AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg tatoverte brynene mine for noen år tilbake da jeg hadde skikkelig problemhud (kviser og fet hud), men fargen bare blødde ut, fylte på en gang til, men uten særlig resultat. Ble bare svakt for mesteparten av fargen blødde ut.. For et år siden gikk jeg på roaccutane, nå er huden fin utenom mensen, men lurer på om jeg prøver å tatovere de igjen nå, om det fortsatt vil blø ut? Kan det ha vært urene huden min da, eller vil jeg blø nå som jeg er kvisefri også? Noen som har prøvd? Er ikke noe bløder ellers, rart det ble sånn akkurat der..Anonymous poster hash: ded93...b6c
Jordbæra Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Blødde mye selv da, og de slet med å få fargen til å sitte. prøvde å gå dypere i huden. Nå er det mest forran nærmest nesen det er litt tynt. Har ikke slitt mye med kviser heller, så rart om det er derfor?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Blødde mye selv da, og de slet med å få fargen til å sitte. prøvde å gå dypere i huden. Nå er det mest forran nærmest nesen det er litt tynt. Har ikke slitt mye med kviser heller, så rart om det er derfor? Hm, finner liksom ingenting om det på nettet heller. Var samme hos meg, innerst mot nesen det ikke satt, ja..Anonymous poster hash: 0e716...087
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå