Gå til innhold

Spotify på mobil - _ikke_ shuffle play?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det jeg som er tjukk i huet? Jeg skjønner ikke hvordan jeg får startet en spilleliste uten shuffle?



Anonymous poster hash: 30d68...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha premium.

Anonymous poster hash: 0cbb4...699

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Er det ikke bare å starte første låt i spillelisten?

Og om man vil bruke shuffle, så trykker man på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om du har en telefon som bruker Android, iPhone, Windows, etc, men på min Android-app ser det slik ut:

12857850884_bb10785f64.jpg
Shuffle er de to pilene som krysser hverandre, i øverste høyre hjørne. Trykk på den for å skru shuffle av/på.
Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Premium og det er snakk om Android. Jeg har ikke de symbolene som er på bildet til Pingting. Trykker jeg på en spilleliste får jeg bare en stor grønn knapp som sier Shuffle Play. Men så tok jeg en titt innpå beskrivelsen på Google Play, og det ser rett og slett ut som om første svar her er korrekt. Hvorfor jeg bare har gratis-funksjonalitet når jeg vitterlig betaler for Premium, det får bli en sak mellom meg og Spotify.

Takk! :)



Anonymous poster hash: 30d68...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg får også opp den store, grønne knappen som sier Shuffle play. Men om du bare trykker på en av låtene og så går inn på den (altså trykker på låttittelen som havner i et grått felt nederst på skjermen), så burde du få opp skjermbildet jeg la inn.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, stemmer det. Av en eller annen grunn gikk den ikke videre til neste sang automatisk hvis jeg bare startet den første i lista, så det er vel opphavet til at jeg ikke skjønte en dritt. Det har rettet seg nå, sikkert på magisk vis, så nå funker det som det skal. :)



Anonymous poster hash: 30d68...9f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...