AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 ...så hardt og godt at mannen spruter? Har inntrykk jenter er gode sugere sånn generelt, men elendige til å runke peniser. Hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: e8c4b...db8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 ja, klarer det helt fint. Kjæresten min kommer iallefall veldig fort når jeg runker han så det kan jo ikke akkurat være så veldig ubehagelig. Anonymous poster hash: 34ffb...af8 1
Nanami Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Får det ikke til. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Så mye enklere å suge. 2
Nowayback Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Syns de er gode til begge, utifra mine få erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Er ingen problem å runke en gutt så lenge jeg vet hvirdan han best liker å bli runket. Noen liker det løst, mens andre strammere grep. Igjen så er det noen som tar tak ikke langt under pikkhodet og andre synes det er best å ta tak nederst ved roten. Hvordan de holder penisen mens de runker har jeg opplevd er veldig ulikt fra pers til pers. Ikke verre enn å spørre rett ut hvordan de selv holder, evt plasserer min hånd på og strammer til slik de liker. Attpå til vist hvor de da er mest følsom. Noen er jo sykt følsome, mens noen virker som de nærmest ikke eier folsomhet i penisen. De sistnevnte er det som å da pleier runke hardest og mest voldsomt! Har etterhvert med sånne ufølsomme nærmest trent de opp til sakte men sikkert bli mer følsom. Bare bruker lett berøring og pirrer lenge, tilslutt så funker der det også.Anonymous poster hash: 5bfe5...f21 1
Gjest Heartbeat Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Har aldri IKKE klart det for å si det sånn....
Pusheen Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Klarer det fint, jeg. Han kommer fort Sjøl liker jeg bedre å suge, og han sier ikke nei takk.
Verpus Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 ...så hardt og godt at mannen spruter? Har inntrykk jenter er gode sugere sånn generelt, men elendige til å runke peniser. Hvorfor er det slik? Anonymous poster hash: e8c4b...db8 Fordi dere ikke forteller hvordan det skal gjøres? Damene sier som regel ja takk til litt veiledning. Trenger ikke si at ho er elendig fordet. Bare si hvordan du liker det. 2
Sjokoladenøtt Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Jeg bare spør hvordan det funker jeg Alle er jo forskjellige, men har fått det til på de fleste jeg har vært med i alle fall
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Jenter er ikke flinke til å runke, de er for uforsiktige.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Jenter er ikke flinke til å runke, de er for uforsiktige. Og noen er for forsiktige. Anonymous poster hash: 1e922...a83
Gjest Kim Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Og noen er for forsiktige. Anonymous poster hash: 1e922...a83 Garantert, jeg har bare ikke møtt noen personlig
Gjest Mr. Toad Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Jenter er ikke flinke til å runke, de er for uforsiktige. Det er veldig varierende ja. Den siste jenten jeg var borti var flink, på høyde med meg faktisk. Ellers har jeg hatt noen nær-døden opplevelser, samt noen som jeg ikke aner hva holdt på med.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Det er jo veldig forskjellig hvordan dere liker å bli runket da. Det er vanskelig å gjette seg til hvordan akkurat du liker det, så det er jo bare å forklare jenta. Dessuten vet ikke jenter hvordan det er å bli runket så noen er redde for å være for forsiktige, noen er redde for å være for hardhendte osv Anonymous poster hash: 0e08f...1d9 3
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. mars 2014 #18 Skrevet 4. mars 2014 ...så hardt og godt at mannen spruter? Har inntrykk jenter er gode sugere sånn generelt, men elendige til å runke peniser. Hvorfor er det slik?Anonymous poster hash: e8c4b...db8 Vet ikke, kjenner meg ikke helt igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #19 Skrevet 4. mars 2014 Jepp, greier det ja. Han elsker at jeg runker han.Anonymous poster hash: ad35e...07d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Har aldri likt å runke, har heller aldri fått det til. Mens men suging derimot, har jeg alltid fått gutten til å komme. Men med min nåværende kjæreste, kommer ikke han av suging men han kommer og spruter når jeg runker han Anonymous poster hash: 12d8d...cdc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå