Rofl Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 ALDRI send nakenbilder. Overhodet. Verken til nylig kjente eller langtidskjente. Det er kanskje gøy i begynnelsen, pirrende om mulig, men du kommer til å angre som en hund om noe skjer. Mitt råd: aldri. Helt enig med deg Er dere menn dere som svarer nå?Anonymous poster hash: b3d23...8c7 Det er vel bare å se under bilde til folk så lenge de ikke gjemmer seg under ab? Hæ? Lagres snaps på nettet? Hvordan? Mind. Blown. De er på serveren til snapchat og de ligger på telefonen din. 1
Fråde Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 Jeg mener det er ok når man har vært sammen en stund og er trygge på hverandre, kanskje halvt år... da vet man at man er sånn nogenlunde kompatible.
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #23 Skrevet 28. februar 2014 De er på serveren til snapchat og de ligger på telefonen din. Men hvordan kan folk få tilgang til denne serveren? (nå prater jeg ikke om telefonlagringen)
Rofl Skrevet 28. februar 2014 #24 Skrevet 28. februar 2014 Men hvordan kan folk få tilgang til denne serveren? (nå prater jeg ikke om telefonlagringen) Snapchat folkene har jo tilgang til den og om man leser på nett om alle disse datainnbruddene så har vel snart noen andre tilgang til den også. Behøver ikke bare å være en server heller. Kan fint og er nok en masse servere rundt omkring 2
Chloe- Skrevet 28. februar 2014 #25 Skrevet 28. februar 2014 Snapchat folkene har jo tilgang til den og om man leser på nett om alle disse datainnbruddene så har vel snart noen andre tilgang til den også. Behøver ikke bare å være en server heller. Kan fint og er nok en masse servere rundt omkring Jojo, men da kan vi jo like gjerne si at mail ikke er privat også. De aller fleste har vel diverse injurerende innhold i mailboksen. Trodde du mente som i "tilgjengelig", jeg. 1
Rofl Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Jojo, men da kan vi jo like gjerne si at mail ikke er privat også. De aller fleste har vel diverse injurerende innhold i mailboksen. Trodde du mente som i "tilgjengelig", jeg. Mail har da aldri vært privat? 1
Chloe- Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Mail har da aldri vært privat? Privat nok til at man kommuniserer som normalt og avslappet der inne. Det gjør hvertfall jeg og mine bekjente. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #28 Skrevet 1. mars 2014 Det er snakk om snaps (vet han ikke har noen lagrings-hacks)Anonymous poster hash: b3d23...8c7 Hva vet du om det egentlig? Anonymous poster hash: 24142...186 2
Rofl Skrevet 1. mars 2014 #29 Skrevet 1. mars 2014 Sender ikke nakenbilder der heller men så har ikke jeg noen og kommer ikke til å ha noen nakenbilder.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #30 Skrevet 1. mars 2014 Det er ikke snakk om identifiserende bilder. Kan dere slutte å være helt tante Sofie, og heller se på det gjennom linsen "to personer som er veldig seksuellt tiltrukket av hverandre"?Anonymous poster hash: b3d23...8c7 Hvorfor spør du om meninger når det virker som du absolutt vil gjøre dette uansett?Anonymous poster hash: 24142...186 6
Chloe- Skrevet 1. mars 2014 #31 Skrevet 1. mars 2014 Sender ikke nakenbilder der heller men så har ikke jeg noen og kommer ikke til å ha noen nakenbilder. Jeg har heller ikke nakenbilder, men jeg syns det virker litt paranoid å tenke på mailen som offentlig.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #32 Skrevet 1. mars 2014 Hvorfor spør du om meninger når det virker som du absolutt vil gjøre dette uansett?Anonymous poster hash: 24142...186 Ingen svarer på det det blir spurt om da. .Anonymous poster hash: b3d23...8c7 1
Rofl Skrevet 1. mars 2014 #33 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har heller ikke nakenbilder, men jeg syns det virker litt paranoid å tenke på mailen som offentlig. Hehe, er ikke paranoid men det er ikke privat å bruke mail eller noe av det man gjør på nett om man ikke går inn for å gjemme seg. Folk er generelt alt for løssluppen når de er på nett syntes jeg
miramis Skrevet 1. mars 2014 #34 Skrevet 1. mars 2014 Du gjør deg til ett billig ludder. Ikke nakenbilder. Aldri. Hvis du er 97'er (som skrivemåten din bygger opp under), er du litt ung for å være her inne. Spesielt hvis du bare skal spy ut kvinnefiendtlig møl. Nakenbilder blir stadig mer vanlig, og jeg ser ikke det store problemet. :-) 2
Alice123 Skrevet 1. mars 2014 #35 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har heller ikke nakenbilder, men jeg syns det virker litt paranoid å tenke på mailen som offentlig. Njaaaa, det kommer litt an på, syntes jeg. Vanlig folk som du og jeg kan maile fritt. Men om jeg hadde vært f.eks minister av noe slag, hadde jeg ikke valgt mail som kommunikasjonsmiddel når jeg skulle selge statshemmeligheter til Russland. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 1. mars 2014 #36 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville aldri i verden sendt nakenbilder til noen jeg ikke kjente veeeeeeldig godt. Er man i et langvarig forhold hvor man er trygg på hverandre, er det greit, men til en man ikke engang er i noe forhold med: No way in hell! 2
Tarsan97 Skrevet 1. mars 2014 #37 Skrevet 1. mars 2014 Hvis du er 97'er (som skrivemåten din bygger opp under), er du litt ung for å være her inne. Spesielt hvis du bare skal spy ut kvinnefiendtlig møl. Nakenbilder blir stadig mer vanlig, og jeg ser ikke det store problemet. :-) Sier man att det er usmakelig å uvderdig for kvinner å sende nakenbilder av seg selv til folk som en sier en ikke kjenner så godt en gang, så er det kvinnefiendtlig Bye bye brain, bye sivilisasjon. 1
Gjest Riskjeks Skrevet 1. mars 2014 #38 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Synes sånt er litt tacky/smakløst for å være helt ærlig. I alle fall så tidlig i et forhold! Men folk er forskjellige, godt mulig han liker det. Du får spørre ham, ikke oss... Endret 1. mars 2014 av Riskjeks 2
Blod Skrevet 1. mars 2014 #39 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville aldri sendt nakenbilder til noen jeg ikke stoler 100% på, for du vet aldri hva personen kan gjøre med bildene.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #40 Skrevet 1. mars 2014 Synes sånt er litt tacky/smakløst for å være helt ærlig. I alle fall så tidlig i et forhold! Men folk er forskjellige, godt mulig han liker det. Du får spørre ham, ikke oss... Endelig noen som svarte ordentlig, og ikke hang seg helt opp i hvor bildene kan ende opp. Takk! Anonymous poster hash: b3d23...8c7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå