Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mente krasse og direkte i talen. Mange norske kvinner har satt meg på plass og,fordi at mange mener at jeg er ikke kan norsk nok. Jeg har ikke fått noen norsk kvinne heller, for mange norske kvinner går forbi når jeg spør om de er single på gata.

Synes du virkelig at det er rart?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smarte mennesker klarer faktisk å lære seg nye språk, til tross for at de er voksne.

Mystisk, hva, pus?

Vel; selv om jeg mener man sjelden kommer langt på vei med generalisering og dømmende holdning, må jeg innrømme at TS har et poeng. At norske kvinner er kravstore kan være både fint for dem, samt synd. Forventningene til alt og alle er gjerne så skyhøye at man ender opp med konstant misnøye og DET!!! er fakta for mange her, uansett hvor lite man liker å innrømme det.

Jeg har aldri møtt en mer klagende nasjon enn den norske.

Det er vel norske generelt som er mer kravstore enn andre land. I dette landet krever menn glamourmodeller med gigapupper og en vaginaåpning på 2mm....satt på spissen;)

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og avsporinger.

Yvonne (mod)

Gjest Winza
Skrevet

Norske kvinner er bedre enn russere...

Skrevet

La meg ta en telefon til Putin. Har forstått det slik at han har sendt en bataljon ungkarer ned til Krim halvøya for å lete etter nye kjærester nylig

Komraaaaad!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typisk utenlandske kvinner å tro at de er bedre enn norske, bare fordi de sminker seg mer og er mer opptatt av matlaging.

Anonymous poster hash: 9ba95...6dc

Gjest Lille-pus
Skrevet

Oi, jeg visste ikke at det ikke var mulig å lære seg et språk som voksen. Da regner jeg vel med at jeg kan bare droppe å fortsette tyskkurset. Er jo åpenbart ikke mulig å være kompetent i et språk, hvis man ikke har vokst opp i det land hvor språket snakkes.

Anonymous poster hash: 44924...0db

Smarte mennesker klarer faktisk å lære seg nye språk, til tross for at de er voksne.

Mystisk, hva, pus?

Vel; selv om jeg mener man sjelden kommer langt på vei med generalisering og dømmende holdning, må jeg innrømme at TS har et poeng. At norske kvinner er kravstore kan være både fint for dem, samt synd. Forventningene til alt og alle er gjerne så skyhøye at man ender opp med konstant misnøye og DET!!! er fakta for mange her, uansett hvor lite man liker å innrømme det.

Jeg har aldri møtt en mer klagende nasjon enn den norske.

Ingen motsetninger mellom alder og det å lære nye språk, - misforstå meg rett.

Det er derimot et interessant sammenfall mellom å lære språk og det å også inneha evnen til å lære noe om kulturen i det landet man tenker benytte språket, - spesielt når man tydeligvis alt befinner seg i landet.

Og HI ser jeg ikke på som særlig annet enn et forsøk på å piske opp stemningen.

- det er interessant nok.

Så skal jeg ikke si mye om det mediebildet vi får av den jevne russiske mann....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen motsetninger mellom alder og det å lære nye språk, - misforstå meg rett.

Det er derimot et interessant sammenfall mellom å lære språk og det å også inneha evnen til å lære noe om kulturen i det landet man tenker benytte språket, - spesielt når man tydeligvis alt befinner seg i landet.

Og HI ser jeg ikke på som særlig annet enn et forsøk på å piske opp stemningen.

- det er interessant nok.

Så skal jeg ikke si mye om det mediebildet vi får av den jevne russiske mann....

Off topic men hvor er det bilde fra profil bildet ditt fra?

Anonymous poster hash: be88d...8c6

Skrevet

Og russiske kvinner? Hva er bra med dem? Selger fitta si til eklinger som ingen andre vil ha? Og mennene?stygge som fy og oppfostra på vodka hele gjengen....hold dere hjemme i den gudsforlatte landet dere bor i,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...