Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vurderer å reise til Kypros i sommer.. Men vi ønsker ikke et festested. Leter etter et litt mer rolig sted nær strand og resturanter. Noen som har vært på Kypros, hvor det ikke bare er fest og fyll?

:)

Anonymous poster hash: 165e0...2a3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vurderer å reise til Kypros i sommer.. Men vi ønsker ikke et festested. Leter etter et litt mer rolig sted nær strand og resturanter. Noen som har vært på Kypros, hvor det ikke bare er fest og fyll?

Vi skal til Kypros for å slappe av i sommer, og vi skal til fig tre bay:) rolig å deilig sted, og bare å ta en taxi inn til agia napa om man ønsker en kveld med liv:)

Anonymous poster hash: 4a3c7...1de

Skrevet

Pafos

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :) Har sett litt på Fig tree bay nå og syntes det ser veldig fint ut.. Men hvordan er det med utelivet der? Høy musikk? støy? Utesteder med strippere? vil helst unngå dette. Altså en bar gjør ingenting, vi ønsker gjerne å ha en bar vi kan gå til, men jeg er ikke sånn veldig begeistret for store fester når jeg skal reise med kjæresten.

Skrevet

Pafos

Støtter denne. Har vært overalt på Kypros, men Pafos er det desidert beste stedet der. Rolig, gode restauranter og flere som snakker dugelig engelsk.

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Flott på Kypros :)

Endret av Lady.In.Heels
AnonymBruker
Skrevet

Fig Tree Bay er fantastisk flott. En av de flotteste strendene jeg har vært på. Det er rolig der, de har noen barer- men ikke forstyrrende nattebråk. Ayia Napa er ikke lange bussturen unna, så festerne drar dit :) Mange gode restauranter i Fig Tree Bay. En utrolig bra Japansk og et steak house som har verdens beste is med jordbær i en eller annen saus på dessertmenyen:) Utrolig fint sted for avslapping.

Anonymous poster hash: 0dbf0...021

• Liker 1
Skrevet

Har bare vært i Fig Tree Bay, og hadde gjerne reist dit igjen. Kort tur til Agia Napa om du vil gå på litt mer butikker og sånt. Ellers var Fig Tree Bay veldig rolig. Noen barer var det, men det var bare rolig stemning med drinker og sånt. Ingen form for knefyll heldigvis... Så det anbefales! :)

Ellers vet jeg om flere som har dratt til Agia Napa for litt festing, og som rett og slett ble lei fordi det var så mye fyll at det var ikke morsomt en gang..

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :) Kom gjerne med flere erfaringer eller anbefalinger.

Skrevet

Jeg og samboer har vært 2 år på Sunwing Resort 10 min unna Agia Napa. Kjempefornøyd med hotellet. Deilig at det er stille og rolig på hotellet, og hvis man vil er det bare å gå/ta buss inn til Agia Napa :)

Skrevet

Fig tree bay har fantastiske strender, hotellene er for det meste av middels charter kvalitet.

Aya Napa er sentrert rundt festing, men er du der litt utenfor sessong, så er det faktisk veldig hyggelig.

Aya napa strand er ikke noe å skryte av, men ca. 1 km utenfor byen i retning Limassol, så ligger det et par helt fantastiske strender.

Paphos er en også en fin by, men det er ofte et par grader kaldere en Limassol og Aya Napa og litt mer vind.

Kypros om sommeren er helt fantastisk, men jævlig varmt. Limassol har uoffisielle rekorder på over 50 grader!!

Larnaca er også en hyggelig by å bruke et par dager i.

Jeg elsker Kypros og de siste gangene, så har jeg bodd en natt eller to i larnaca, så dratt til Aya Napa eller Fig tree bay, for så å ha et par dager i Limassol. Det er en liten øy, så det er enkelt å komme seg rundt.

Skrevet

Har vert på kjærestetur til agia napa. Vi var skeptiske pga ryktet om mye festing og fyll... Men ble veldig positivt overasket! Merket ingrnting til det, for det er en egen festgate lengre oppe i byen. Hovedgaten består av resturanter, rolige barer og shopping :) i enden av gaten er det tivoli :) vi hadde en fantastisk ferie! Anbefaler å bo på blue village callisto. Ligger ca 5 gåavsrand fra hovedgaten i agia napa. Rolig og rett ved stranden..

Skrevet

Jeg og samboer har vært 2 år på Sunwing Resort 10 min unna Agia Napa. Kjempefornøyd med hotellet. Deilig at det er stille og rolig på hotellet, og hvis man vil er det bare å gå/ta buss inn til Agia Napa :)

Sandy Bay ikke sant? det hotellet anbefaler jeg også :) stranden der er mye finere og roligere enn på Nissi Beach. det er mange hyggelige restauranter med god mat og barer langs gågata ved hotellet og jeg så i hvertfall ingen strippere ;)

Skrevet

Sandy Bay ikke sant? det hotellet anbefaler jeg også :) stranden der er mye finere og roligere enn på Nissi Beach. det er mange hyggelige restauranter med god mat og barer langs gågata ved hotellet og jeg så i hvertfall ingen strippere ;)

Sandy Bay ja! Helt enig :) Gleder meg til å reise tilbake igjen i sommer :sol:

• Liker 1
Skrevet

Sandy Bay ja! Helt enig :) Gleder meg til å reise tilbake igjen i sommer :sol:

jeg har også lyst til å dra dit i sommer :) venter bare på at det skal komme et bra tilbud! hehe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...