AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jadda, enda en FF-tråd. Jeg synes Caroline er en flott kvinne. Nysgjerrig som jeg er søkte jeg henne opp på google, og ble mildt sagt satt ut; hun har så mange ansikter! På noen av bildene er hun jo ikke til å kjenne igjen i forhold til det som fremstilles på bloggen. For bare et par år siden hadde hun rundt ansikt med relativt smale lepper, nå er kinnbeina markerte og hun har fyldige lepper. Jeg forstår at dette dreier seg om diverse inngrep som restylane o.l, men forandringen er jo ENORM. Kan knapt kjenne henne igjen på noen av bildene. Hvordan er det mulig?? Anonymous poster hash: 859f6...029 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Herregud.... Mye å drive med. Anonymous poster hash: 822a8...38b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Herregud.... Mye å drive med. Anonymous poster hash: 822a8...38b Nei, det er søndag. Lite å foreta seg, egentlig. Anonymous poster hash: 859f6...029 5
Version 2.0 Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Sminke, ansiktsposeringer, lys, RESTYLANE osv. Kvinner som Caroline kjenner sine egne vinkler svært godt og vet hvordan man kan forandre ansiktet på kamera. 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Sminke, ansiktsposeringer, lys, RESTYLANE osv. Kvinner som Caroline kjenner sine egne vinkler svært godt og vet hvordan man kan forandre ansiktet på kamera. Fascinerende er det i hvertfall. Sikkert photoshop også Anonymous poster hash: 859f6...029 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Hvordan er det mulig?? Anonymous poster hash: 859f6...029 Det er nok det overnaturlige som har en finger med i spillet. Håper det blir satt av noen forskningsmidler til å finne ut av dette på neste års statsbudsjett. Anonymous poster hash: 1495d...bf0 11
Version 2.0 Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Det er nok det overnaturlige som har en finger med i spillet. Håper det blir satt av noen forskningsmidler til å finne ut av dette på neste års statsbudsjett. Anonymous poster hash: 1495d...bf0
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Å være ekstremt selvopptatt, så er saken lett. Og kjenne alle hudpleiere og plastiske klinikker hjelper også på + få sponset i hue og ræva alt hun peker på, så VIPS kan hun operere seg fantastisk flott, enn så lenge det varer. Botoxtryner er da aldri vakre. Ikke sett en eneste dame eller mann med botox som ser fine ut. Anonymous poster hash: df6f5...da3 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Å være ekstremt selvopptatt, så er saken lett. Og kjenne alle hudpleiere og plastiske klinikker hjelper også på + få sponset i hue og ræva alt hun peker på, så VIPS kan hun operere seg fantastisk flott, enn så lenge det varer. Botoxtryner er da aldri vakre. Ikke sett en eneste dame eller mann med botox som ser fine ut.Anonymous poster hash: df6f5...da3 Det vet du jo ikke. Hvis botoxen er naturlig og fin så ville du jo ikke sett det Anonymous poster hash: 839f0...4d9 2
Gjest Sobril Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Er botox virkelig så vanlig blant jenter i tjueåra? Det fantes da jeg var ung også, men da var det kun "gamlinger" som gjorde slikt. Hvem er det som er så himla rynkete når man er 27?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Tror ikke hun bruker botox ennå. Men restylane og fillers i kinnene og leppene. Se på jan thomas nå, blitt helt oppblåst i ansiktet under øynene. Han så ikke slik ut for et par år siden. Jeg skulle hatt fillers jeg også. Jeg eier ikke kinnbein.... Men jeg er fattig så jeg prioriterer mat og regningene mine foran kinnbein. Anonymous poster hash: 0384c...8b7 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Hun har botox i sinnarynken i panna, det er da lett å se. En panne uten en rynke erlik BOTOX. Ser lett alle de som sprøyter kjemikalier i seg. Men dette er noe de kan begynne med i 40 årene, de begynner for tidlig og ender opp som kattekvinnen, madonna og jan thomas. Ikke fint i det hele tatt. Anonymous poster hash: df6f5...da3 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Hun var veldig ulik seg på den selfien hun la ut på Insta... Anonymous poster hash: 38a52...173
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Ansiktet er rutusjertuansett hva hun måtte si. Jeg jobber med bilder og bruker photishop hver dag. Du ser aldri nærbilder av henne uten at det er blurry eller dårlig mobilbilder. Bilder hun tar med mobilen er alltid bra men med en gang hun tar bilder av deg selv blir det dårlig kvalitet. Det er lettete å avsløre retusjering av hud på nærbilder men langt ifra vises d ikke like godt. Hun må retusjere så mye hun vil, jeg gjør det selv men ikke nekt på det når noen spør Anonymous poster hash: dd778...1d5 16
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Svaret på dette er veldig enkelt. ALDER. Ingen av oss har samme utseende som 17 åring og som nesten 30 åring. Det overrasker meg stadig hvor lett mange av dere glemmer dette faktumet.... Jaja, hva skal man gjøre med mennesker som ikke evner å tenke selv? Anonymous poster hash: 9dbe1...a78 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Jadda, enda en FF-tråd. Jeg synes Caroline er en flott kvinne. Nysgjerrig som jeg er søkte jeg henne opp på google, og ble mildt sagt satt ut; hun har så mange ansikter! På noen av bildene er hun jo ikke til å kjenne igjen i forhold til det som fremstilles på bloggen. For bare et par år siden hadde hun rundt ansikt med relativt smale lepper, nå er kinnbeina markerte og hun har fyldige lepper. Jeg forstår at dette dreier seg om diverse inngrep som restylane o.l, men forandringen er jo ENORM. Kan knapt kjenne henne igjen på noen av bildene. Hvordan er det mulig?? Anonymous poster hash: 859f6...029 Helt ekstrem redigering. Hun likner ikke på den damen som presenteres på bloggen, jeg har sett henne "live" flere ganger. Anonymous poster hash: 0e96d...a8a 8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Fotballfrue.no=mammablogg og babyblogg hvor man pimper småbarn og tjener penger på det. Fortell meg hvorfor dette er en god ting? Anonymous poster hash: 0e96d...a8a 7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Hun har vel blitt voksen da. Big whoop. Anonymous poster hash: 987c2...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Helt ekstrem redigering. Hun likner ikke på den damen som presenteres på bloggen, jeg har sett henne "live" flere ganger. Anonymous poster hash: 0e96d...a8a Støtter denne... Så henne irl for et par uker siden, og jeg måtte snu meg tre ganger før jeg skjønte at det var henne :O Anonymous poster hash: a75a7...7df 6
Anbefalte innlegg