malucca Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Personlig er jeg stor fan av sexleker 😅 Jeg har ikke helt sansen for rabbitvibratorer, men enkle klitorisvibratorer, g-punktsdildoer og buttplugs Alene, med partner, ofte, sjeldent, oppladbart, glass eller plast? Hva tenker dere? 😚
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Sexleketøy er umoralsk. Det er objektifisering av menn. Og det er bare taperkjærringer med løs flaggermus fitte som ikke kan få seg noe på vanlig vis som bruker det.Anonymous poster hash: fdebe...a04 1
malucca Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2014 Sexleketøy er umoralsk. Det er objektifisering av menn. Og det er bare taperkjærringer med løs flaggermus fitte som ikke kan få seg noe på vanlig vis som bruker det.Anonymous poster hash: fdebe...a04 Tuller du? Objektifisering av menn? Really? Det finnes mye leketøy til menn og, som jeg virkelig ikke anser som en objektifisering av kvinner. Jeg ser det ikke på den måten i det hele tatt. Vibrasjoner og ulikt materiale er ting man ikke kan få fra en mann, eller kvinne for den saks skyld. Alle er forskjellige, men jeg synes holdningene dine virker fordomsfulle og ytringen din var trangsynt og korttenkt. Jeg er forlovet, har en "normal fitte" og bruker leketøy aktivt i vårt sexliv Noh8 1
Nanami Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Har ikke noe spesielt forhold til sexleketøy. Takler ikke vibreringer, så utvalget blir uansett litt lite for meg. Exen var veldig gira på buttplugs, så det har jeg prøvd. Kjæresten min er ikke interessert i leketøy, så vi har ingenting hjemme. Men om han skulle bli interessert i å prøve noe så hadde jeg ikke sagt nei
malucca Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2014 Har ikke noe spesielt forhold til sexleketøy. Takler ikke vibreringer, så utvalget blir uansett litt lite for meg. Exen var veldig gira på buttplugs, så det har jeg prøvd. Kjæresten min er ikke interessert i leketøy, så vi har ingenting hjemme. Men om han skulle bli interessert i å prøve noe så hadde jeg ikke sagt nei Nei, det blir for mye og intenst med vibrering for mange. Leketøy er jo absolutt ikke et must, men jeg synes det er kult at det finnes alternativer og krydder Du har jo squeel eller glassdildoer til g-punktet da - hvis du vil prøve noe som ikke vibrerer Kult å se hva andre tenker om leker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå