Gå til innhold

Når drømmedama har vid fitte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden desember har jeg datet det som er drømmedama mi; hun har alt jeg har ønsket meg i en kvinne noensinne. Men, like før jul skulle vi ha sex for første gang og da viste det seg at hun har en vid fitte! Altså, langtfra en tunnelfitte - men ganske vid og løs, og litt hengende kjønnslepper

Heldigvis er jeg relativt stor, så jeg får alltid orgasme og skryter av sexen vi har.

Jeg kjenner jo også at vi har sex, men hun er videre enn de jeg har hatt før og jeg sliter med å kjenne med tent nok siden jeg ikke kjenner like mye.....

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker denne kvinne og vil ha henne på alle måter - men hvordan skal jeg forsone meg med dette?

Anonymous poster hash: e0978...74b
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Blir dere aldri lei av å prøve å "ta" kvinner på denne måten? Hva er det du liksom skal bevise nå da?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dump henne!

Hvem bryr seg om at hun er drømmedama, at hun gjør deg lykkelig, at dere elsker hverandre? Størrelsen på fitta er jo selvfølgelig langt viktigere!

Anonymous poster hash: 58336...bc7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir dere aldri lei av å prøve å "ta" kvinner på denne måten? Hva er det du liksom skal bevise nå da?

Dere kvinner ser dessverre sjeldent hvor idiotiske slike tråder er... før man snur på det. Synes denne faktisk var helt på sin plass. Merkelig nok ser man utrolig sjeldent at denne problemstillingen kommer opp. Menn som klager på kjærestene sine fitter. Men andre veien hører man klaging både titt og ofte. Og om man skulle komme til å klage på det som mann, blir den som presenterer problemstillingen angrepet fordi han sikkert har for liten pikk. Derfor er det helt ok at TS snur på det slik han gjør nå.

Anonymous poster hash: 94016...40a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at det ikke er pikken din som er for tynn?

Anonymous poster hash: a712a...0e7
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vaginaen hennes vil tilpasse seg penisen din etter hvert :)

Anonymous poster hash: 4e82c...390
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser

Anonymous poster hash: caa7b...430

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Store kjønnslepper er jo sexy da. De er så morsom å leke med. deilig og slikke på og, bare de ikke er for mørke.

Anonymous poster hash: 2cc09...2eb
  • Liker 1
Gjest kassycat
Skrevet

skjønte med en gang hva denne tråden var en reaksjon på. bra ts :P

• Liker 2
Skrevet

Ta ho i ræva.

• Liker 3
Skrevet

Be henne sy den trangere :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Av og til kan det faktisk være helt på sin plass å speile en påstand eller holdning. Selv om det blir gjort med et "glimt" i øyet.

Anonymous poster hash: 1de00...a0c

• Liker 2
Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Å herre Jesus banan.

Skrevet

Er usikker på om dette er en prinsipiell tråd som egentlig bare makes a statement, men... Kjønnsleppene får hun gjort fint lite med, men det er veldig enkelt å stramme opp skjedemusklaturen! Kjøp vaginakuler! Sånne med litt størrelse som har kuler inni seg. Vet de har det på kondomeriet :)

AnonymBruker
Skrevet

Dump henne. Løsfitte er en dealbreaker.

Anonymous poster hash: 04c78...c61

Skrevet

Om du virkelig elsker henne bør det være nok til å forsone seg med at hun er som hun er og du bør være fornøyd med det.

AnonymBruker
Skrevet

Om du virkelig elsker henne bør det være nok til å forsone seg med at hun er som hun er og du bør være fornøyd med det.

Tull. Løs hengefitte er turn off. Og alle som mener noe annet har nok en slik løs slengefitte selv.

Anonymous poster hash: 04c78...c61

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker sparkel hjemme hos meg, og typen er superfornøyd :kyss:

Anonymous poster hash: 1de00...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...