Gå til innhold

Deilig å suge kuk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er til jentene på forumet:

Nyter du å suge pikk, eller gjør du det mest for å tilfredstille mannen? Anonymous poster hash: 48be9...1d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

begge deler.

Anonymous poster hash: d038f...6b0
Gjest Winza
Skrevet (endret)

Ingen av delene

Jeg suger ikke kuk altså bare så det er klart

Endret av Sid Walker
Skrevet

Som sagt før, begge deler :)

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig gjør jeg det mest for å tilfredstille mannen. Jeg har ikke noe i mot det, men jeg nyter det ikke akkurat heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene

Jeg suger ikke kuk altså bare så det er klart

Oi, er du blitt jente?

Anonymous poster hash: 9a95e...f06

Gjest Winza
Skrevet

Oi, er du blitt jente?

Anonymous poster hash: 9a95e...f06

Hva får deg til å tro det?

AnonymBruker
Skrevet

Hva får deg til å tro det?

sikkert fordi du svarte i denne tråden.

Gjest åffårno
Skrevet (endret)

Førstnevnte.

Gjør det heller ikke om humøret ikke er tilstede, uansett hvor mye personen måtte nyte det. Hvilket er sjeldent, men likevel. Egen lyst og tenning er absolutt forutsetning da jeg er egoist ;)

Dog lever jeg fint med at noen ikke liker det. Nei vent, det gjør jeg ikke.

Det jeg prøver å si er at jeg ikke hadde gjort det dersom ingen menn fikk noe ut av det.

Endret av åffårno
Skrevet

Mest for å tilfredstille mannen.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet (endret)

sikkert fordi du svarte i denne tråden.

Du svarer jo i denne tråden, det er en dame bruker på slikke fitte tråden men det betyr ikke at hun er lesbe

Og jeg nevnte ikke noe med å suge kuk, jeg sa det helt motsatte så det er åpenbart du bare tuller...

Endret av Sid Walker
Skrevet

Begge deler. Tenner veldig mye på at han nyter det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Førstnevnte.

Gjør det heller ikke om humøret ikke er tilstede, uansett hvor mye personen måtte nyte det. Hvilket er sjeldent, men likevel. Egen lyst og tenning er absolutt forutsetning da jeg er egoist ;)

Dog lever jeg fint med at noen ikke liker det. Nei vent, det gjør jeg ikke.

Det jeg prøver å si er at jeg ikke hadde gjort det dersom ingen menn fikk noe ut av det.

Jeg har lurt på dette veldig lenge, hvor liker damer å drikke sæd? også smaker det litt som melk? vet det høres ut som et rart spørsmål men jeg vil vite det. Liker damer å suge kuker som er svett og skitten?

Anonymous poster hash: 1c502...ad0

AnonymBruker
Skrevet

Du svarer jo i denne tråden, det er en dame bruker på slikke fitte tråden men det betyr ikke at hun er lesbe

Og jeg nevnte ikke noe med å suge kuk, jeg sa det helt motsatte så det er åpenbart du bare tuller...

Jeg er ikke samme ab som spurte om du har blitt jente ;)

og ja, jeg svarte i denne tråden fordi jeg faktisk suger kuk. Jeg hadde ikke svart om jeg ikke gjorde det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt på dette veldig lenge, hvor liker damer å drikke sæd? også smaker det litt som melk? vet det høres ut som et rart spørsmål men jeg vil vite det. Liker damer å suge kuker som er svett og skitten?

Jeg har aldri hørt om damer som drikker sæd.

Det frister heller ikke for å si det sånn. Og nei, sæd smaker ikke melk, du kan jo smake på din egen, så finner du jo ut hva det smaker.

Og å suge en svett og skitten kuk er ikke godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om damer som drikker sæd.

Det frister heller ikke for å si det sånn. Og nei, sæd smaker ikke melk, du kan jo smake på din egen, så finner du jo ut hva det smaker.

Og å suge en svett og skitten kuk er ikke godt.

Jo det er skikkert godt, se for deg en stor slapp kuk som er veldig svettete og lukter sikkelig surt med støv og dritt på så slikker du den rein:)

Gjest Winza
Skrevet

Jeg er ikke samme ab som spurte om du har blitt jente ;)

og ja, jeg svarte i denne tråden fordi jeg faktisk suger kuk. Jeg hadde ikke svart om jeg ikke gjorde det.

Det var en dame på fitte tråden som svarte som da ikke var mann så hva er poenget ditt? jeg må ikke være dame får å svare her, jeg er hetero og hater kuk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...