Gjest Soley Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Hei! Jeg bare lurte på hvorfor folk bryr seg så mye om Facebook "stalking" Jeg ble lagt til av noen folk jeg ble kjent med over nettet og så skrev en av dem da, "ikke for å være stalker men jeg likte bildene dine"... Herregud da det er ikke noe i veien om noen ser på bildene mine... hvorfor tror de jeg la det ut på nettet DUH... om jeg ikke vil at "vennen" mine skal se på bildene mine så legger jeg dem ikke ut da. Ikke første gang dette har skjedd hehe, men folk må vel få se på bildene til andre folk uten å måtte føle seg som stalker...
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2014 #2 Skrevet 28. februar 2014 Jeg er beklageligvis en fjøsbokstalker selv. En venninne av meg kom gledestrålende og fortalte om en fin fyr i Stjørdal som hun hadde truffet et par ganger. Storfornøyd med å endelig treffe en fyr på nøytral grunn, ingen felles bekjente. Jeg måtte naturligvis sjekke ut den her fyren og finner ut at han også er venn med en annen venninne av meg og som har samme ekstype som hun andre. Jeg bare holdt kjeft og holdt hode lavt og jammen gjorde jeg rett i det, for det ble bikkjeslagsmål mellom de to damerne om den fyren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå