AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Hvis noen døper sin sønn for Lucifer, så må de ikke bli sjokkert over at han blir den badass, sadistiske jævelen på planeten. Malmfrid var ikke pent i mine øyne, men faren må bare godta det om du og barnefaren har blitt enig om det. Han kan bare si hva han mener men noe mer enn det kan vel han se langt etter. Anonymous poster hash: 9a3c3...ad6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Bytt ut noen bokstaver sånn at det blir Halmfryd isteden. Endret 2. mars 2014 av Evilposelos 5
Acinonyx Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Må si meg enig med de andre som har kommentert "negativt": Malmfrid lyder ikke særlig pent i mine ører... Men det er i hvert fall bedre enn Jarnfrid, som jeg for et par år siden traff på en stakkars søt liten jente som het 4
Suss81 Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Må ærlig innrømme at jeg trodde det var en trolletråd når jeg leste HI...visste ikke engang at Malmfrid var ett navn. Utvinning av malm var der første som slo meg når jeg hørte det. Det er du og barnefaren som velger navnet om andre ikke liker det så er det ikke viktig. Men husk litt på ungen som skal leve med navnet å da ... 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 Det var en annen som nevnte at ungen som får et slik navn, vil sikkert ikke like det når h*n begynner på skolen. Og dagens unger blir jo mobber for hva som helst, og et navn som Malmfrid vil jeg tro er en sikker vinner til å bli klassens mobbeoffer. Men, det kommer selvfølgelig an på personen, om h*n klarer å stå opp imot presset. Forstår ikke hvorfor det skal være så "tåpelig" å velge et fint "vanlig" navn. Anonymous poster hash: 9a3c3...ad6 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #27 Skrevet 2. mars 2014 Bytt ut noen bokstaver sånn at det blir Halmfryd isteden. Et alternativ er navnet Målfrid. Anonymous poster hash: 11078...3e2 1
bruker_K Skrevet 2. mars 2014 #28 Skrevet 2. mars 2014 Jeg skjønner deg godt hvor skuffet du er over at faren din ikke liker navnet! Faren min hater at vi kalte sønnen vår Lucifer:( Han sier at han som prest ikke kan stå for det navnet, så han nekter å kalle sitt eget barnebarn ved navn Anonymous poster hash: fc7bb...949 må bare få si at jeg digger at dere har kaldt ungen for det! veldig uheldig at faren din er prest da...
Gjest Silverstream Skrevet 2. mars 2014 #29 Skrevet 2. mars 2014 Det er heller barna som mobber som burde holdes i ørene, ikke barnet som må bytte navn for ikke å bli mobbet. Her må man ta tak i rota på ugresset, ikke stilken.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #30 Skrevet 2. mars 2014 Malmfrid? Neineineinei! Anonymous poster hash: 822a3...5ee 1
Gjest Belle âme Skrevet 2. mars 2014 #31 Skrevet 2. mars 2014 må bare få si at jeg digger at dere har kaldt ungen for det! veldig uheldig at faren din er prest da... Ironiflagget er der...
bruker_K Skrevet 2. mars 2014 #32 Skrevet 2. mars 2014 Ironiflagget er der... haha, søren. syntes det var kjempekult.. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #33 Skrevet 2. mars 2014 Vi valgte til datteren vår som skal komme og jeg syns det er så trist. Vi vil kalle henne Malmfrid og det syns jeg er et vakkert og fammelt navn. Hva skal jeg gjøre ?Anonymous poster hash: bdb05...a42 Hvorfor bryr du deg om hva faren din synes??? Har han så pent fornavn da? 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. mars 2014 #34 Skrevet 3. mars 2014 Prøv å ikke være så egoistiske og bare velg et navn dere liker. Tenk på at barnet deres skal vokse opp og leve med navnet også. Navnet er jo forferdelig. Jeg hadde blitt dritlei meg om foreldrene mine hadde døpt meg Malmfrid. Hadde faktisk syntes det hadde vært pinlig å presentere meg som "Malmfrid". Men det er jo dere som bestemmer, så...Anonymous poster hash: 9bbda...f64 Signerer denne. 1
Anneline80 Skrevet 3. mars 2014 #35 Skrevet 3. mars 2014 Jeg liker navnet jeg, hadde en slektning som het det og som selvsagt har bidratt til det, men koselig og sterkt navn.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #36 Skrevet 3. mars 2014 Jeg personlig ville styrt unna "rosa blogger navn" og såpass tradisjonelle sære norske navn at det blir merkelig. Jeg skjønner tanken om å være litt unik fra foreldrene sin side, men det er tross alt barnet som skal bære det med seg i sosiale settinger livet ut. Hva med et navn som kanskje fungerer både på norsk og på engelsk? Du må jo ikke se bort i fra at jentungen en vakker dag vil studere i utlandet Anonymous poster hash: fe90d...565
Medusa13 Skrevet 3. mars 2014 #37 Skrevet 3. mars 2014 Jeg skjønner deg godt hvor skuffet du er over at faren din ikke liker navnet! Faren min hater at vi kalte sønnen vår Lucifer:( Han sier at han som prest ikke kan stå for det navnet, så han nekter å kalle sitt eget barnebarn ved navn Anonymous poster hash: fc7bb...949 den var kul
Niennas Skrevet 3. mars 2014 #38 Skrevet 3. mars 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod.
Gjest Chlorophyll Skrevet 4. mars 2014 #39 Skrevet 4. mars 2014 Hun kommer sikkert til å kalle seg "Frida". Det er i hvert fall penere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå