Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå har jeg lett i gjennom hele internett for å finne et utested med aldergrense 18+ i Oslo, og kan ikke si jeg finner mye..
Vil til et sted der det er nok med mennesker, folk som danser og mye liv. Har sett på gamle innlegg at de fleste svarer at utestedene med 18+ ikke er noen vits å gå til, men nå har det seg sånn at jeg er jo 18 og har egentlig ikke noe valg :P Har noen noe som helst forslag?? :)

Anonymous poster hash: df5b1...d89

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei, nå har jeg lett i gjennom hele internett for å finne et utested med aldergrense 18+ i Oslo, og kan ikke si jeg finner mye..

Vil til et sted der det er nok med mennesker, folk som danser og mye liv. Har sett på gamle innlegg at de fleste svarer at utestedene med 18+ ikke er noen vits å gå til, men nå har det seg sånn at jeg er jo 18 og har egentlig ikke noe valg :P Har noen noe som helst forslag?? :)

Har ikke de fleste utesteder aldersgrense 18 år? Mange har også 23-årsgrene.

Skrevet (endret)

Har ikke de fleste utesteder aldersgrense 18 år? Mange har også 23-årsgrene.

Endret av Karianneabel
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre, nei! Finner nesten bare 20 og 23 blandt annet :(

• 2 måneder senere...
Skrevet

Det er kun 2 jeg vet om!. Studenten i parkveien og trompeten i skipper gata !. :D

AnonymBruker
Skrevet

XLNT i Munkedamsveien.

Ikke så mange som ønsker å ha 18-åringer som gjester dessverre.

Anonymous poster hash: bda11...3ef
AnonymBruker
Skrevet

XLNT i Munkedamsveien.

Ikke så mange som ønsker å ha 18-åringer som gjester dessverre.

Det er ikke så rart da, sånn som de oppfører seg.

Anonymous poster hash: 46145...d04

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så rart da, sånn som de oppfører seg.

Anonymous poster hash: 46145...d04

De er bare fryktelig uerfarne med alkohol og byliv. Men det er nesten bedre å ha utesteder for de, der de blir overvåket, fremfor at de skal ha hjemmealene-fester og grøftefyll, der det ikke er voksne og overvåker. De trenger faktisk overvåking i den alderen.

Så jeg synes det er synd det ikke er egne plasser for de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...