supermjau Skrevet 25. mars 2014 #281 Skrevet 25. mars 2014 Kiwi: "Vær så snill å slutte med å prise varer til F. Eks. 9.91. Voksne folk blir fortvila over å bli behandla slik. Endel mennesker orker ikke å handle hos dere p.g.a. dette!" Ja, herre min gud. Godt det ikke bare er meg som gråter meg i søvn hver kveld over dette.. 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2014 #282 Skrevet 26. mars 2014 Kiwi: "Vær så snill å slutte med å prise varer til F. Eks. 9.91. Voksne folk blir fortvila over å bli behandla slik. Endel mennesker orker ikke å handle hos dere p.g.a. dette!" Ja, herre min gud. Godt det ikke bare er meg som gråter meg i søvn hver kveld over dette.. Betaler kunden med kort, tjener jo den på på dette. 9 øre er jo sikkert veldig mye for enkelte gjerrigperer. Anonymous poster hash: 3fe78...a28 2
estrella Skrevet 26. mars 2014 #283 Skrevet 26. mars 2014 Diskusjon rundt 30 dagers returrett hos Elkjøp er splittet ut i egen tråd. Den kan dere finne her. Estrella, mod. 3
Pingting Skrevet 27. mars 2014 #284 Skrevet 27. mars 2014 De 7-pack sokkene dere selger for 50,- settet kan dere hive i plastreturen!! 98% polyester??? De er ubrukelige og jeg har fått ødelagt 3 sko-par pga disse... For det første sier det vel seg selv at kvaliteten ikke er tipp-top når det koster så lite. For det andre kan du vel sjekke dette i butikken før du kjøper. For det tredje... ødelagt tre par med sko? Really? 22
Alice123 Skrevet 27. mars 2014 #285 Skrevet 27. mars 2014 Hvordan ødelegger man sko med sokker i dårlig kvalitet??? 10
Populært innlegg Pingting Skrevet 27. mars 2014 Populært innlegg #286 Skrevet 27. mars 2014 - tar på sokker - tar på sko - oppdager at sokkene har elendig kvalitet - blir skikkelig, skikkelig sinna - står sånn her hele dagen: - sko slitt ut 50
Gjest Jørild Skrevet 27. mars 2014 #287 Skrevet 27. mars 2014 Man ødelegger de med tåfislukt, vil jeg tro. Syntetiske sokker + svette = 3
daemonia Skrevet 28. mars 2014 #288 Skrevet 28. mars 2014 - tar på sokker - tar på sko - oppdager at sokkene har elendig kvalitet - blir skikkelig, skikkelig sinna - står sånn her hele dagen: - sko slitt ut Åååå, nå ler jeg så griner her Ser jeg må kikke innom forskjellige facebooksider igjen ja 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #289 Skrevet 28. mars 2014 Mer gull fra FRP sin side: Siv, den største kuk/fett tabbe du gjorde va å være så borti ræva dom å si Mrna Jens. Skjønte du fan ikke att dette kom til å bli bruk mot dæ ditt sauhau. Fy fan att det går Ann å bryte den viktikste loven i politikken. Aldri si noe som kan brukes mot dæ. Der er du nederst på stigen frøken. Må bare like det brede ordforrådet der. Anonymous poster hash: 619f5...6e9 6
Muscae Skrevet 28. mars 2014 #290 Skrevet 28. mars 2014 Fra FRP sine sider: "Siv Jensen. Når sidestilles tannlegetjenester med resten av helsetjenestene? Jeg er ufør og har en inntekt som går rimelig uavkortet til regninger. Jeg har akkurat nå 4 tenner som er akutt dårlige og minst 8 hull som må gjøres noe med snart. Jeg har stor slitasje grunnet kronisk reflux. Noe jeg nylig har fått diagnostisert. Jeg kunne søke om refusjon av deler av tannlegeregningen. Men jeg har fått høre at slike reduksjoner ble stoppet fra 01.012.014. Ett besøk hos en tannlege for å ta ett hull koster mellom 1500-2000,- hos min tannlege som er den billigste i byen. De pengene går på bekostning av andre viktige regninger og utgifter. Jeg har en inngrodd tåneggel på høyre fot. Den plager meg ikke så mye, men legen min sier jeg kan få den operert i Tromsø om jeg vil. Kan ikke jeg heller få bruke de pengene på tannlegen? Tåa plager meg ikke så mye. Jeg kan gå og fungere helt normalt med den tåa. Men jeg sliter med å spise riktig, jeg får ikke i meg riktig næring og jeg plages med lite søvn og er lite sosial. Hvor lenge må jeg vente før jeg og andre som meg får hjelp? Mvh Sveinung." Jeg har en inngrodd tånegl. Er det noe å poste på facebook, under fullt navn? Synes jo synd på fyren, og han har et godt poeng, men det var voldsomt så stakkarslig han gjorde seg. På bildet så han ut som en tøffing, med skjegg og greier. 2
Alice123 Skrevet 28. mars 2014 #291 Skrevet 28. mars 2014 Herregud facebooksidene til politiske partier kan jeg bare ikke gå inn på. Kjenner jeg blir sint bare av tanken på alle de dumme kommentarene folk må poste der. 3
Muscae Skrevet 28. mars 2014 #292 Skrevet 28. mars 2014 Herregud facebooksidene til politiske partier kan jeg bare ikke gå inn på. Kjenner jeg blir sint bare av tanken på alle de dumme kommentarene folk må poste der. En positiv ting er jo at du føler deg jævlig smart etterpå! Kommaregler, dobbeltkonsonanter, reflekterte meninger, evnen til å se saken fra flere sider.. Alt er på stell! Det er ikke tilfelle for flesteparten som skriver på FRP sine sider akkurat. 8
Muscae Skrevet 28. mars 2014 #293 Skrevet 28. mars 2014 Bare det å kunne sette spørsmålstegn bak et spørsmål. Eller komma på rett sted - bokstavelig talt! "Nå har asylsøkere på asylmottaket på Ringerike fått trumfa gjennom og få bedre mat fra lokalt gardsmat, hva i all verden er det vi driver med når de eldre på sykehjem får vakum pakka mat, de har jobbet hart gjennom livet og fortjener noe bedre en det så må de også betale nesten hele pensjonen sin. og disse nye snylterne som som får tilrettelagt med gratis tannhelsetjeneste ,lege ,barnehage, skoleturer ,gratis skolegang for voksne,barnehage .Politikken til Fremskrittspartiet har blitt sånn at de må dilte etter Venstre og kristeleg Folkeparti. Når blir det slutt på forskjellsbehandling av Nordmenn og Asylsøkere ." 2
Alice123 Skrevet 28. mars 2014 #294 Skrevet 28. mars 2014 (endret) En positiv ting er jo at du føler deg jævlig smart etterpå! Kommaregler, dobbeltkonsonanter, reflekterte meninger, evnen til å se saken fra flere sider.. Alt er på stell! Det er ikke tilfelle for flesteparten som skriver på FRP sine sider akkurat. Jeg føler meg ikke smart en gang. Jeg blir bare skikkelig forbanna, så blir jeg trist på deres vegne fordi det må være forferdelig å være så jævlig dumme uten å bo på instutisjon. Så blir jeg sint på meg selv OG jeg føler meg dum fordi jeg blir både sint og trist på grunn av facebookkommentarer til organisjasjoner og bedrifter. Jeg må bare slutte. Endret 28. mars 2014 av Alice123 15
Muscae Skrevet 28. mars 2014 #295 Skrevet 28. mars 2014 Jeg føler meg ikke smart en gang. Jeg blir bare skikkelig forbanna, så blir jeg trist på deres vegne fordi det må være forferdelig å være så jævlig dumme uten å bo på instutisjon. Neida, ingen grunn til det. De er så dumme at de ikke vet det selv en gang. Tipper de har et fint liv, bare de får klage litt på regjeringen og staten og nav, og lignende. 5
Alice123 Skrevet 28. mars 2014 #296 Skrevet 28. mars 2014 Neida, ingen grunn til det. De er så dumme at de ikke vet det selv en gang. Tipper de har et fint liv, bare de får klage litt på regjeringen og staten og nav, og lignende. Takk for trøst
Chloe- Skrevet 29. mars 2014 #297 Skrevet 29. mars 2014 Fra FRP sine sider: "Siv Jensen. Når sidestilles tannlegetjenester med resten av helsetjenestene? Jeg er ufør og har en inntekt som går rimelig uavkortet til regninger. Jeg har akkurat nå 4 tenner som er akutt dårlige og minst 8 hull som må gjøres noe med snart. Jeg har stor slitasje grunnet kronisk reflux. Noe jeg nylig har fått diagnostisert. Jeg kunne søke om refusjon av deler av tannlegeregningen. Men jeg har fått høre at slike reduksjoner ble stoppet fra 01.012.014. Ett besøk hos en tannlege for å ta ett hull koster mellom 1500-2000,- hos min tannlege som er den billigste i byen. De pengene går på bekostning av andre viktige regninger og utgifter. Jeg har en inngrodd tåneggel på høyre fot. Den plager meg ikke så mye, men legen min sier jeg kan få den operert i Tromsø om jeg vil. Kan ikke jeg heller få bruke de pengene på tannlegen? Tåa plager meg ikke så mye. Jeg kan gå og fungere helt normalt med den tåa. Men jeg sliter med å spise riktig, jeg får ikke i meg riktig næring og jeg plages med lite søvn og er lite sosial. Hvor lenge må jeg vente før jeg og andre som meg får hjelp? Mvh Sveinung." Jeg har en inngrodd tånegl. Er det noe å poste på facebook, under fullt navn? Synes jo synd på fyren, og han har et godt poeng, men det var voldsomt så stakkarslig han gjorde seg. På bildet så han ut som en tøffing, med skjegg og greier. Jeg syns dette var veldig bra formulert, og fyren har tydeligvis selvironi også. Tommel opp! 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #298 Skrevet 29. mars 2014 Mer gull fra FRP sin side: Må bare like det brede ordforrådet der. Anonymous poster hash: 619f5...6e9 Bare jeg som lurer på hvem denne Ann er? Anonymous poster hash: 3fe78...a28 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #299 Skrevet 29. mars 2014 Herregud. Dette her er virkelig ikke sunt for meg. Minnene fra min tid som butikkansatt kommer strømmende tilbake. Rimi, igjen: Kunde 1: "Jeg handlet i kveld på Rimi Skøyen. Kjøpte bla. tre appelsiner. Jeg kommer hjem, og kun 1 av 3 appelisinene er spiselige. En er muglet og en råtten. Pleier ikke å handle på Rimi, men er usikker på om jeg kommer tilbake." Rimi: "Hei Kunde 1. Sånn skal det selvfølgelig ikke være, og det beklager vi. Vil anbefale deg å gå tilbake til butikken, så ordner de det for deg." Kunde 1: " Hei! Tykker dere virkelig at det er kunden som skal behøve søke opp dere, for å få rette på det? Det er dere som ikke leverer, da bør det vara dere som må gjøre en liten innsats? Jeg har i alle fall ikke tid å kjøre 15 km en vei for 2 appelsiner..." Kunde 2: "Hva med at Rimi Kompanserer Kunde 1 og ber om hennes adresse og sender henne et saftig gavekort på1000-1500kr som en saftig unnskyldning. Da viser dere at dere ønsker kundene tilbake. Personlig handler jeg kun Purfect KATTESAND OG NOE KATTEGODIS HOS RIMI...HAR OFTE FÅTT DÅRLIG FRUKT.NØTTENE TIL JULA 2013 VAR RÅTTEN OG HARSK SMAKTE. SUR MELK MAT UTGÅTT PÅ DATO DAGER FØR KJØP..VISNE BLOMSTER Å KUNNE FORTSATT VIDRE OG VIDRE OG VIDRE MEN STOPPER MED ET PAR TING TIL OG SUR FERDIGLAGET RØDSAUS TIL RISKREMEN. BRØDSKJÆREMASKINA PÅ RIMI CARL BERNER HAR VERT DELVIS ØDELAGT I NERMERE 1 ÅR. SÅ Å KJØPE DET GODE BRØDET RIMI HAR BLIR UNNGÅTT PGA KNUST OG IKKE SAGET BRØD...RIMI SJERP DERE I 2014 ELLER SÅ KQN DERE TAPE PENGER OG KUNDER PGA RÅTNE APELSINER OG VARER UTGÅTT PÅ DATO. FY RIMI " WTF. Legger også merke til at disse menneskene som tydeligvis 1) har hatt horrible, nesten livsforkortende opplevelser i sin nærbutikk og 2) har store problemer med korrekt bruk av caps lock, er de samme som har gått på "Livets harde skole". Haha. Anonymous poster hash: 8d2e0...1f1 Ikke glem at de som regel også liker sider som "nei til gratis fører kort til innvandrere", "ja til snø scooter kjøring i Norge". Anonymous poster hash: 3fe78...a28 14
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2014 #300 Skrevet 29. mars 2014 Jeg syns dette var veldig bra formulert, og fyren har tydeligvis selvironi også. Tommel opp! Poenget var vel at det ikke er helt normalt å legge ut i det vide og brede om sin personlige helse - offentlig, og under fullt navn! Anonymous poster hash: 619f5...6e9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå