Gå til innhold

Noen som har sletta facebook her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....som sagt. Føler at det er kun svada der, og altfor mye totalt uintr info.

Men, jeg er for tiden singel. Og alene-forelder, så det blir endel stille kvelder. Er litt redd for å bli enda mer "ensom" hvis jeg sletter.

Anonymous poster hash: 609bd...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarte du deg FØR facebook kom til verden..?

Vennene dine kontakter deg vel, selv om du sletter facebook? :)

• Liker 2
Gjest February
Skrevet

Jeg har alltid hatt lite venner, så for meg var det ikke noe stress å slette Facebook. Følte meg uansett mer ensom der, enn jeg Gjør uten Facebook.

Man kan ikke basere all sosial kontakt der inne, for da blir man så knyttet til det og man kan fort glemme det sosiale utenom.

For min del, er det mye viktigere å ha en god venn som jeg fokuserer på, enn å Være innpå Facebook på Chatte med folk som er mer som bekjente. Jeg får egentlig ikke noe ut av å henge med bekjente. Det er jo opp til deg hva du ønsker å Gjøre, men jeg ville prøvd å jobbe mer med meg selv og mitt eget selvbilde. Det finnes også andre forumer som er mer seriøse, hvor man kommer ordentlig i snakk med fine mennesker, som man evt kan møte ettervern (spørs hva man planlegger mellom seg).

Om du er veldig usikker på å slette Facebooken din, synes jeg du kan vente og se, for å prøve å jobbe med det sosiale utenom og evt slette kontoen når du føler du er blitt mer trygg på det.

Det er iallfall bedre å fokusere på en skikkelig venn, enn å fokusere på det sosiale inne på Facebook.

Håper du finner ut av hva du vil :-)

• Liker 2
Gjest February
Skrevet

Ble noen skrivefeil ser jeg, men det får gå :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke slettet fb. Jeg har ingen venner i det virkelige liv, men mange på fb. Selv om de bor rundt omkring i verden og har ulik nasjonalitet, føler jeg at de er de beste vennene mine. Når jeg har tunge tanker, tenker jeg alltid på å slette fb, men jeg tør ikke siden dette er mitt eneste sosiale nettverk. :trist:

Anonymous poster hash: b2ad3...bfe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet min FB for to dager siden. Hadde da over 2200 "venner" og orket ikke mer mas om andres ferier og vellykkethet. Vil heller treffe folk i levende live. Var drittlei hele FB og hadde vært det lenge.

Føles som en stor lettelse.

Anonymous poster hash: 54661...7e0

• Liker 5
Gjest Winza
Skrevet

Jeg slettet min FB for to dager siden. Hadde da over 2200 "venner" og orket ikke mer mas om andres ferier og vellykkethet. Vil heller treffe folk i levende live. Var drittlei hele FB og hadde vært det lenge.

Føles som en stor lettelse.

Den er ikke borte for godt, du har 14 dagers angrett

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke borte for godt, du har 14 dagers angrett

Jeg vet. Den er ikke deaktivert, men slettet. Da blir den slettet helt om 12 dager fra nå. Det ser jeg fram til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet. Den er ikke deaktivert, men slettet. Da blir den slettet helt om 12 dager fra nå. Det ser jeg fram til.

Kan hende du angrer til slutt, jeg har slettet en youtube konto en gang og da angret jeg og den kontoen var årevis gammel

Anonymous poster hash: edde6...f23

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har slettet fb. Har nesten ikke venner pga langvaird sykdom. Synes det ble så flaut at det aldri var noe aktivitet på min profil lenger, så jeg slettet den. Ble uansett bare mer lei meg av å se på bilder av gamle venner på ferier, fest, bursdager osv.

Anonymous poster hash: 9c883...34e
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til angre, har vurdert dette hele det siste året.

De som angrer kan vel bare evt lage seg en ny konto og da legge til sine virkelige venner?

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Kommer ikke til angre, har vurdert dette hele det siste året.

De som angrer kan vel bare evt lage seg en ny konto og da legge til sine virkelige venner?

Du burde skrive ned navnet på alle vennenen dine i tilfelle slik du vet hvem du skal legge til neste gang

Det gjorde jeg, jeg hadde aldri klart å huske 2200 navn

AnonymBruker
Skrevet

Du burde skrive ned navnet på alle vennenen dine i tilfelle slik du vet hvem du skal legge til neste gang

Det gjorde jeg, jeg hadde aldri klart å huske 2200 navn

He, he. Det var jo 2150 av disse jeg nettopp ønsket å bli kvitt. Hvorfor i all verden skulle jeg da ønske å legge dem til igjen?

• Liker 2
Gjest Winza
Skrevet

He, he. Det var jo 2150 av disse jeg nettopp ønsket å bli kvitt. Hvorfor i all verden skulle jeg da ønske å legge dem til igjen?

Hvorfor slettet du istedenfor å kvitte da

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor slettet du istedenfor å kvitte da

Fordi det er et jævlig mas å skulle sitte å slette 2150 personer. Og fordi jeg ikke lenger ønsker å være på FB.

Simplify your life! :)

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Fordi det er et jævlig mas å skulle sitte å slette 2150 personer. Og fordi jeg ikke lenger ønsker å være på FB.

Simplify your life! :)

Du har fortsatt gammeldags sms når du vil kontakte folk så det går alltid greit:)

AnonymBruker
Skrevet

Du har fortsatt gammeldags sms når du vil kontakte folk så det går alltid greit:)

Gammeldags sms + mail funker som faen!

Gjest Winza
Skrevet

Gammeldags sms + mail funker som faen!

Eller hotmail nyere kjent som outlook men jeg kaller de fortsatt for hotmail

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg kaller det også fortsatt hotmail. :)

Jeg har Facebook, men bruker det aldri. Er kanskje innom en gang hver 3.mnd. Er drittlei hele greia og har vurdert å slette. Samtidig går mye i rideklubben min via Facebook, så da er det litt dumt å slette også. Så kommer nok til å beholde kontoen og gå inn av og til. Selv om jeg er drittlei av å lese skryt om hvor vellykket folk er. Hater folk som må skryte hele tiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...