Gå til innhold

Naver med tørr fitte?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en dealbreaker om hun er tørr i fitta, og attpåtil naver?

Anonymous poster hash: 64059...701
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er tørr nedentil, er det vel større sjangs at det er deg det er noe feil med, enn at hun får stønad fra nav.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er tørr nedentil, er det vel større sjangs at det er deg det er noe feil med, enn at hun får stønad fra nav.

Så når han dasker sin halvslappe kuk mot venusberget, så er det jentas feil, all den tid den tørre og ustelte fitta hennes har skremt vannet av junior?

Anonymous poster hash: 12af2...cbe

Skrevet

Kanskje hun bruker prevensjon som gjør at hun sliter med å bli våt.

AnonymBruker
Skrevet

Å, milde måne. Vinterferie og helg på en og samme gang fører til mye rart. Jeg gleder meg allerede til påskeferien. Håper litt på sol likevel, sånn at barna kan dra i akebakken og bruke energien sin istedenfor å lage übersmarte tråder her.

Anonymous poster hash: 8b9fd...0ef
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så når han dasker sin halvslappe kuk mot venusberget, så er det jentas feil, all den tid den tørre og ustelte fitta hennes har skremt vannet av junior?

Du bør kanskje ta seksualundervisningen du skulle hatt på barneskolen på nytt.

Anonymous poster hash: bafd9...df3

• Liker 1
Skrevet

Når du dasker en slapp kuk, som ligner på en våt klut mot underlivet til jenta, er jeg ikke i tvil om hvorfor hun er tørr.

• Liker 1
Skrevet

Det kan vær det samme genet. Det vi på folkemunne kaller slabedask genet som gjør det

Skrevet

Vel, jeg tror ikke det er en sammenheng, i hvert fall!

Det første problemet kan sikkert du gjøre noe med :P Get her on

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...