Gå til innhold

Har du små pupper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest i flere tråder og andre steder at mange synes de har små pupper hvis de feks. bruker B-cup. En med B-cup har jo pupper. Ikke de største, men heller ikke helt flatbrystet (noe noen sier de er selv om de bruker B-cup).

Så jeg tenkte at de som mener de har små pupper eller er flatbrystet kan poste et bilde her. Finn feks. et bilde på google. Så får jeg se hva folk tenker er såkalte "små" pupper. (Jeg er jente, har ikke laget en tråd for pervoer. Så vet dere det :) )

Anonymous poster hash: 8e427...2b4
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Gjest Vevila
Skrevet

Kommer jo veldig an på omkretsen rundt også. En med 60B vil jo ha små pupper, mens en med 80B vil ikke ha det.. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo Andrej Pejic, så da regner jeg med at du er mann.

Anonymous poster hash: 6a23d...fc0

Er ikke jeg som la ut første link, men selv om dette er en mann, så er jeg en kvinne med denne størrelsen på mine bryster.

Anonymous poster hash: 68cdf...7f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er omtrent min størrelse når jeg har på en 70A BH med litt padding i. Ser ut som hun her har det og.

Jeg er forsovet fornøyd med mine. Syns ikke puppene har mye å si med tanke på skjønnhet. Se på Keira Knightley f.eks.

http://www.news.com.au/national/let-flat-girls-get-boob-jobs-on-medicare-say-plastic-surgeons/story-e6frfkvr-1225957503821

Anonymous poster hash: 60ae1...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Dette er omtrent min størrelse når jeg har på en 70A BH med litt padding i. Ser ut som hun her har det og.

Jeg er forsovet fornøyd med mine. Syns ikke puppene har mye å si med tanke på skjønnhet. Se på Keira Knightley f.eks.http://www.news.com.au/national/let-flat-girls-get-boob-jobs-on-medicare-say-plastic-surgeons/story-e6frfkvr-1225957503821Anonymous poster hash: 60ae1...ecb

Forsåvidt*

Jeg har forsovet meg med puppene mine og. Men det har ikke så mye å gjøre med temaet.

Anonymous poster hash: 60ae1...ecb

• Liker 6
Gjest Belle âme
Skrevet

Altfor store, 70c. Rett og slett svære.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Innlegget er ryddet for bilde som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

jeg har små pupper og de ser ca sånn her ut. bruker str 70a. kjempefornøyd!!!

Anonymous poster hash: 7ae22...311

Endret av irrlys
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en liten a cup, og er 1,76 med brede skuldre og relativt brede hofter. Jeg så nærmest flat ut. Nå har jeg en b-cup.

Skrevet

Tråden er ryddet for bilde som bryter med kopiretten.

Irrlys, mod.

Gjest Riskjeks
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Her har du meg, bortsett fra den fine, runde formen! :)

Jeg har alltid hatet puppene mine intenst, og brukt mange timer foran speilet oppløst i tårer.

Men har bestemt meg for å klare å komme over det nå :danse:

Anonymous poster hash: e4528...559

Skrevet

Som jeg leste en over skrev: det kommer ann på omkretsen! Går du på en butikk til undertøysavdelingen ser du at en 65B er MYE mindre enn en 80B i skåla. Jeg har 80A og det er veldig små pupper i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var forferdelig tynn under pubertetsårene, og er fortsatt tynn, og har derfor veldig små pupper (omtrent ingenting). er det noen sjans for at de vil vokse litt om jeg legger på meg? er 22 år.

Anonymous poster hash: 68cdf...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...