Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår meg ikke på døra, ikke på svenske kvinner heller. Jeg er opprinnelig fra Russland.

Jeg synest at mange av dere norske kvinner er spontane, kravstore, dere blir fort sinte og dere tåler det minste ting må jeg innrømme. Rusiske kvinner mer hjelpsomme og mer forståelsefulle.

Deree norske kvinner gir fullstendig blaffen i menn sine behov og dere er bare selvopptatte. Uff uff.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke forstår deg på døra, ja da får du la vær å bruke den.

Anonymous poster hash: 6cc2e...b39
  • Liker 17
Skrevet

Du vet åpenbart ikke mye om russiske kvinner du TS :P

• Liker 7
Skrevet

Kulturforskjeller kalles det. Vi har andre kvaliteter og ønsker andre ting fra mennene enn du automatisk gir.

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på døra, ikke på svenske kvinner heller. Jeg er opprinnelig fra Russland.

Jeg synest at mange av dere norske kvinner er spontane, kravstore, dere blir fort sinte og dere tåler det minste ting må jeg innrømme. Rusiske kvinner mer hjelpsomme og mer forståelsefulle.

Deree norske kvinner gir fullstendig blaffen i menn sine behov og dere er bare selvopptatte. Uff uff.

Det er derfor det er så fint at vi alle fritt kan velge våre partnere. Da er det bare å finne en mann/kvinne som matcher dine verdier så er jo alt greit?

Jeg synes du dømmer uten å sette deg skikkelig inn i andres situasjoner. Det er en selvfølge at når kvinner blir mer frigjorte, tjener egne penger, og jobber fulltid på lik linje med mannen, så skjer det noe med dynamikken i det tradisjonelle forholdet. Som kvinne i Norge idag er jeg ikke avhengig av en mann for å ha et godt og stabilt liv. For å være helt ærlig, jeg kunne sikkert ha en roligere og mindre stressende tilværelse ved å bare være enslig, og slippe å forholde meg til en annen person sine ønsker og meninger.

Men vi velger å dele hverdagen med hverandre. Vi velger gjensidig respekt, fordeling av husarbeid, matlaging og økonomisk ansvar. Da er det viktig at vi begge tar hensyn til den andres behov, og at ikke bare jeg som kvinne må være oppofrende og lydig - fordi han sitter på pengene. Jeg er ikke et lite barn som må oppdras, men en likeverdig voksen.

På den annen side, så er jeg ikke dum heller. Hadde jeg levd i en kultur hvor ting er annerledes, så hadde jeg oppført meg deretter. Jeg hadde sikkert klart å være en "lydig" kone, for å sikre mine barn et godt liv. Gitt at jeg ikke hadde alternativer, slik realiteten for mange, mange kvinner er den dag i dag.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner jeg ganske mange flotte og hyggelige øst-eurpeiske kvinner, gift med norske menn.

De største forskjellene på disse kvinnene, sett i sammenheng med norske kvinner, er at de har et langt hissigere temperament i forhold til norske kvinner, og at de stiller større krav til sine menn med tanke på jobb og inntekt enn norske kvinner gjør.

Så hvis du mener norske kvinner er hissige, så lurer jeg virkelig på hvordan du ser på russiske kvinner bosatt i Norge, for ut i fra det du sier, endrer disse tydeligvis personlighet når de kommer hit.

Anonymous poster hash: 807ce...2ef

• Liker 4
Skrevet

Det er bare å holde seg borte fra Norske kvinner det. Mange og stadig flere gjør det. Lykke til Russer`n :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Haha, russiske kvinner jeg kjenner er kjeftesmeller deluxe. Uten at det betyr at jeg tror alle russere er slik...

AnonymBruker
Skrevet

De russiske kvinnene jeg kjenner er ekstremt kravstore og har et utrolig temperament. Men de har også fantastiske personligheter og er veldig inkluderende.

Du tenker kanskje på de damene som blir kjøpt av norske menn?

Anonymous poster hash: 88bb2...5f3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å holde seg borte fra Norske kvinner det. Mange og stadig flere gjør det. Lykke til Russer`n :icon_lol:

De som "holder seg borte" er de som ikke klarer å få seg kvinner gratis.

Anonymous poster hash: 88bb2...5f3

• Liker 5
Skrevet

De russiske kvinnene jeg kjenner er ekstremt kravstore og har et utrolig temperament. Men de har også fantastiske personligheter og er veldig inkluderende. Du tenker kanskje på de damene som blir kjøpt av norske menn? Anonymous poster hash: 88bb2...5f3

Jeg tenker ikke på de. Jeg mener bare at mange norske kvinner er for krasse og for direkte i talen. Ikke alle norske kvinner, men de aller fleste jeg har vært borti.

Skrevet

Du vet åpenbart ikke mye om russiske kvinner du TS :P

Tenkte jeg også. Haha :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på de. Jeg mener bare at mange norske kvinner er for krasse og for direkte i talen. Ikke alle norske kvinner, men de aller fleste jeg har vært borti.

Krasse og direkte? Hva legger du i det? Mener du at norske kvinner ikke lar deg være sjef nok?

Anonymous poster hash: 56e20...488

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du er rimelig kompetent i bruk av språket vårt til å være oppvokst i Russland....

Slik du fremstiller det så var du godt voksen da du, av en eller annen grunn, flyttet fra Russland til Norge.

- det er lov å flytte tilbake dersom du er veldig misfornøyd... jeg tror ikke noen holder deg her mot din vilje for å si det slik.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er rimelig kompetent i bruk av språket vårt til å være oppvokst i Russland....

Slik du fremstiller det så var du godt voksen da du, av en eller annen grunn, flyttet fra Russland til Norge.

- det er lov å flytte tilbake dersom du er veldig misfornøyd... jeg tror ikke noen holder deg her mot din vilje for å si det slik.

Oi, jeg visste ikke at det ikke var mulig å lære seg et språk som voksen. Da regner jeg vel med at jeg kan bare droppe å fortsette tyskkurset. Er jo åpenbart ikke mulig å være kompetent i et språk, hvis man ikke har vokst opp i det land hvor språket snakkes.

Anonymous poster hash: 44924...0db

• Liker 2
Skrevet (endret)

Krasse og direkte? Hva legger du i det? Mener du at norske kvinner ikke lar deg være sjef nok? Anonymous poster hash: 56e20...488

Jeg mente krasse og direkte i talen. Mange norske kvinner har satt meg på plass og,fordi at mange mener at jeg er ikke kan norsk nok. Jeg har ikke fått noen norsk kvinne heller, for mange norske kvinner går forbi når jeg spør om de er single på gata.

Endret av Sami
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente krasse og direkte i talen. Mange norske kvinner har satt meg på plass og,fordi at mange mener at jeg er ikke kan norsk nok. Jeg har ikke fått noen norsk kvinne heller, for mange norske kvinner går forbi når jeg spør om de er single på gata.

Du spør ikke fremmede folk på gata om de er single... Jeg hadde iallefall sett rart på deg og følt ubehag.

Anonymous poster hash: 56e20...488

• Liker 5
Skrevet

Smarte mennesker klarer faktisk å lære seg nye språk, til tross for at de er voksne.

Mystisk, hva, pus?

Vel; selv om jeg mener man sjelden kommer langt på vei med generalisering og dømmende holdning, må jeg innrømme at TS har et poeng. At norske kvinner er kravstore kan være både fint for dem, samt synd. Forventningene til alt og alle er gjerne så skyhøye at man ender opp med konstant misnøye og DET!!! er fakta for mange her, uansett hvor lite man liker å innrømme det.

Jeg har aldri møtt en mer klagende nasjon enn den norske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar du alle norske kvinner under kam?

Anonymous poster hash: e276a...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...