Gå til innhold

Stillinger+magesmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til stillinger som funker fint når man har vondt i magen?

Jeg har brennende, stikkende, jævlige smerter i magen/underlivet. Ikke skjeden, men i magen.

Elsker egentlig å bli tatt bakfra, men det er vondt. Fra siden kan funke, eller reverse cowgirl.

Noen andre innspill? :))

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Hørres ut som du skal til legen først

Skrevet

Hørres ut som du skal til legen først

Jeg har vært hos legen, og de fant en svulst som ble operert ut sammen med den ene eggstokken :( men det var i oktober 2013, det burde vel ikke være ømt enda...

Da jeg oppsøkte legen i etterkant fikk jeg ikke noe svar - annet enn "drikk vann og spis fiber"

Men jeg tenker at generelle magesmerter vel er ganske vanlig?

Gjest constance90
Skrevet

Jeg har vært hos legen, og de fant en svulst som ble operert ut sammen med den ene eggstokken :( men det var i oktober 2013, det burde vel ikke være ømt enda...

Da jeg oppsøkte legen i etterkant fikk jeg ikke noe svar - annet enn "drikk vann og spis fiber"

Men jeg tenker at generelle magesmerter vel er ganske vanlig?

Joda. Men ikke brennende, stikkende og jævlige smerter som du beskrev. Trist å hørre om svulsten. Det var faktisk det jeg tenkte på. Jeg tror jeg ville snakket med legen igjen. Og spesielt hvis smertene kommer under sex.

Skrevet

Joda. Men ikke brennende, stikkende og jævlige smerter som du beskrev. Trist å hørre om svulsten. Det var faktisk det jeg tenkte på. Jeg tror jeg ville snakket med legen igjen. Og spesielt hvis smertene kommer under sex.

Takk for tips! Skal bestille ny time first thing i morgen :)

Føler ikke egentlig jeg har blitt tatt på alvor når jeg har tatt det opp, men må bare ikke gi meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...