dere at dama får orgasme under samleie? I det siste har jeg tatt meg selv i å tenke at det kan fort virke litt egoistisk at samleiet er over når han har fått orgasme og jeg ikke har fått fullført. Ta saken i egne hender er det sikkert noen som tenker her nå. Jeg tar jo på meg selv under samleie, men aldri lenge nok til at jeg ligger an til å komme i mål. Er vel redd for å gi inntrykk av at "jeg bare ligger der og koser med meg selv". Jeg vet egentlig ikke hvor mye dette plager meg men tydeligvis nok til at jeg skriver et langt innlegg her. Tips, råd og erfaringer mottas med takk! Anonymous poster hash: f992b...583 Når du har samleie da-konsentrerer du deg om å oppnå orgasme evt.bruker fantasier til hjelp? Eller har du gitt opp å få det til? Hvor mye "med" er du under samleie?Den som vil får vanligvis til. Kan god være at han er blitt vant til at du liksom kobler ut og ikke bryr deg om å jobbe selv for egen orgasme,og mulig han føer at du lever deg lite inn i sexen..Og når du heller aldri ytrer ønsker om lange forspill med orgasme først,før samleie. Da tror han kanskje at du er en av de som ikke kan få orgasme-og da vil ha vell ikke presse deg heller. Råder deg til å kommunisere og snakke om det.Hva du vil ha. Du må aktivt jobbe selv.for å oppnå et godt sexliv.Du kan jo ikke forvente at han skal være tankeleser. Mulig han har gitt deg opp,og tenker at du vil ikke ha orgasme. For å være ærlig.Høres det ut som om du har gitt opp selv...Og med den holdningen..Lykkes man ikke.For da slutter man å jobbe for egen nytelse. Det er ikke så vanskelig og oppnå vaginal orgasme.Men hvis du selv bare tror at du kan få klit orgasmer.Så får du det resultatet du tror du får ofte. Har dere noen gang hørt om g-punktet og lekt med det under eks forspill? Prøv å få mer kunnskap og utforsk mer.Ikke stå på stedet hvil. Man kan jo ikke tvinge folk til å få orgasme helle.De må jo jobbe for det selv. Anonymous poster hash: 2ce0b...dff
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Er selv dame. Jeg har aldri fått orgasme ved samleie (er over 30 år). Klarer fint å få det på egen hånd. På en måte så er det ikke så viktig for meg at samleie ender med orgasme. Men nå i det siste har jeg jo begynt å undre meg litt allikevel. Det hadde jo vært litt fint å oppleve det. Synes det er litt rart at samboer aldri har stilt spørsmål ved dette. Eller, han har vel spurt en gang for noen år tilbake. Jeg svarte som sant at jeg aldri får orgasme ved samleie og at jeg ærlig talt ikke vet hvorfor. Han er veldig beskjeden når det kommer til alt som omhandler det seksuelle. Jeg kan jo spørre han, men ønsker også å spørre andre menn her inne; hvor viktig er det for dere at dama får orgasme under samleie? I det siste har jeg tatt meg selv i å tenke at det kan fort virke litt egoistisk at samleiet er over når han har fått orgasme og jeg ikke har fått fullført. Ta saken i egne hender er det sikkert noen som tenker her nå. Jeg tar jo på meg selv under samleie, men aldri lenge nok til at jeg ligger an til å komme i mål. Er vel redd for å gi inntrykk av at "jeg bare ligger der og koser med meg selv". Jeg vet egentlig ikke hvor mye dette plager meg men tydeligvis nok til at jeg skriver et langt innlegg her. Tips, råd og erfaringer mottas med takk! Anonymous poster hash: f992b...583 Damenes orgasme er faktisk veldig viktig. Jeg anser ikke et forhold for å være vellykket eller lykkelig ,før vi får det til i sengen,dvs felles orgasmer.Det trenger ikke å skje de første gangene,er aldri et krav.Men når forholdet er blitt seriøst,da bør man i det minste få til et godt sexliv etter hvert som man er blitt trygge på hverandre.Klarer man ikke det-ser jeg ingen fremtid med den mannen.Brutalt nok. Det har med å lykkes som par.Få til elementære ting,som egentlig ikke er så vanskelig med litt kommunikasjon og ønske om å glede den andre,HVIS man faktisk er glad i hverandre.Det burde være en selvfølge.At begge-jobber for å lykkes i sengen. Jeg er vant til å ha et godt sexliv i de forholdene jeg har vært i.,alltid fått orgasmer både under forspill og vaginale orgasmer.Så vil aldri akseptere noe annet. Hadde jeg blitt i et sånt forhold over tid (hvor sexen var lite tilfredsstillende) ,hadde jeg garantert mista lysta på han og jeg tror de gode følelsene for han,sakte men sikkert hadde forduftet også! Ingenting er så kjipt som kjip sex.Rent psykisk er det jo sårende,om man føler at den andre ikke tar hensyn,ikke bryr seg osv.Ville jo følt at han ikke er glad i meg-dersom han ikke selv hadde interesse for å tilfredsstille meg.Men kunn brydde seg om sine egne behov. Og ingenting er så himmelsk-som GOD sex.Så det vil ikke jeg gå glipp av. For meg betyr det orgasme som avslutning på sexen.Skulle jeg levd uten.Hadde jeg sikkert endt opp med å leve uten mann også.Hadde ikke orket å stille opp på noe,jeg selv ikke har lyst på,gang på gang. Da er det bedre å ha himmelsk god sex med seg selv-ærlig talt! Og alltid være garantert en fantastisk avslutning på sexen.: ) Når jeg hører om forhold med dårlig sex og lite tilfredsstillende sex.Er jeg glad for at det ikke er jeg,som er fanget i et slikt forhold.Det hadde jeg aldri akseptert.Da er det 100 ganger bedre å være alene! Når solo sex er mer fristende enn par-sexen-da er noe galt i mine øyne....da passer jeg neppe sammen med den mannen.Og får finne meg noe annet.Enkelt og greit. Livet er for kort-til å godta kjip behandling i sengen. Anonymous poster hash: 2ce0b...dff
Gjest Lille-pus Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 Selvfølgelig Jeg er vel bare for dårlig til å "spørre" og han er for dårlig til å ta initiativ. Anonymous poster hash: f992b...583 Bare gi klar beskjed om hva du ønsker han skal bidra med slik at du også 'kommer i mål'. Og parker de tullete tankene du har om hva noen skulle synes ved at du tar på deg selv. De fleste menn jeg kjenner digger akkurat det herlig grovt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Lurer på om mennene som ikke syns at damens orgasme er viktig, allikevel mener at det er viktig å få orgasme selv? Anonymous poster hash: 151df...8d3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå