AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hvor normalt er det å elske å slikke ei dame? Roter med en fyr, han skal alltid slikke meg før og sier hele tiden hvor godt jeg smaker. Virker virkelig som om han liker det, men har aldri vært borti en fyr som er såpass glad i å slikke meg. Anonymous poster hash: ba600...1a2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Hvor normalt er det å elske å slikke ei dame? Roter med en fyr, han skal alltid slikke meg før og sier hele tiden hvor godt jeg smaker. Virker virkelig som om han liker det, men har aldri vært borti en fyr som er såpass glad i å slikke meg. Anonymous poster hash: ba600...1a2 Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men det er en god del menn som elsker det. Men de fleste tar nok seg selv i nakken for ikke å virke sære. Anonymous poster hash: 0a40d...abf 1
volvo22 Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Vet ikke hvor vanlig det er...men jeg er også av typen som ELSKER å slikke,får ikke nok av det liksom...laaange slikkestunder hvor jeg konsentrerer meg 100% om hennes nytelse og orgasme...Selv om jeg gjerne knuller,så trenger jeg ofte ikke noe annet,eller noe i retur så lenge jeg får slikke...Det gir en enorm nytelse og tilfredsstillelse å få slikke til orgasme 1
Mike Waters Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Oralsex er relativt utbredt blant mennesker, men det sier seg selv at noen liker det mer enn andre..........litt som det meste annet med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Typen min vil slikke meg konstant. Opptil 2-3 ganger daglig Anonymous poster hash: dcc52...997 1
Mr.Mr Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Vet ikke hvor vanlig det er...men jeg er også av typen som ELSKER å slikke,får ikke nok av det liksom...laaange slikkestunder hvor jeg konsentrerer meg 100% om hennes nytelse og orgasme...Selv om jeg gjerne knuller,så trenger jeg ofte ikke noe annet,eller noe i retur så lenge jeg får slikke...Det gir en enorm nytelse og tilfredsstillelse å få slikke til orgasme Som jeg skulle sagt det selv . Takk volvo22
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Elsker å bli slikket. Så det er godt å høre at noen menn elsker å slikke da. Anonymous poster hash: 5f17d...ed1 1
MrSmith Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Typen min vil slikke meg konstant. Opptil 2-3 ganger dagligAnonymous poster hash: dcc52...997 Samme her, sier aldri nei til akkurat det tilbudet.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Hadde en eks som elsket å slikke meg, min nåværende type har ikke gjort det enda selv om jeg spør flere ganger i måneden i over 1 år...han sier han ikke har noe imot det og "kan gjøre det" osv...han har aldri slikket noen før heller. Og slikking for meg er bedre enn sex, men det blir liksom aldri noe av. Ganske slitsomt når jeg suger han minst 2 ganger i uken. Føler liksom jeg aldri får noe tilbake. Har blitt slikket av 2 stk, dette er den tredje partneren min, så vet ikke hvor normalt det egentlig er, kanskje jeg bare var heldig med de to første :-) Anonymous poster hash: 46541...877
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Æsj. Vi damer er ikke katter. Dyr slikker hverandre, vi er IKKE katter. Syns det er kvalmt. Anonymous poster hash: 7c4db...98a 1
volvo22 Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Elsker å bli slikket. Så det er godt å høre at noen menn elsker å slikke da. Anonymous poster hash: 5f17d...ed1 Deilig med damer som liker det
Fuckman1983 Skrevet 5. mars 2014 #12 Skrevet 5. mars 2014 Slikking, tungepuling og facesitting... Blir kåt bare jeg tenker på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå