AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Hei. Jeg har lenge vært plaget med uregelmessig puls og hjertebank. Jeg ble utredet for noen måneder siden hos en hjertespesialist. Fikk som svar at jeg hadde noen episoder med ekstraslag og lett sinusarytmi, men at det var helt ufarlig. Saken er at jeg ikke klarer å la dette ligge. Hjertet hopper jeg i hytt og pine, og dette kan da umulig være helt ufarlig?? I familien min har vi flere med hjerteproblemer. Jeg følte også at hjertelegen ikke var helt seriøs. Hun forklarte meg nesten ingenting, og bare avfeiet mine problemer. Hadde jeg kun hatt noen ekstraslag ett par ganger daglig så hadde jeg klart å lagt dette her ligge, men pulsen min er uregelmessig HELE tiden!! dunk,, dunk,,,,,,,,,,,,dunk,,,,dunk, dunk,,,,,,,,dunk,,,,,,,,dunk,dunk.... Andre?? Anonymous poster hash: 470c6...7e6
Ragg Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er plaget med doble hjerteslag, de dagene det står på som verst homper hjerte i hytt og pine. Føler og det er litt trangere for å puste. Skal visst være helt ufarlig, men føles veldig ubehagelig! Forverres i syklusen, ved for mye koffein og jeg kjenner det veldig ved søvnmangel. Og fikk det ekstremt mye i starten og slutten på graviditetene. Noen dager varer det i flere dager i strekk, og hjertet humper omtrent mer enn det dunker normalt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #3 Skrevet 4. mars 2014 Dersom det er såpass ubehagelig for deg burde du få betablokkere for å se om det roer seg litt. Ellers er det vel bare en ting å gjøre: ta en til tur til kardiolog og be om ny utredning. Kanskje du er en av dem som har nytte av konvertering eller få brent bort "ekstraledninger" i hjertet? Ellers er det jo sånn at det blir verre om du tenker mye på det så du bør forsøke å ikke tenke for mye på det (ja jeg vet det er mye lettere sagt enn gjort). Anonymous poster hash: 4826d...bd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå