Gå til innhold

Noen som har sletta facebook her?

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet

Jeg kaller det også fortsatt hotmail. :)

Jeg har Facebook, men bruker det aldri. Er kanskje innom en gang hver 3.mnd. Er drittlei hele greia og har vurdert å slette. Samtidig går mye i rideklubben min via Facebook, så da er det litt dumt å slette også. Så kommer nok til å beholde kontoen og gå inn av og til. Selv om jeg er drittlei av å lese skryt om hvor vellykket folk er. Hater folk som må skryte hele tiden.

Haha er så enig. Er så irriterendes når noen laster opp er bilde så kommer alltid folk og skryter og sier åå du er så fin osv
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt lite venner, så for meg var det ikke noe stress å slette Facebook. Følte meg uansett mer ensom der, enn jeg Gjør uten Facebook.

Man kan ikke basere all sosial kontakt der inne, for da blir man så knyttet til det og man kan fort glemme det sosiale utenom.

For min del, er det mye viktigere å ha en god venn som jeg fokuserer på, enn å Være innpå Facebook på Chatte med folk som er mer som bekjente. Jeg får egentlig ikke noe ut av å henge med bekjente. Det er jo opp til deg hva du ønsker å Gjøre, men jeg ville prøvd å jobbe mer med meg selv og mitt eget selvbilde. Det finnes også andre forumer som er mer seriøse, hvor man kommer ordentlig i snakk med fine mennesker, som man evt kan møte ettervern (spørs hva man planlegger mellom seg).

Om du er veldig usikker på å slette Facebooken din, synes jeg du kan vente og se, for å prøve å jobbe med det sosiale utenom og evt slette kontoen når du føler du er blitt mer trygg på det.

Det er iallfall bedre å fokusere på en skikkelig venn, enn å fokusere på det sosiale inne på Facebook.

Håper du finner ut av hva du vil :-)

Hvilke? :)

Anonymous poster hash: 00a49...306

Gjest Winza
Skrevet (endret)

....som sagt. Føler at det er kun svada der, og altfor mye totalt uintr info.

Men, jeg er for tiden singel. Og alene-forelder, så det blir endel stille kvelder. Er litt redd for å bli enda mer "ensom" hvis jeg sletter.Anonymous poster hash: 609bd...02c

Du har jo oss her på kvinneguiden så du trenger ikke Facebook:) Endret av Sid Walker
Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Slettet, siterte feil post.

Endret av RusaPåBrus
Gjest crazycatlady
Skrevet

Haha er så enig. Er så irriterendes når noen laster opp er bilde så kommer alltid folk og skryter og sier åå du er så fin osv

Ja, ikke sant men mente egentlig andre veien. Folk som skryter av seg selv.

Gjest Winza
Skrevet

Ja, ikke sant men mente egentlig andre veien. Folk som skryter av seg selv.

Ja det og er irriterendes eller når folk sier at dem fikk bot eller at dem får besøk. Føler for å dele alt av privat liv til venner
Skrevet

Slettet min FB profil for ikke så lenge siden. Savner det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Har slettet Facebook for noen måneder siden. Er 22, pen og populær. Trygg nok til at jeg klarer meg fint uten å måle eget selvbilde etter likes :) Aldri følt meg friere!

Anonymous poster hash: 96bcf...42b

• Liker 1
Skrevet

Kunne aldri fallt meg inn å slette facebook.

Gjest February
Skrevet

Jeg liker iallfall SiDetMedOrd.no

- men det spørs på dine egne behov også. Her er det også lov å åpne seg om litt av hvert. Er egen kategori for de som ønsker å søke venner der, men jeg bruker nesten bare brevveksling og ikke åpent forum. Det er iallfall en veldig god side for min egen del. Her er det noen jeg har fått seriøs kontakt med.

Det er den siden jeg er aktiv på og jeg vet om noe annet også, men husker ikke på hva den heter. Det kan hende det dukker opp etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lyst til å bli kvitt det, men det meste av essensiell informasjon på studiet går via facebook, desverre.

Anonymous poster hash: c0c8e...564
Skrevet (endret)

Har slettet for et par måneder siden. Helt greit, selv om det er noe info der jeg skulle likt å fått med meg.

Arrangementer og slikt.

Edit: Og litt irriterende når du vil sende noen en link. Må knote med telefonkatalog og mobil og greier.

Endret av amonyn
AnonymBruker
Skrevet

Det er en moteting dette med å skulle hate og slette facebook ;).

Selv pleier jeg gode vennskap på facebook, får invitasjoner til ting og melder meg på, og i tillegg møter jeg vennene mine live når jeg har anledning. Har også via facebook fått nye bekjente, og en jeg ser på som venn :).

Man snakker/ skriver like godt med vennene sine på facebookmail/ chat, som man gjør via vanlig mail.

Anonymous poster hash: 3c229...22b
AnonymBruker
Skrevet

Det er en moteting dette med å skulle hate og slette facebook ;). Selv pleier jeg gode vennskap på facebook, får invitasjoner til ting og melder meg på, og i tillegg møter jeg vennene mine live når jeg har anledning. Har også via facebook fått nye bekjente, og en jeg ser på som venn :). Man snakker/ skriver like godt med vennene sine på facebookmail/ chat, som man gjør via vanlig mail. Anonymous poster hash: 3c229...22b

Tullball. Facebook er noe usosial vrøvel. Om du vil være sosial så gå ut å møt folk enn å sitte forran en smart phone og texte...

Anonymous poster hash: edde6...f23

Gjest Booker
Skrevet

Har slettet meg jeg og! Har jo mobilen og skype som jeg bruker til å ringe/chatte med venner.

Facebook ble bare old news, gamle venner, gamle kjærester og jeg følte bare at jeg trengte en ny og frisk start med et fokus på å nå mine egne personlige mål. Med facebook ble fokuset på hva alle andre drev med og jeg er så sykt lei av hva alle andre driver med! OLD NEWS.

AnonymBruker
Skrevet

Har slettet meg jeg og! Har jo mobilen og skype som jeg bruker til å ringe/chatte med venner.

Facebook ble bare old news, gamle venner, gamle kjærester og jeg følte bare at jeg trengte en ny og frisk start med et fokus på å nå mine egne personlige mål. Med facebook ble fokuset på hva alle andre drev med og jeg er så sykt lei av hva alle andre driver med! OLD NEWS.

Enig! Hvor interessert er man EGENTLIG i babyen til hun du gikk på barneskolen med for ørten år siden, eller hvor din eks fra ungdomsskolen har reist på ferie? Ordentlige venner, og familie, har man jo kontakt med uansett.

Anonymous poster hash: 54661...7e0

Gjest MissWinter
Skrevet

Jeg slettet Facebook selv idag etter å ha innsett at selv kun med litt under 150 "venner", har jeg egentlig bare kontakt med litt under 30 av dem. Har ingen ønsker om å følge med på en masse folk jeg ikke ønsker kontakt med verken nå eller i fremtiden, eller at de skal snoke i mitt liv på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...