Gå til innhold

Hva heter den filmen om ivas aasen?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Tittel says it all, hva heter den filmen som omhandler ivar aasen hvor han blir spilt av en annen person? så den i 2005 i 8 klasse på skolen engang men husker ikke navnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg har bare sett den hvor han spiller seg selv.



Anonymous poster hash: b8ee0...216
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den heter Nynorsk FTW!! med undertittelen "- mannen som skjønte at nynorsk kicker ass, azz..."



Anonymous poster hash: 10f3f...9e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er IvaS Aasen?



Anonymous poster hash: a9a1d...04e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hvem er IvaS Aasen?

Anonymous poster hash: a9a1d...04e

Skjønner du virkelig ikke at det var en skrivefeil eller tror du faktisk det er en som heter ivas aasen?

Hm, jeg har bare sett den hvor han spiller seg selv.

Anonymous poster hash: b8ee0...216

Jeg mener han som oppfant nynorsk, jeg husker i filmen så lå mora for døden og han sa til en fyr, lær sønnen min å skrive før hun sovnet inn. Spiller seg selv? fyren døde jo for over 100 år siden og dette var ihvertfall fra 80 tallet og oppover. Var ihvertfall lagd før 2005. Vi så det i norsk timen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kanskje google det?



Anonymous poster hash: b667c...86d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Du kan kanskje google det?

Anonymous poster hash: b667c...86d

Tror du ikke jeg har gjort det? den der kommentaren var bare idiotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke jeg har gjort det? den der kommentaren var bare idiotisk...

Hva er du så sur for? Jeg prøvde bare å hjelpe. Du får oppføre deg ordentlig hvis du skal være her.

Anonymous poster hash: b667c...86d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hva er du så sur for? Jeg prøvde bare å hjelpe. Du får oppføre deg ordentlig hvis du skal være her.

Anonymous poster hash: b667c...86d

Jeg er ikke sur men å be meg google det er bare helt idiotisk fordi vist jeg kunne google det og finne det hadde jeg ikke laget denne artikkeln her og ikke stå og si til meg om jeg burde være her eller ikke, det er min artikkel ikke din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sur men å be meg google det er bare helt idiotisk fordi vist jeg kunne google det og finne det hadde jeg ikke laget denne artikkeln her og ikke stå og si til meg om jeg burde være her eller ikke, det er min artikkel ikke din...

Skjerp deg! Slutt å kjeft!

Anonymous poster hash: b667c...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sur men å be meg google det er bare helt idiotisk fordi vist jeg kunne google det og finne det hadde jeg ikke laget denne artikkeln her og ikke stå og si til meg om jeg burde være her eller ikke, det er min artikkel ikke din...

vet du egentlig hva en artikkel er?

dette er en tråd.

Anonymous poster hash: 4e7c0...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Skjerp deg! Slutt å kjeft!

Anonymous poster hash: b667c...86d

Nå kan du bare gå ut, vist du bare skal beskylde meg for å kjefte og være sur er du ikke til hjelp...

vet du egentlig hva en artikkel er?

dette er en tråd.

Anonymous poster hash: 4e7c0...08b

Samme det, jeg spurte om navnet på en film men dere bare tuller og lager styr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du bare gå ut, vist du bare skal beskylde meg for å kjefte og være sur er du ikke til hjelp...

Nei, jeg vil ikke! Det er kaldt ute!!! :sur:

Anonymous poster hash: 10f3f...9e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Nei, jeg vil ikke! Det er kaldt ute!!! :sur:

Anonymous poster hash: 10f3f...9e1

Hvordan ender en slik tråd opp med krangling? jeg ville bare vite navnet på en film

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre på biblioteket etter den filmen eller ringe og spørre på skolen din. Men et tips - prøv å være litt hyggelig mot dem hvis de prøver å hjelpe deg.



Anonymous poster hash: b667c...86d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Du kan spørre på biblioteket etter den filmen eller ringe og spørre på skolen din. Men et tips - prøv å være litt hyggelig mot dem hvis de prøver å hjelpe deg.

Anonymous poster hash: b667c...86d

Jeg er hyggelig men jeg blir lett sint over ting, jeg liker ikke å krangle

Jeg går ikke på skole lenger, jeg ville egentlig bare finne ut navnet slik jeg kunne lese om den på nettet og kanskje finne klipp av den på nettet. Jeg er så sikker på at den filmen eksisterer, husker godt norsk timen hvor vi så den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er hyggelig men jeg blir lett sint over ting, jeg liker ikke å krangle

Jeg går ikke på skole lenger, jeg ville egentlig bare finne ut navnet slik jeg kunne lese om den på nettet og kanskje finne klipp av den på nettet. Jeg er så sikker på at den filmen eksisterer, husker godt norsk timen hvor vi så den

Du kan jo spørre på skolen selv om du ikke går der lengre? Bare å ta en telefon, det.

Anonymous poster hash: b667c...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Du kan jo spørre på skolen selv om du ikke går der lengre? Bare å ta en telefon, det.

Anonymous poster hash: b667c...86d

Jeg håpte noen her på forumet hadde sett filmen, er jo en del av en historie filmen så håpte noen viste det men nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpte noen her på forumet hadde sett filmen, er jo en del av en historie filmen så håpte noen viste det men nå

Ja, jeg skjønte det, men det er visst ingen som har lest denne tråden som har sett den så da synes jeg du skal ringe skolen i morgen så får du nok vite det.

Anonymous poster hash: b667c...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ja, jeg skjønte det, men det er visst ingen som har lest denne tråden som har sett den så da synes jeg du skal ringe skolen i morgen så får du nok vite det.

Anonymous poster hash: b667c...86d

Takk for gode svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...