Harlekin Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Gremmes over hovedinnlegget ditt. Vurdere å utsette adopsjonen for å få mer penger?? Fy på deg!Anonymous poster hash: ea3fd...5fd Utrolig hva du greier å få ut av TS' problemstilling. 1
Engel Skrevet 4. mars 2014 #22 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har 3 barn selv, 2 har nå begynt på skolen, minstemann på snart 4 går i barnehagen. Jeg jobber 85%+ (blir en del overtid i perioder) og har mulighet til litt kortere dager innimellom. Minstemann blir nå stort sett levert ca 07:45 og hentet ca 15:30. Sist vinter ble han sjelden hentet før kl 16. Når han blir hentet er han aldri klar til å hjem, han er i full lek alltid og stortrives i barnehagen. Heldigvis har det stort sett alltid vært sånn for våre unger. Jeg tror kanskje det vil gå seg til når jenta deres blir vant til å være mer i barnehagen også. Men selvfølgelig er det lange dager for dem, og ja, de er slitne noen ganger, akkurat som oss. Det skal også sies at det er stor forskjell på både unger og barnehager, så det er vanskelig å sammenligne direkte. Hver og en familie må vurdere situasjonen og de mulighetene man har. Kan man jobbe redusert i en periode så er det jo supert. Men ikke alle kan det. Vær heller gald for den muligheten dere har hatt til å være så mye hjemme med henne fram til nå, svært få har en slik mulighet. Om man ikke skal få barn med mindre man kan gå hjemme med dem mens de er små, så hadde det blitt født veldig få barn her i landet. Og barna hadde også gått glipp av mye. Det er fantastisk hva de opplever, erfarer og lærer i felleskap med andre barn og voksne i barnehagen. Om det er en god barnehage. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå