AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Dette er et nederlag for meg å legge ut men jeg trenger å høre litt kommentarer og meninger fra andre. Jeg føler meg elendig i senga sammen med kjæresten min. Vi har vært sammen i 2 år, og hadde ikke så masse seksuell erfaring fra tidligere slik at jeg kan sammenligne meg. Men i det siste har jeg merket at han ikke har tatt mye intiativ til sex, og når vi først har sex og jeg tar styringa virker det ikke som han liker det i det hele tatt. Lar meg holde på litt, men gir meg ingen form for bekreftelse for at det jeg gjør er bra, før han bare snur meg rundt og han overtar jobben.. Jaha? Tenker jeg da... Og i forhold til oralsex... Virker ikke som han liker DET heller! Føler meg jo som en fiasko! (Hehe). Idag når jeg skulle suge/ronke han så bare forsvant ereksjonen! Prøvde mer ridde han, før han sa at han bare ikke klarer det. Ba han slappe av og ikke tenke men nei.. Så sier han etter litt aquard 5 minutter, det.. er ikke deg det er noe galt med.. Og da tenker jeg bare WTF. Ja i en alder av 25 år kan han ikke mest sannsynlig være impotent(?), da er det jo enten min teknikk eller hans følelser for meg??? Tror han elsker meg like mye som før, har ikke merket noe plutselig negativ endring i forholdet bortsett fra dette! Jeg ER ikke en død sekk, men er ikke lett når han ikke lar meg ta styringa. Prøver å tilfredstille han og suge så godt jeg kan, men når jeg spør, gir han meg heller ikke noe feedback på hva jeg kan gjøre annerledes fordi "jeg må bare gjøre akkurat det jeg gjør" ER DET MEG ELLER HAN SOM ER PROBLEMET? Ps; jeg er alltid villig til å lære og gjøre nye ting og det vet han men han gjør ikke noe mer ut av det. Sexleketøy fungerer også avtennende for han fordi da føler han seg ikke "god nok"......... Og ja han er god i senga. Anonymous poster hash: 2047a...c84
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Den eneste måten du får fikset opp i dette er nok om du snakker med han om dette. Anonymous poster hash: c3ae5...11f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Du angriper jo dette helt feil ved å spørre om det er han eller deg som er problemet. Dere har begge et problem, ettersom dette gjelder dere begge. Det kan være mange grunner til at ereksjonen svikter. Det er en utrolig følsom mekanisme. Menn er ikke sexroboter som er klare til enhver tid. Det er sjeldent det har fysiske årsaker, spesielt når man kun er 25 år. Da sitter det nok i hodet hans. I forhold har jeg også opplevd perioder der det ikke har fungert så godt som jeg har ønsket. Den ene gangen var med ei som var veldig usikker på seg selv. Vi hadde vært sammen i over et år, og fremdeles ville hun ha sex i mørket, dekket seg til, og gjorde svært lite ut av seg når vi hadde sex. Med en annen kjæreste begynte problemene med at hun ville vi skulle handle litt sexleketøy. Jeg gledet meg og var med og plukket ut en fin vibrator til henne. Hun blåste i den, og valgte en som var mye større. Mye større enn det jeg kunne tilby også. Jeg forsøkte å overse det, for usikre menn er en kjempeturn-off for kvinner. Men med en gang vi kom hjem, så skulle denne opp og inn. Det endte med en real omgang for henne, mens jeg ikke fikk komme inn engang. Igjen beit jeg det i meg. Neste dag fikk jeg slippe til noen få minutter før hun spurte om jeg ikke heller ville ta henne med vibratoren. Da begynte problemene... Det gikk noen måneder før hun åpnet seg. Det viste seg at hun ikke var fornøyd med det jeg kunne tilby, så det var kroken på døra. Den siste gangen var det rett og slett for mye på jobben. Anonymous poster hash: 41915...c4a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Meg og kjæresten har vært sammen i 2 år. Har ikke hatt allverdens av erfaring før han, så vanskelig å sammenligne meg med det jeg har gjort før. For det første føler jeg meg elendig til å ri. Jeg er rimelig myk, så prøver å bøye å vende meg i gode posisjoner. Likevel når jeg rir, får jeg aldri en bekreftelse på at det jeg gjør er godt! Vanligvis lar han meg bare holde på litt, før han bare plukker meg av og han overtar jobben. Jeg gjør alt etter boka, spør han om det er godt så sier han bare "fortsett" og jeg stønner og "vrir" meg av nytelse selv om jeg egentlig ikke føler det er så godt når jeg ser på responsen jeg får! I forhold til oralsex føler jeg meg også som et nederlag (haha huff!). Jeg prøver virkelig så godt jeg kan, og er her også alltid åpen for at han skal korrigere meg, men også her gir han meg ekstremt lite feedback. Vet han vil at jeg skal ta han helt ned i halsen og svelge, men DESSVERE klarer jeg ikke det. Gjør det meg dårlig fordeom??? Ønsker å bare gi han det beste, men det er noe galt. Sexleketøy vil han ikke ha, da det gjør at han ikke "føler seg god nok"......... Alt toppet seg idag når ereksjonen hans raste da jeg sugde han, og jeg forsøkte å ri han etterpå men nei.. Ba han slappe av og ikke tenke så mye, så sa han bare at det ikke var det men han klarte bare ikke.. 5 litt kleine minutter senere sier han nesten full av "pitty", "det er ikke deg altså skatt".. Og jeg bare tenkte WTF! Er det meg eller han som er problemet?? Han tar også mindre intiativ til sex i det siste, selv om forholdet vårt er like bra som det alltid har vært utennom dette!! Vet han elsker meg, men skjønner ikke greia. Er også lite sannsynlig at han er impotent i en alder av 25 år og får jo ereksjon, men da må det jo være min teknikk?? For ordens skyld trener jeg og er i god form og har ofte på fint undertøyAnonymous poster hash: a7d12...275 1
Marie90 Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Det virker som dere ikke er seksuelt kompatible i det hele tatt. Og hvorfor insisterer du paa at han er god i senga? Har aldri hoert noen si det om noen de ikke har god sex med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå