Gå til innhold

Nakenbilder - hvor tidlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ALDRI send nakenbilder. Overhodet. Verken til nylig kjente eller langtidskjente. Det er kanskje gøy i begynnelsen, pirrende om mulig, men du kommer til å angre som en hund om noe skjer.

Mitt råd: aldri.

Helt enig med deg

Er dere menn dere som svarer nå?

Anonymous poster hash: b3d23...8c7

Det er vel bare å se under bilde til folk så lenge de ikke gjemmer seg under ab?

Hæ? Lagres snaps på nettet? Hvordan?

Mind. Blown.

De er på serveren til snapchat og de ligger på telefonen din.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det er ok når man har vært sammen en stund og er trygge på hverandre, kanskje halvt år... da vet man at man er sånn nogenlunde kompatible.

Skrevet

De er på serveren til snapchat og de ligger på telefonen din.

Men hvordan kan folk få tilgang til denne serveren? :klo: (nå prater jeg ikke om telefonlagringen)

Skrevet

Men hvordan kan folk få tilgang til denne serveren? :klo: (nå prater jeg ikke om telefonlagringen)

Snapchat folkene har jo tilgang til den og om man leser på nett om alle disse datainnbruddene så har vel snart noen andre tilgang til den også. Behøver ikke bare å være en server heller. Kan fint og er nok en masse servere rundt omkring

• Liker 2
Skrevet

Snapchat folkene har jo tilgang til den og om man leser på nett om alle disse datainnbruddene så har vel snart noen andre tilgang til den også. Behøver ikke bare å være en server heller. Kan fint og er nok en masse servere rundt omkring

Jojo, men da kan vi jo like gjerne si at mail ikke er privat også. De aller fleste har vel diverse injurerende innhold i mailboksen. Trodde du mente som i "tilgjengelig", jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jojo, men da kan vi jo like gjerne si at mail ikke er privat også. De aller fleste har vel diverse injurerende innhold i mailboksen. Trodde du mente som i "tilgjengelig", jeg.

Mail har da aldri vært privat?

• Liker 1
Skrevet

Mail har da aldri vært privat?

Privat nok til at man kommuniserer som normalt og avslappet der inne. Det gjør hvertfall jeg og mine bekjente.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om snaps (vet han ikke har noen lagrings-hacks)

Hva vet du om det egentlig?

Anonymous poster hash: 24142...186

• Liker 2
Skrevet

Sender ikke nakenbilder der heller men så har ikke jeg noen og kommer ikke til å ha noen nakenbilder.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke snakk om identifiserende bilder.

Kan dere slutte å være helt tante Sofie, og heller se på det gjennom linsen "to personer som er veldig seksuellt tiltrukket av hverandre"?

Hvorfor spør du om meninger når det virker som du absolutt vil gjøre dette uansett?

• Liker 6
Skrevet

Sender ikke nakenbilder der heller men så har ikke jeg noen og kommer ikke til å ha noen nakenbilder.

Jeg har heller ikke nakenbilder, men jeg syns det virker litt paranoid å tenke på mailen som offentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om meninger når det virker som du absolutt vil gjøre dette uansett?

Ingen svarer på det det blir spurt om da. .

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke nakenbilder, men jeg syns det virker litt paranoid å tenke på mailen som offentlig.

Hehe, er ikke paranoid men det er ikke privat å bruke mail eller noe av det man gjør på nett om man ikke går inn for å gjemme seg. Folk er generelt alt for løssluppen når de er på nett syntes jeg :(

Skrevet

Du gjør deg til ett billig ludder. Ikke nakenbilder. Aldri.

Hvis du er 97'er (som skrivemåten din bygger opp under), er du litt ung for å være her inne. Spesielt hvis du bare skal spy ut kvinnefiendtlig møl.

Nakenbilder blir stadig mer vanlig, og jeg ser ikke det store problemet. :-)

• Liker 2
Skrevet

Njaaaa, det kommer litt an på, syntes jeg.

Vanlig folk som du og jeg kan maile fritt. Men om jeg hadde vært f.eks minister av noe slag, hadde jeg ikke valgt mail som kommunikasjonsmiddel når jeg skulle selge statshemmeligheter til Russland.

• Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg ville aldri i verden sendt nakenbilder til noen jeg ikke kjente veeeeeeldig godt. Er man i et langvarig forhold hvor man er trygg på hverandre, er det greit, men til en man ikke engang er i noe forhold med: No way in hell!

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er 97'er (som skrivemåten din bygger opp under), er du litt ung for å være her inne. Spesielt hvis du bare skal spy ut kvinnefiendtlig møl.

Nakenbilder blir stadig mer vanlig, og jeg ser ikke det store problemet. :-)

Sier man att det er usmakelig å uvderdig for kvinner å sende nakenbilder av seg selv til folk som en sier en ikke kjenner så godt en gang, så er det kvinnefiendtlig :sjokkert: Bye bye brain, bye sivilisasjon.

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Synes sånt er litt tacky/smakløst for å være helt ærlig. I alle fall så tidlig i et forhold!

Men folk er forskjellige, godt mulig han liker det. Du får spørre ham, ikke oss...

Endret av Riskjeks
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville aldri sendt nakenbilder til noen jeg ikke stoler 100% på, for du vet aldri hva personen kan gjøre med bildene.

AnonymBruker
Skrevet

Synes sånt er litt tacky/smakløst for å være helt ærlig. I alle fall så tidlig i et forhold!

Men folk er forskjellige, godt mulig han liker det. Du får spørre ham, ikke oss...

Endelig noen som svarte ordentlig, og ikke hang seg helt opp i hvor bildene kan ende opp.

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...