Glossy Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Noen som vet hvor en kan få tak i slike??? Har ikke tid til å bestille de fra utlandet... http://www.haircomesthebride.com/images/He...2-HP002-big.jpg
Vimsevips Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 Har du vært på Glitter, Arts and Crafts, og lignende ? Og om du finner det, kan du fortelle meg hvor ?
Glossy Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2004 Har ikke vært å sett etter enda. Frisøren nevnte det i går. Men klart jeg kan gi et ord om jeg finner!!! :-)
verene Skrevet 28. mai 2004 #5 Skrevet 28. mai 2004 Kanskje ikke helt hva du er på jakt etter, men jeg slenger ut linken likevel. Var en del fint der syns jeg. :-) Hårnåler
droopseley Skrevet 28. mai 2004 #6 Skrevet 28. mai 2004 Hva om du kjøper deg slike perler (som selges i hobbybutikker, feks Panduro) og trer på hårnåler du kjøper på HM el lignende? Kjempeenkelt - og billig!! Om du vil at de skal sitte fast tar du en dash lynlim på nålen der hvor du vil den skal sitte før du trer på perlen.
camie Skrevet 28. mai 2004 #7 Skrevet 28. mai 2004 Er du en kreativ sjel, lager du enkelt slike nåler selv. Enkelt, billig og så får du dem akkurat slik du vil ha dem.
Aelwyn Skrevet 29. mai 2004 #8 Skrevet 29. mai 2004 Jeg ihvertfall at de har perler på Glitter, men ikke sikker på om jeg så slike der oxo i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå