Gå til innhold

Tips til rollespill?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min kjære har lyst å prøve oss på rollespill, men vi er litt blank på hvordan vi skal gå frem. Generelt syns jeg hele settingen virker ganske så klein, men tenner likevel veldig på det.

Lurer derfor på om noen har tips til gode rollespill, og gjerne litt om hvordan vi kan gå frem? Så lurer jeg på om dere avtaler rollene på forhånd, har dere noen planlagte replikker, er det litt planlagt hva som skal skje osv?

Takker for tips :)

Anonymous poster hash: 06cc0...bf3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :)

Anonymous poster hash: 06cc0...bf3
AnonymBruker
Skrevet

Heroes of Might & Magic er jo ett godt rollespill, ikke er det dyrt heller.

Er bare å kjøpe og installere på pc.

Anonymous poster hash: 273e1...1ce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heroes of Might & Magic er jo ett godt rollespill, ikke er det dyrt heller.

Er bare å kjøpe og installere på pc.

Anonymous poster hash: 273e1...1ce

Not sure if serious. Men hahaha!

Anonymous poster hash: 9f9a5...5e0

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Beklager, er en mutters alene, svært sjenert og usikker 15 åring, som ikke en gang har gjort annet enn å nusse. Så har desverre ingen ting å bidra med her nei! :fnise:

Skrevet

Sykepleier, politi, prostituert, lærer, sjef/ansatt, evt. scener hentet fra fifty shades :)

Det handler jo om hva man føler seg komfortable med. Det burde komme noenlunde naturlig, hvis ikke blir det bare fnising.

Det er vikig at man er trygg på hverandre og tør å prøve seg frem og drite seg ut.

Rollespill, for meg hvertfall, handler om å ta på seg rollen som dominant eller underlegen. Ikke nødvendigvis bdsm-dominant, men at en tar styringa og en lar seg styre.

"Neimen, se på deg. Har du vondt i låret (?) Stakkars! Du trenger å bli tatt hånd om. La meg pleie deg" hvis man er sykepleier ;)

Lykke til! Have fun :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...