Gå til innhold

"Kan virke avførende ved stort inntak"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye er stort inntak?

Sitter her med en pakke Dent Oi... Litt redd for å ta for mye.. men det er jo så godt.



Anonymous poster hash: 60109...01e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du spiser en hel pakke Dent så kan du nesten forvente deg noen turer på do :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Kjør på. Bare husk at det skal føles bedre på vei inn enn ut. Litt diaré er ikke skadelig. Mye derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan spise mange slike pakker uten å kjenne noe, kanskje bare litt mer oppblåst i magen.



Anonymous poster hash: 6311f...2e6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tåler mer enn andre.. Bruker ikke å få problemer til vanlig, men en gang spiste jeg sukkerfritt godteri i syden og ååhoi, satt på do sammenhengende i 2 timer etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste tre sånne pakker på rad (jeg kjøpte egentlig for å ha til hele uka :fnise: ) og hadde ingen problemer med det. Men vet at noen ikke tåler å spise en hel pakke på en dag. Tror det er veldig variabelt hvor mye man tåler (og kanskje tåler jeg mer fordi jeg spiser mer av sånne ting, slik at kroppen er ganske vandt til det?). Når det kommer til pastiller er det jo meningen at man skal ta en og annen innimellom, og ikke spise hele pakken som om det var smågodt på en lørdagskveld. :fnise:



Anonymous poster hash: b09bb...509
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare veldig mye luft og blir oppblåst av sånne produkter. Det skjer ikke noe annet. Anonymous poster hash: e65b6...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som AB over :P Men det er ikke så kult det heller egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er stort inntak?

Sitter her med en pakke Dent Oi... Litt redd for å ta for mye.. men det er jo så godt.

Anonymous poster hash: 60109...01e

Hvis du spiser en hel pakke Dent så kan du nesten forvente deg noen turer på do :fnise:

Kjør på. Bare husk at det skal føles bedre på vei inn enn ut. Litt diaré er ikke skadelig. Mye derimot..

Det slår meg at Dent må være en rimelig og genial rensekur?

Endelig en rensekur som ikke smaker bærsj.

Men andre ord; merkingen er feil. Korrekt merking burde være: "Kan virke rensende ved stort inntak"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er individuelt, og avhenger muligens også av hvor mye annet du spiser innimellom. Du må nesten bare prøve deg fram og se hvor mye akkurat du tåler.



Anonymous poster hash: 9f732...03a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver lett innpå en pakke Dent på få timer. Har aldri opplevd noe ubehag pga det. Men folk har vel forskjellig mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Kastet i meg to pakker Dent crush og herregud for en diare jeg fikk. Det bare renner ut som en foss. 

Anonymkode: d70cb...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster spiste 4 pakker på en time, null problemer på henne, bare luft i magen 

Anonymkode: 31e7d...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...