Gå til innhold

Pappa liker ikke navnet ....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi valgte til datteren vår som skal komme og jeg syns det er så trist. Vi vil kalle henne Malmfrid og det syns jeg er et vakkert og fammelt navn.

Hva skal jeg gjøre ?

Anonymous poster hash: bdb05...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaller bar et det du og barnefaren ønsker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er viktig at begge parter liker barnets navn. Hvis èn av dere ikke liker navnet, finn ett annet passende navn. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1bf79...a7c
  • Liker 2
Skrevet

Hva du skal gjøre? Blåse i det :) ingen i familien min likte navnet til dattera mi heller med en gang, det går seg til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som bestemmer.

Syntes heller ikke det var noe fint, så skjønner han. Men er jo ingen andre en dere dere som bestemmer.

Anonymous poster hash: 4161e...19e

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes det er viktig at begge parter liker barnets navn. Hvis èn av dere ikke liker navnet, finn ett annet passende navn. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1bf79...a7c

Jeg forstod det som at det var TS sin far som ikke likte navnet?

• Liker 3
Skrevet

Malmfrid!?

Oisann.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ikke være så egoistiske og bare velg et navn dere liker. Tenk på at barnet deres skal vokse opp og leve med navnet også. Navnet er jo forferdelig.

Jeg hadde blitt dritlei meg om foreldrene mine hadde døpt meg Malmfrid. Hadde faktisk syntes det hadde vært pinlig å presentere meg som "Malmfrid".

Men det er jo dere som bestemmer, så...

Anonymous poster hash: 9bbda...f64
  • Liker 23
Skrevet

Din pappa eller barnets pappa?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din pappa må bare akseptere navnet dere velger. Men hvorfor velger dere Malmfrid?

Ps googlet navnet, og oppdaget at en av Norges tidligere dronninger har hatt navnet ;)

Anonymous poster hash: 11078...3e2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Malmfrid? uff, stakkars barn, skjønner godt faren din jeg

Anonymous poster hash: 6f7db...be8
  • Liker 2
Skrevet

Prøv å ikke være så egoistiske og bare velg et navn dere liker. Tenk på at barnet deres skal vokse opp og leve med navnet også. Navnet er jo forferdelig.

Jeg hadde blitt dritlei meg om foreldrene mine hadde døpt meg Malmfrid. Hadde faktisk syntes det hadde vært pinlig å presentere meg som "Malmfrid".

Så, hva slags navn er godkjent i din bok da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lite pent navn.

Anonymous poster hash: 516bc...b2e
  • Liker 4
Skrevet

Det er faktisk 61 kvinner som heter det. Det hadde jeg aldri trodd.

• Liker 3
Skrevet

Helt enig med din far, eller hvem det nå er.

For øvrig tror jeg dette er en spøk... :)

• Liker 11
Skrevet (endret)

Amen til det.

Hilsen ei som har vokst opp med et lignende, gammeldags navn. Tok til slutt til meg et mellomnavn som jeg nå heller bruker.

Endret av strawberry
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt hvor skuffet du er over at faren din ikke liker navnet! Faren min hater at vi kalte sønnen vår Lucifer:( Han sier at han som prest ikke kan stå for det navnet, så han nekter å kalle sitt eget barnebarn ved navn :(

:ironi:

Anonymous poster hash: fc7bb...949
  • Liker 7
Gjest Riskjeks
Skrevet

Synes da ikke Malmfrid er så ille. Ikke det peneste navnet jeg har hørt, men heller det enn alle de sukkersøte jåle-navnene mange velger for tida. Heller Malmfrid enn Mille-Chanel :P

• Liker 8
Skrevet

Hun kommer sikkert til å kalle seg "Frida".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...