Gjest østfol Skrevet 29. mai 2004 #1 Skrevet 29. mai 2004 Gikk Grafisk Design på MI!!! OG ALDRI MER!!!! Utrolig dålig skole, og ja...pengeslukere!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sberg Skrevet 29. mai 2004 #2 Skrevet 29. mai 2004 De private skolene her i landet er først og fremst gode på én ting, markedsføring av studiene sine...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2004 #3 Skrevet 29. mai 2004 Hva var det konkret du var missfornøyd med? Jeg er på terskelen til å velge, og blandt valgene står MI grafisk design... :-?
245am Skrevet 30. mai 2004 #4 Skrevet 30. mai 2004 De eneste som har sagt noe positivt om MI er vel egentlig de som reklamerer for skolen. Alle andre som har gått der eller kjenner noen som har gjordt det har bare negativt å si om skolen ja....
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2004 #5 Skrevet 30. mai 2004 MI kan være bra, men markedet for grafisk designere er heller labert. Så ikke rart folk klager når de ikke får jobb. ÆDABÆDA!
Gjest Elenath Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Har bare hørt negativt om MI. Fra flere som har gått der, ikke bra lærere, ikke bra oppfølging og rot i systemet.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #7 Skrevet 31. mai 2004 Har bare hørt negativt om MI. Fra flere som har gått der' date=' ikke bra lærere, ikke bra oppfølging og rot i systemet.[/quote'] Bare fordi de ikke har fått jobb!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #8 Skrevet 31. mai 2004 Mine erfaringer med MI er VELDIG dårlige. Det ble rot når jeg søkte meg videre i systemet, da var det rett før jeg ikke fikk plass pga deres rot! De rotet vekk den avsluttende eksamensoppgaven min i grafisk design. Det tok meg LANG tid for å få de til å innrømme at det var deres feil. Min anbefaling er å holde seg langt unna!
Diva Skrevet 31. mai 2004 #9 Skrevet 31. mai 2004 De private skolene her i landet er først og fremst gode på én ting, markedsføring av studiene sine...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #10 Skrevet 1. juni 2004 Har selv gått 2 år på grafisk design på MI, og har også fått jobb som designer. Nei, skolen er ikke den beste... Men det har noe med å vite hva du går til, om du jobber hardt eller ikke og hva du skal bruke utdannelsen din til. Markedet for grafiske designere er knallhardt, og det er nesten håpløst nå for tiden å få jobb etter et par år på grafisk på MI. Hvis du virkelig vil bli grafisk designer, så gå ett år på MI og få deg en "mappe" og søk deg videre til andre skoler etterpå, som f.eks. Westerdals, Skolen for grafisk design, Statens kunst- og håndverkskole eller en god skole i utlandet (dvs. helst ikke en av de skolene MI formidler studenter...) Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå