Gå til innhold

Anbefale en vibrator? Trenger svar fort!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kan noen anbefale en skikkelig bra vibrator fra kondomeriet? Ikke så altfor dyr helst, også skal den være ganske liten! Setter stor pris på svar! :)

Anonymous poster hash: 6f267...845
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han eller henne?

Anonymous poster hash: d8e6e...123
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei! Kan noen anbefale en skikkelig bra vibrator fra kondomeriet? Ikke så altfor dyr helst, også skal den være ganske liten! Setter stor pris på svar! :)

Svært så nøden da :fnise: . Du har vel hender?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Svært så nøden da :fnise: . Du har vel hender?

Hahaha :laugh: Var bare det at jeg skulle akkurat til å dra for å shoppe, og ville gjerne ha svar fort sånn at jeg visste noe bra jeg kunne skaffet meg! Haha :D

Skrevet

De som jobber der er som regel veldig flinke til å hjelpe

AnonymBruker
Skrevet

De som jobber der er som regel veldig flinke til å hjelpe

Sikkert, men føler det blir litt kleint å spørre de om de kan anbefale en vibrator.. Og skal kanskje bestille fra nettet, og derfor hadde det vært greit om noen hadde noen å anbefale her! :)

AnonymBruker
Skrevet

Lelo Mia 2 :)

Lagde ikke du en tråd for litt siden om den hvor du skrev den ble ødelagt etter noen få gangers bruk da?

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert, men føler det blir litt kleint å spørre de om de kan anbefale en vibrator.. Og skal kanskje bestille fra nettet, og derfor hadde det vært greit om noen hadde noen å anbefale her! :)

Det er derfor de er der! Er de profesjonelle så skal det ikke oppleves kleint. Jeg spurte, fikk gode råd og fikk ta og kjenne på vibrering og materiale.

Jeg endte opp med jubilation rabbitvibrator og er veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: 74eae...e53

Skrevet

Det er jobben dems.

AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor de er der! Er de profesjonelle så skal det ikke oppleves kleint. Jeg spurte, fikk gode råd og fikk ta og kjenne på vibrering og materiale.

Jeg endte opp med jubilation rabbitvibrator og er veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: 74eae...e53

Okei, takk for svar! :)

Skrevet

Har også bare godt å si om betjeningen på Kondomeriet (Kvadrat v/Sandnes). Jeg var selvfølgelig nølende :rodme: å spørre først, men fikk fort en god følelse av profesjonalitet. Var heller ikke feil at betjeningen var litt *hot* :sminkedokke:

Skrevet

Lagde ikke du en tråd for litt siden om den hvor du skrev den ble ødelagt etter noen få gangers bruk da?

Ja, men frem til det var den bra ^^

Skrevet

Det er viktig å spørre.... ingen spørsmål er for dumme og de som jobber med å slike slikt har antageligvis hørt spørsmålet ditt før ;-)

Neste gang du skal kjøpe deg en MIA 2 får du titte innom erotikknett... der er den ihvertfall 100,- billigere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...