Gå til innhold

Kjæresten spruta meg i ansiktet...


Pusheen

Anbefalte innlegg

... og jeg digga det!

Vet det var en tråd her for litt siden om ei som ikke ville at kjæresten hennes skulle komme i ansiktet hennes, og jeg svarte at jeg også var i tvil om det var noe for meg. Men jeg er villig til å prøve ting som tenner ham, så fremst det ikke skader noen eller har med avføring å gjøre.

Vel, vi prøvde, og det var kjempemorsomt og spennende! Hadde trodd det skulle være nedverdigende og jeg skulle føle meg mindreverdig, men tvert i mot. Jeg følte det var JEG som hadde overtaket. Mulig det høres merkelig ut, men tanken på at jeg fikk ham til å tenne så mye pga "så lite" var helt ekstremt opphissende. Er jeg litt rar kanskje? Jaja :)

Endret av Pusheen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... og jeg digga det!

Vet det var en tråd her for litt siden om ei som ikke ville at kjæresten hennes skulle komme i ansiktet hennes, og jeg svarte at jeg også var i tvil om det var noe for meg. Men jeg er villig til å prøve ting som tenner ham, så fremst det ikke skader noen eller har med avføring å gjøre.

Vel, vi prøvde, og det var kjempemorsomt og spennende! Hadde trodd det skulle være nedlatende og jeg skulle føle meg mindreverdig, men tvert i mot. Jeg følte det var JEG som hadde overtaket. Mulig det høres merkelig ut, men tanken på at jeg fikk ham til å tenne så mye pga "så lite" var helt ekstremt opphissende. Er jeg litt rar kanskje? Jaja :)

Gratulerer, hvor gammel er du egentlig?

Anonymous poster hash: af20b...9a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedverdigende, ikke nedlatende.

Anonymous poster hash: 3ad7c...b31

Sorry da :sarkasme: Happy? ;)

Endret av Pusheen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26.

Det eneste som topper å sprute en jente i ansiktet er jo selvsagt at hun takker for spermen etterpå. Da vet han at hun setter pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som topper å sprute en jente i ansiktet er jo selvsagt at hun takker for spermen etterpå. Da vet han at hun setter pris på det.

Åh jadda, han fikk takk i massevis skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du høyere utdanning?

Anonymous poster hash: af20b...9a6

Hva har det med saken å gjøre? Men ja, det har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jenter finner det nedverdigende er jo ikke at det er noe som helst nedverdigende ved sperm i ansiktet i seg selv. Det er at menn tenner på det fordi de selv finner det nedverdigende overfor henne. Vissheten om at han føler at han ydmyker.

Det er jo bare sperm, ingenting farlig... like hellig som suppe.



Anonymous poster hash: 0ac06...54a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du høyere utdanning?

Anonymous poster hash: af20b...9a6

Jammen hva har det med saken å gjøre?

Jeg syntes det er flott at flere jenter tørr å faktisk være åpne om det! Sånn sett bort fra alt annet, så kan jeg med hånden på hjertet å si at sexen ikke er fullført uten en sprut in the face.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hva har det med saken å gjøre?

Jeg syntes det er flott at flere jenter tørr å faktisk være åpne om det! Sånn sett bort fra alt annet, så kan jeg med hånden på hjertet å si at sexen ikke er fullført uten en sprut in the face.

Godt å vite ;) Skal iallefall gjentas. Mulig det er litt tabu å snakke om, men som en annen skrev over her; sperm er like hellig som suppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å prøve å svar deg seriøst, det er nok ett utrykk for sexuelle behov om å strekke ting. Man vil ha mer og man vil ha det dirty. Noen vil bindes noen vil piskes, noen utvikkler det lengre og vil bli tisset på osv...Det er normalt og ligger i mannens iboende natur å ville ha harde tak. Grensen mellom sex og vold er egentlig nesten ikke til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen hva har det med saken å gjøre?

Jeg syntes det er flott at flere jenter tørr å faktisk være åpne om det! Sånn sett bort fra alt annet, så kan jeg med hånden på hjertet å si at sexen ikke er fullført uten en sprut in the face.

Seriøst? Sexen er ikke fullført? Hadde vært ekstremt slitsomt om typen skulle komme meg i ansiktet hver gang. Blir jo så mye søl, og får det ofte i håret. Da må man jo dusje og ja. Stress :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Sexen er ikke fullført? Hadde vært ekstremt slitsomt om typen skulle komme meg i ansiktet hver gang. Blir jo så mye søl, og får det ofte i håret. Da må man jo dusje og ja. Stress :P

Han og jeg har en komprimiss siden det ikke blir sex så ofte, og da lar jeg han komme i ansiktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han og jeg har en komprimiss siden det ikke blir sex så ofte, og da lar jeg han komme i ansiktet :)

Da blir det noe annet. :P Vi har sex hver dag, så hadde blitt ordentlig slitsomt om vi skulle hatt det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da blir det noe annet. :P Vi har sex hver dag, så hadde blitt ordentlig slitsomt om vi skulle hatt det sånn :P

Haha, ja ikke sant. Om vi hadde hatt sex hver dag hadde han ikke få kommet i ansiktet alle gangene nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Og jeg som skrev at det kunne jo hende at hun faktisk likte det om hun forsøkte ble selvsagt stablet ned av hønseflokken her kjent KG-stil. :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som skrev at det kunne jo hende at hun faktisk likte det om hun forsøkte ble selvsagt stablet ned av hønseflokken her kjent KG-stil. :rolleyes:

Thihi, sånn det er her på KG ;) Men cred til meg som prøvde da, det synes jeg du skal gi meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så uvanlig da?

Anonymous poster hash: 4c205...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...