Gå til innhold

Handjobs ! Med eller uten glidemiddel/spytt...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker veldig ofte glidemiddel eller masse spytt når jeg runker. Det settes veldig pris på. Etter at jeg begynte med glidemiddel eller mye spytt blir gutta henrykt og en kjedelig handjob blir noe helt fantastisk.

Til gutta, foretrekker du glidemiddel/spytt?

Til jentene, bruker du glidemiddel/spytt på typen og hvilke tilbakemelding får du?

Anonymous poster hash: 4ce2f...cf9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke glidemiddel eller spytt nei. Har ikke fått noen klager, og han har heller ikke dratt frem glidemiddel. Tror ikke han bruker det når han runker selv heller.

Anonymous poster hash: a275d...2b3
Skrevet

Trenger ikke bruke noe sånt. Typen pleier å "lekke" litt når han er kåt nok, så det funker fint. ;)

• Liker 2
Skrevet

Synes selv det er ekstra digg med litt ekstra glid. ikke noe must, men øker bare nytelsen

• Liker 1
Skrevet

Glidmiddel hører ikke hjemme sammen sex. Så samt ikke jenta har en medisinsk grunn, eller så klart anal.

Spytt er fantastisk til handjobs, kjør på med det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro og mene at en variasjon er veien til suksess. :)

Anonymous poster hash: 3b83f...880
Skrevet

Glidmiddel hører ikke hjemme sammen sex. Så samt ikke jenta har en medisinsk grunn, eller så klart anal.

Spytt er fantastisk til handjobs, kjør på med det :)

Hæ? :ler:

Stikker en tur til legen da, resept på glidemiddel next. ;-)

• Liker 3
Skrevet

Glidemiddel her, og det settes veldig pris på! Blir fort tørt og kjip friksjon uten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger når jeg har mensen og vi ikke orker å gå i dusjen så pleier jeg å gi han en handjob.

Sist jeg skulle gjøre dette så prøvde jeg med litt glidemiddel (siden jeg elsker at han bruker det på meg) og det var hvertfall veldig positivt. Han kom som ei kule (fort og mye) og etterpå lå han bare i senga og sa : "sykt...sykt....sykt" og "hvorfor har du ikke gjort dette før?"

:fnise:

Anonymous poster hash: c8fdc...db4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg først begynner å runke han, er det uten noe. Han liker det, men jeg foretrekker med glidemiddel. Når jeg finner frem glidemiddelet stønner han mye mer og høyere :-)

Anonymous poster hash: 7ebee...b48
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

,,

Endret av Nordavind
Skrevet

Hva med babyolje som glidemiddel? Glir lett og lukter ikke..

Skrevet

Hva med babyolje som glidemiddel? Glir lett og lukter ikke..

Babyolje funker kjempefint :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte handjobs før også, men etter å ha opplevd en handjob hvor hun brukte spytt har jeg nesten ikke villet ha annet (bortsett fra om jeg gjør det selv). Hvorfor vi aldri bruker glidemiddel vet jeg ikke, sikkert fordi det er mindre tungvint å produsere litt spytt enn å lete i skuffen etter noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...