Gå til innhold

Fotballfrues mange ansikter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun løp 6 km, og det syntes hun var "ingenting", og syntes hun burde skamme seg? :sjokkert:

Synes hun ser så merkelig ut på dette bildet http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/03/DSC06545.jpg

Anonymous poster hash: c92ec...538

Hvor skrev hun det? Jeg har ikke lest det iallefall.

Anonymous poster hash: 38a52...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

http://fotballfrue.no/2009/06/22/pangstart-pa-stressende-uke/

Her skriver hun at hun ikke kan bruke selvbruningskrem, i dag reklamerer hun konstant for selvbruningsprodukter...

Anonymous poster hash: 5d169...27b

Vel, hun skriver vel egentlig at hun hadde dårlig erfaring med kremer for 10 år siden i innlegget. Innlegget er også 5 år gammelt og ting forandrer seg. Det blir bare å henge seg opp i detaljer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun skriver vel egentlig at hun hadde dårlig erfaring med kremer for 10 år siden i innlegget. Innlegget er også 5 år gammelt og ting forandrer seg. Det blir bare å henge seg opp i detaljer.

Caroline er 27 år?

Så det betyr at hun hadde dårlig erfaring med kremer som 12-åring. Bryr barn seg virkelig i stor grad om slikt?

Anonymous poster hash: a84c4...398

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Caroline er 27 år?

Så det betyr at hun hadde dårlig erfaring med kremer som 12-åring. Bryr barn seg virkelig i stor grad om slikt?

Anonymous poster hash: a84c4...398

27 - 10 = 17. Rett skal være rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 - 10 = 17. Rett skal være rett ;)

Jo, men så vidt jeg forsto er innlegget fem år gammelt.

Egentlig ganske uvesentlig uansett..

Anonymous poster hash: a84c4...398

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jo, men så vidt jeg forsto er innlegget fem år gammelt.

Egentlig ganske uvesentlig uansett..

Anonymous poster hash: a84c4...398

Ah - sånn og forstå. Ja, jeg er enig i at det er tidlig å gå mann av huse for å være gyllenbrun i en alder av 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Caroline er 27 år?

Så det betyr at hun hadde dårlig erfaring med kremer som 12-åring. Bryr barn seg virkelig i stor grad om slikt?

Anonymous poster hash: a84c4...398

Ja det er vel tidlig men rundt ungdomskole alderen så begynner man vel å bry seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah - sånn og forstå. Ja, jeg er enig i at det er tidlig å gå mann av huse for å være gyllenbrun i en alder av 12.

Etter hva jeg leser her på KG så er det vel mange (flest?) i den aldersgruppen som leser bloggen hennes, og hvis hun reklamerer for selvbruningskremer, så går de nok "mann av huset" for å skaffe seg det.....

Anonymous poster hash: 64072...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skrev hun det? Jeg har ikke lest det iallefall.

Anonymous poster hash: 38a52...173

Her skrev hun det:

http://fotballfrue.no/2009/06/22/pangstart-pa-stressende-uke/

"Jeg rakk fint lite i dag. Løp 6 kilometer og tok fire situps. Jeg burde skamme meg. Det er usannsynlig dårlig."

Anonymous poster hash: c92ec...538

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg hva cbe gjorde i 12-årsalderen, og ikke er det viktig heller, men generelt er det ikke unikt at forfengelige 12-åringer tester kremer og make-up. Selv var jeg knall oransj i ansiktet fra jeg var 12 til 14. OG det var i Sarpsborg. Kanskje man er spesielt opphengt i selvbruning der, hvem vet.



Anonymous poster hash: 15042...bff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bilder andre legger ut av henne ser hun slik ut. Bildene hun legger ut selv er alltid kornete hvis de er nærbilder. Tror nok hun retusjerer mye mer enn hun innrømmer.

http://www.varden.no/polopoly_fs/lars-kristian-eriksen-1.6468968!/image/3408693252.jpg_gen/derivatives/derivative_article_980/3408693252.jpg

Anonymous poster hash: a681f...9d5

Jøss, på det bildet der ser hun jo totalt annerledes ut enn på bloggen! Dette må være et soleklart bevis på at hun retusjerer, ikke bare litt, men veldig mye. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0307a...2c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når du er vant til å trene skikkelig for er forberedt på en skikkelig treningsøkt så er 6 km på mølle og 4 sit-ups ingenting.

6 km er ikke "ingenting". Selv om hun er vant til å løpe lengre, så er ikke 6 km "usannsynlig dårlig". Helt latterlig at hun er så teit at hun skriver slikt. Hun kunne ordlagt seg en hel del bedre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jøss, på det bildet der ser hun jo totalt annerledes ut enn på bloggen! Dette må være et soleklart bevis på at hun retusjerer, ikke bare litt, men veldig mye. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 0307a...2c8

Hun myser kraftig og dey ser ut som bilde er tatt uten forvarsel. Da er det ikke mange som ser pene ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun myser kraftig og dey ser ut som bilde er tatt uten forvarsel. Da er det ikke mange som ser pene ut.

Hun velger å publisere det på bloggen, da må man anta at det er et av de penere bildene av henne.

Jeg venter bare på et bilde av henne med uflidd, fett hår, ingen sminke eller produkter ov. Hadde vært morsomt.

Anonymous poster hash: 04ce5...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Hun velger å publisere det på bloggen, da må man anta at det er et av de penere bildene av henne.

Jeg venter bare på et bilde av henne med uflidd, fett hår, ingen sminke eller produkter ov. Hadde vært morsomt.

Anonymous poster hash: 04ce5...3bf

Hvem i huleste gidder dét da? Ikke jeg i hvert fall.

Om bilder av meg selv skal nå offentlighetens lys, er det IKKE bildene hvor jeg nettopp har stått opp og ser grønnjævlig ut.

Tipper de fleste tenker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hun velger å publisere det på bloggen, da må man anta at det er et av de penere bildene av henne.

Jeg venter bare på et bilde av henne med uflidd, fett hår, ingen sminke eller produkter ov. Hadde vært morsomt.

Anonymous poster hash: 04ce5...3bf

Legger du ut sånne bilder av deg selv på sosial media? Neppe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...