Gå til innhold

Når drømmemannen har liten penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden november har jeg datet det som er drømmemannen min; han har alt jeg har ønsket meg i en mann noensinne. Men, like før jul skulle vi ha sex for første gang og da viste det seg at han har en liten penis! Altså, langtfra mikropenis - men den er kanskje 12-13 cm og ganske tynn, og litt bøyd.

Heldigvis er jeg relativt trang, så får alltid orgasme og skryter av sexen vi har.

Jeg kjenner jo også at vi har sex, men han er mindre enn de jeg har hatt før og jeg sliter med å kjenne med tent nok siden jeg ikke kjenner like mye.....

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker denne mannen, og vil ha ham på alle måter - men hvordan skal jeg forsone meg med dette?

Anonymous poster hash: d8053...3f3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden november har jeg datet det som er drømmemannen min; han har alt jeg har ønsket meg i en mann noensinne. Men, like før jul skulle vi ha sex for første gang og da viste det seg at han har en liten penis! Altså, langtfra mikropenis - men den er kanskje 12-13 cm og ganske tynn, og litt bøyd.

Heldigvis er jeg relativt trang, så får alltid orgasme og skryter av sexen vi har.

Jeg kjenner jo også at vi har sex, men han er mindre enn de jeg har hatt før og jeg sliter med å kjenne med tent nok siden jeg ikke kjenner like mye.....

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker denne mannen, og vil ha ham på alle måter - men hvordan skal jeg forsone meg med dette?

Anonymous poster hash: d8053...3f3 Skrive

Skrivefeil i det første innlegget: Skal stå: "han får alltid orgasme og skryter av sexen vi har." Jeg har aldri fått vaginal orgasme, orgasme pga. penetrering, noengang - uavhengig av sexpartners størrelse. DET er i det minste en slags trøst.

Skrevet

Er han ikke drømmemannen din da?

12-13cm er jo helt greit og som du påpeker, så er det langt fra alle kvinner som kan få vaginal orgasme, så det er ikke noe å bruke unødvendig tid og energi på.

In short: Hva er problemet ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Er han ikke drømmemannen din da?

12-13cm er jo helt greit og som du påpeker, så er det langt fra alle kvinner som kan få vaginal orgasme, så det er ikke noe å bruke unødvendig tid og energi på.

In short: Hva er problemet ditt?

Det er at penisen hans er så ....tynn - og litt bananformet. Vet ikke om den er eksakt 12-13, har ikke målt, men hva om den er nærmere 10? Når jeg tar på den må jeg holde rundt med begge hendene for at jeg skal komme til "toppen," så sånn sett er vel kanskje lengden ganske ok, men den er så tynn....

Tips til hvordan jeg skal innfinne meg med dette?

Jeg vil jo ikke at han skal merke at jeg ikke er fornøyd med penisen hans, jeg er kjempeglad i ham og vil at han skal være lykkelig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Be om pikkmål neste gang så slipper du å kaste bort tiden til en gutt som helt sikkert ser gjennom fingrene på lignende ting når det gjelder din anatomi ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

ts burde finne seg en neger som kan spidde henne

Anonymous poster hash: 2e347...064
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke enklere å finne en som virkelig fortjener deg heller?

Anonymous poster hash: 34c5d...9ba
Skrevet

Hva med å på et tidlig tidspunkt innføre sexleketøy? Kjæresten og jeg kjøpte en hel haug med morsomme ting, blant annet en sånn "sleeve" som han setter utenpå penis som gjør den både tykkere og lengre- når han gjorde det ble den altfor stor, da han har flott størrelse uten, men for dere kan det kanskje fungere?

Ellers er det jo fint mulig å leke med cockrings og annet som på en måte forstørrer penisen hans uten at det blir så obvious- jeg synes du ikke skal fokusere så mye på størrelsen hans, og kanskje forsøke å tenke at det er en vanesak. Når han er drømmemannen din, er det verdt et forsøk i det minste, selv om jeg kan forstå at du også vil ha fullt utbytte av sexen deres. Og jeg synes ikke det er feil av deg, i utgangspunktet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette sitter i hodet ditt, og det virker som det er vanskelig for deg å slippe tanken. 12-13 cm slik du beskriver er en pikk under snittet, men helt innenfor normalen. Har du problemer med en slik pikk, er det kanskje på tide å gå i deg selv. Mange sexologer mener det største problemet kvinner har med liten pikk, er tenningen, ikke følelsen. Fitta vil tilpasse seg etterhvert uansett, og dere kvinner kan ta knipeøvelser som gjør enhver størrelsediskusjon overflødig. Det er verre med tenningen. Det å godta at SIN kjæreste faktisk er mindre enn de fleste andre menn du møter på gata.

Jeg synes allikevel du bør gå, jeg. Menn med små pikker er det laveste lave for norske kvinner, så det er helt greit å dumpe en slik en. Samfunnet støtter deg til de grader. Menn med små pikker blir latterliggjort, tråkket på og forlatt. Så du er absolutt ikke alene. Det at han er fantastisk ellers betyr ingenting. En mann er hans pikk, og duger den ikke, så bare stikk.

Og det kan jo hende han møter ei som faktisk liker ham for den han er, og ikke bare ser en liten pikk.

Anonymous poster hash: aadd1...152
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er unødvendig å være dømmende overfor TS, for hun vil jo virkelig ha denne mannen og få det til å fungere.

Dere må prøve ulike stillinger og finne ut hva du liker best. Kanskje bakfra er en bra stilling med en med hans form. Ellers er slikking et bra alternativ for å få orgasme.

Du kan forestille deg at du hadde møtt mannen i ditt liv, men at han kom i en ulykke som skadet han slik at penis ble slik som den kjæresten din har nå. Du ville ikke dumpet han, eller tenkt negativt, ville du vel? Jeg tror du ville gjort det aller beste ut av det og vært glad for at du ikke mistet han.

Anonymous poster hash: d192b...a41
AnonymBruker
Skrevet

Penisen hans er helt gjennomsnittlig, så dette må du nesten godta. Maaange menn har en slik penis, også de som ikke er drømmemenn.

Anonymous poster hash: e377e...a63

• Liker 3
Skrevet

Tenningen sitter i hodet, så da lurer jeg på om det virkelig er din drømmemann, eller om du har for mange fikse ideer?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er unødvendig å være dømmende overfor TS, for hun vil jo virkelig ha denne mannen og få det til å fungere.

Dere må prøve ulike stillinger og finne ut hva du liker best. Kanskje bakfra er en bra stilling med en med hans form. Ellers er slikking et bra alternativ for å få orgasme.

Du kan forestille deg at du hadde møtt mannen i ditt liv, men at han kom i en ulykke som skadet han slik at penis ble slik som den kjæresten din har nå. Du ville ikke dumpet han, eller tenkt negativt, ville du vel? Jeg tror du ville gjort det aller beste ut av det og vært glad for at du ikke mistet han.

Anonymous poster hash: d192b...a41

I grunn enig. TS ønsker råd, og en fordømming vil neppe hjelpe henne eller kjæresten. Samtidig skal du ikke forvente at TS vil motta mye forståelse, når hun beskriver seksuelle utfordringer med sin drømmemann, spesielt når han er knappe 0,5 cm fra gjennomsnittet. I min bok er det ikke hakket bedre enn å ha vansker med å godta en mann som tjener 30'000 mindre enn gjennomsnittet for øvrig. Selvsagt er det folk som tenker sånn, men dem om det.

Det er alltid trist når mennesker som ønsker å være sammen ikke får det til å klaffe fysisk. Man har likevel selv et ansvar for at ting blir bra. Du kan jo tenke deg, eller kanskje har du til og med lest tråder skrevet av menn her inne, menn som har oppheng for et eller annet på sin partners kropp. Får de mye støtte fra den kvinnelige delen på dette forumet? I det minste bør det være like spilleregler for begge kjønn. Aksepter kroppen til den du elsker mens du eventuelt forsøker å få det bedre. Eller får du gjøre det slutt. Alt annet blir spill for galleriet. Havarerer forholdet på grunn av noen centimeter for kort penis, eller for store kjønnslepper, ja da tipper jeg forholdet ikke hadde hatt levetid ellers.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke enklere å finne en som virkelig fortjener deg heller?

Det er vel motsatt.. TS fortjener ikke akkurat en fyr som hun har sånne tanker om. 12-13 cm er helt normalt og ikke lite. Men kanskje hun har en vagina på 40 cm og vil at fyren skal mose livmortappen hennes med pikken sin.

Anonymous poster hash: 51064...351

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenningen sitter i hodet, så da lurer jeg på om det virkelig er din drømmemann, eller om du har for mange fikse ideer?

Heter vel litt for umoden tenker jeg. Var sånn da jeg var 15 og. En jeg skulle ha sex med måtte ha sixpack altså!! Vokste heldigvis det fra meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette sitter i hodet ditt, og det virker som det er vanskelig for deg å slippe tanken. 12-13 cm slik du beskriver er en pikk under snittet, men helt innenfor normalen. Har du problemer med en slik pikk, er det kanskje på tide å gå i deg selv. Mange sexologer mener det største problemet kvinner har med liten pikk, er tenningen, ikke følelsen. Fitta vil tilpasse seg etterhvert uansett, og dere kvinner kan ta knipeøvelser som gjør enhver størrelsediskusjon overflødig. Det er verre med tenningen. Det å godta at SIN kjæreste faktisk er mindre enn de fleste andre menn du møter på gata.

Jeg synes allikevel du bør gå, jeg. Menn med små pikker er det laveste lave for norske kvinner, så det er helt greit å dumpe en slik en. Samfunnet støtter deg til de grader. Menn med små pikker blir latterliggjort, tråkket på og forlatt. Så du er absolutt ikke alene. Det at han er fantastisk ellers betyr ingenting. En mann er hans pikk, og duger den ikke, så bare stikk.

Og det kan jo hende han møter ei som faktisk liker ham for den han er, og ikke bare ser en liten pikk.

Du vet at gjennomsnittet betyr at halvparten av alle nordmenn har en penis som er under gjennomsnittet? Det er altså gaaanske normalt at en penis er under gjennomsnittet :P Men er nok en god del kvinner i Norge som tror at en penis på være 20 cm for at det skal duge :P Ganske overfladisk og umodent, men.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at gjennomsnittet betyr at halvparten av alle nordmenn har en penis som er under gjennomsnittet? Det er altså gaaanske normalt at en penis er under gjennomsnittet :P Men er nok en god del kvinner i Norge som tror at en penis på være 20 cm for at det skal duge :P Ganske overfladisk og umodent, men.

Nei, det er ikke det som er gjennomsnitt. Et gjennomsnitt er en middelverdi. Det kan være stor variasjon i tallene, og det kan gi utslag i at medianen avviker fra gjennomsnittet. Når det gjelder pikkstørrelse, er medianen mindre enn snittet, slik at det er flere menn med mindre pikk enn snittet, enn det er menn med større pikk enn snittet.

• Liker 1
Skrevet

TS, hvis lengden tilsvarer bredden av to hender, er den da ikke liten? Bredden av mine hender er 15 cm, og jeg har ikke store hender. Og med mindre den er så tynn at du stikker deg på den, kan jeg ikke skjønne at størrelsen skal være et problem?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke det som er gjennomsnitt. Et gjennomsnitt er en middelverdi. Det kan være stor variasjon i tallene, og det kan gi utslag i at medianen avviker fra gjennomsnittet. Når det gjelder pikkstørrelse, er medianen mindre enn snittet, slik at det er flere menn med mindre pikk enn snittet, enn det er menn med større pikk enn snittet.

Det er nok svæææært få som akkurat er 14,7 cm. Derfor er nok de fleste enten over eller under denne. Siden dette er gjennomsnittet er da halvparten under 14,7 mens halvparten er over. Ellers hadde ikke 14,7 vært gjennomsnittet. Noen er nok 14,71 osv.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok svæææært få som akkurat er 14,7 cm. Derfor er nok de fleste enten over eller under denne. Siden dette er gjennomsnittet er da halvparten under 14,7 mens halvparten er over. Ellers hadde ikke 14,7 vært gjennomsnittet. Noen er nok 14,71 osv.

Nei. Igjen. Det er sjeldent det er like mange over snittet, som under snittet. Snittet sier ikke noe om hvor mange som er over og hvor mange som er under. Snittet beskriver en middelverdi. Medianen deler derimot et utvalg i to like deler, og er det du er ute etter.

Dersom man tar et eksempel på følgende 9 stoltheter: 10 cm, 10 cm, 12 cm, 13 cm, 14 cm, 15 cm, 17 cm, 20 cm, 23 cm. Da får man et snitt på 14,9 cm. Medianen ligger derimot på 14 cm. Da er det flere pikker under snittet enn over snittet.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...