Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kvinner tiltrekkes av partnere som er genetisk ulike dem selv og har et ulikt immunforsvar, har det blitt forsket mye på, og dette støttes i stor grad. P- piller forstyrrer derimot kvinnens mulighet til å ubevisst lukte seg frem til dette. Googler du finner du mange studier på dette. Velger denne linken fordi den er enkel og grei.

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10151756

Men du har et poeng; at hårfarge har noe å si i forhold til dette, det er min helt personlige uvitenskapelige antakelse kun basert på egne observasjoner og en hypotese om at hårfarge for mange nettopp ubevisst indikerer at den de er tiltrukket av er ulik dem selv genetisk ;)

Anonymous poster hash: 545fc...0b1

Stemmer for min del iallefall. Går ikke på hormonprevensjonsmidler, er brunette, brunøyd og tiltrekkes menn som er lysere enn meg i hår og øyne. ;)

Endret av Version 2.0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer for min del iallefall. Går ikke på hormonprevensjonsmidler, er brunette, brunøyd og tiltrekkes menn som er lysere enn meg i hår og øyne. ;)

Stemmer når det gjelder meg også. Har lyst hår (har dog mørke øyne), og tiltrekkes bare av menn med mørkt hår, gutter med lyst hår har jeg aldri vært tiltrukket av, av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: fa8e5...a4f

AnonymBruker
Skrevet

stemmer ikke for meg. jeg er mørk og tiltrekkes av mørke menn.

Anonymous poster hash: 5d06d...0f1
Skrevet

Stemmer for meg også, er brunøyd brunette men tiltrekkes nesten bare blonde, blåøyde menn :/ Men tror det er motsatt med menn. Nesten bare "brunette"-menn som kontakter meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...