Hjarte Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Den episoden der vil sitte i 8-åringen lenge. Hvorfor du synes det er galt at 6-åringen måtte godta at hans/hennes valg vil få konsekvenser? For ikke å snakke om at du synes det er galt at 8-åringen få lære at det kan være lurt å spare på ting?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Det er greit med trolletråder, men MÅ de være så elendige og urealistiske? Anonymous poster hash: 06eac...5ff 1
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Om dette ikke er tull så var det der ufattelig dårlig gjort av deg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Det er greit med trolletråder, men MÅ de være så elendige og urealistiske?Anonymous poster hash: 06eac...5ff Enig i at dette virker som en tulletråd, men dessverre finnes slike folk. Min eks var en slik. Ungene hans spiste opp alt sitt godteri før barne-tv på lørdag, mens mine sparte sitt. Og så ble han sur når mine unger ikke delte :/ Men mine fikk beholde sitt godteri, så fikk idioten sitte der med sine sure unger som var uten godteri. Anonymous poster hash: 5cc0f...d4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå