Ciara Skrevet 13. august 2014 Forfatter #501 Del Skrevet 13. august 2014 Yay for at du kjøper det, og blir litt lei av det og gir det til meg Med andre ord; Yay. Det er jo utrolig fint synes jeg. Men er 100 cm i diameter stort? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 13. august 2014 #502 Del Skrevet 13. august 2014 Innom og sniker, og konstaterer at jeg glatt overlater til andre å gi interiør-råd. Tro meg, mine innspill har du ikke bruk for, men jeg tipper det er mange som er innom her som har glupe ting å si Derimot vil jeg gjerne få overlevere en skikkelig Superheltdrakt til eldstemann. Det bør være midt i blinken, sånn aldersmessig, og dessuten særdeles velfortjent. Godt jobba, altså! *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. august 2014 #503 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Men er 100 cm i diameter stort? :klø: Det opplagte svaret er jo at det kommer helt an på hvor god plass du har *hjelpsom* Men stilig var det Jeg ville vært skeptisk til den veldig blanke overflaten, men du er sikkert mer samvittighetsfull enn meg når det gjelder støvtørking... Endret 13. august 2014 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 13. august 2014 #504 Del Skrevet 13. august 2014 Men er 100 cm i diameter stort? :klø: Tja... Du får et bord på 0,785 m2, om det hjelper deg noe mer? Bordene du linket til er sånn ca det jeg har sett for meg, men du har helt rett i at det koster en del. Men, det gjør i grunnen alle bordene som er i kategorien som jeg og samboeren kunne blitt enige om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 13. august 2014 #505 Del Skrevet 13. august 2014 Men er 100 cm i diameter stort? :klø: Mmmmm.....synes ikke det så veldig giga ut på bildet, da? Jeg har et bittelite et fra Hay, og jeg må jo stadig rydde vekk rotet mitt. Ikke pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 13. august 2014 #506 Del Skrevet 13. august 2014 Min umiddelbare tanke var: Er det lurt med glassbord når det er små hender i huset? Ellers synes jeg bordet var lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. august 2014 Forfatter #507 Del Skrevet 13. august 2014 Det opplagte svaret er jo at det kommer helt an på hvor god plass du har *hjelpsom* Men stilig var det Jeg ville vært skeptisk til den veldig blanke overflaten, men du er sikkert mer samvittighetsfull enn meg når det gjelder støvtørking... Helt vanlig stor plass? Jeg får måle opp og se litt i stua. Jeg har motsatt filosofi: La nå overflatene være blanke, så selv mannen forstår når det er dags for vask! Tja... Du får et bord på 0,785 m2, om det hjelper deg noe mer? Bordene du linket til er sånn ca det jeg har sett for meg, men du har helt rett i at det koster en del. Men, det gjør i grunnen alle bordene som er i kategorien som jeg og samboeren kunne blitt enige om... Nei Tjener ikke dere bra da, det er ingenting å lure på! Mmmmm.....synes ikke det så veldig giga ut på bildet, da? Jeg har et bittelite et fra Hay, og jeg må jo stadig rydde vekk rotet mitt. Ikke pluss Nei, det gjør jo ikke det. Du har et tray table? Har lurt på det, men synes det ser litt lite ute. Min umiddelbare tanke var: Er det lurt med glassbord når det er små hender i huset? Ellers synes jeg bordet var lekkert. Det må nok tørkes over hver dag. Tenker du på om det knuser? Huff. Jeg skulle ikke tro det, de er faktisk blitt overraskende siviliserte i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 13. august 2014 #508 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Min umiddelbare tanke var: Er det lurt med glassbord når det er små hender i huset? Ellers synes jeg bordet var lekkert. Nei! Jeg pusser mitt med Jif vindusspray annenhver dag. Oftere gidder jeg ikke, for bordet er fullt av fingermerker etter 5 min med guttungen i hus. (Derav kravet om at neste bord ikke skal være i glass... ) Nå har jeg kikket på flere sofabord. Haslev ser ut til å ha mye fint de også, og de er igrunnen ikke helt forskjellige fra Naver i design. Dansk design begge deler, så jeg må tydeligvis begynne å få sansen for det... Endret 13. august 2014 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. august 2014 #509 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg har motsatt filosofi: La nå overflatene være blanke, så selv mannen forstår når det er dags for vask! I min verden kan det være langt fra forståelse til handling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. august 2014 Forfatter #510 Del Skrevet 13. august 2014 I min verden kan det være langt fra forståelse til handling... I mannens verden også, dessverre. Han er veldig optimistisk innstilt til husarbeid. "Det er jo slett ikke verst her!" kan han si i en glad tone mens smulene knaser under sokkene. Skjønt ingenting slår kommentaren han kom med da vi hadde bodd to år i vår forrige leiligheten. Da hadde vi flyttet fra en veldig trafikkert vei der vi fikk mye sot og støv inn i leiligheten. Så flyttet vi inn i et roligere strøk på alle måter. Og etter to år sier altså mannen: "Det er altså helt utrolig hvor mye trafikk har å si! Her trenger vi ikke å tørke støv, her!" Da den kommentaren falt var svigers på besøk, og de lo høyt og hjertelig. Jeg sendte ham et drepende blikk og mannen så dypt forvirret ut, som så mange ganger ellers. Jeg er helt sikker på at han tenkte: "Nå skjønner jeg ingenting. Her prøver jeg å si noe hyggelig og så er det tydeligvis noe feil likevel!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. august 2014 #511 Del Skrevet 13. august 2014 Som regel er det jo ikke så verst - det kunne alltids vært verre, og det så mange morsommere ting man kan bruke tiden på enn å rydde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 13. august 2014 #512 Del Skrevet 13. august 2014 Det derre runde bordet med treben ja, altforlite egentlig. Iallefall for en familie på fire som skal ha ordentlig stuebordet og ikke bare "sette fra seg en kaffekopp" som hos meg. Jeg er litt forelska i drømmebordet ditt faktisk. Heller det enn cardigan om du MÅ velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. august 2014 Forfatter #513 Del Skrevet 13. august 2014 Som regel er det jo ikke så verst - det kunne alltids vært verre, og det så mange morsommere ting man kan bruke tiden på enn å rydde... Du har helt klart rett som vanlig! Det derre runde bordet med treben ja, altforlite egentlig. Iallefall for en familie på fire som skal ha ordentlig stuebordet og ikke bare "sette fra seg en kaffekopp" som hos meg. Jeg er litt forelska i drømmebordet ditt faktisk. Heller det enn cardigan om du MÅ velge. Hm. Kanskje det blir drømmebordet da. Og nei, det bør definitivt ikke bli drømmebord OG cardigan. Da tar jeg heller bord. Godt jeg har noen damer å spørre, mannen min blir fjern i blikket bare jeg nevner "bord", "interiør", "hvilket skal jeg velge..." osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 13. august 2014 #514 Del Skrevet 13. august 2014 Enig, heller bord enn cardigan. Veldig fint bord, selvom blank overflate hadde blitt altfor avslørende her. Jeg synes det kommer litt an på hvordan dere innredet om det er stort med det bordet. Det krever en del plass, som dere jo har "vanlig" av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 13. august 2014 Forfatter #515 Del Skrevet 13. august 2014 Enig, heller bord enn cardigan. Veldig fint bord, selvom blank overflate hadde blitt altfor avslørende her. Jeg synes det kommer litt an på hvordan dere innredet om det er stort med det bordet. Det krever en del plass, som dere jo har "vanlig" av. Ok, nå skal jeg ta av her. Sender bilde på PM av stua mi til de som vil mene noe om bord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 13. august 2014 #516 Del Skrevet 13. august 2014 Ok, nå skal jeg ta av her. Sender bilde på PM av stua mi til de som vil mene noe om bord Jeg elsker bord og vil selvsagt ha PM. Innser hva du mener med 100 cm i diameter, var på den svindyre butikken i....oppforbi youngstorget der - du vet hvilken jeg mener, og de hadde et bord som var kanskje 80. Det var jo absolutt av en viss størrelse altså, men.........ja. Det kommer så an på hva annet som er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 13. august 2014 #517 Del Skrevet 13. august 2014 Klart jeg vil mene noe om bord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 13. august 2014 #518 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg vil også mene noe om bord Vi kommer nok til å kjøpe nytt sofabord når vi flytter selv, det vi har nå er altfor lite. Fire asjetter, glass og kaffekopper så er det nesten ikke plass til kaffekanna og kakefat Men jeg skal aldri ha glassbord igjen, er ikke så veldig glad i å pusse glass. Der vi bodde før var både spisebordet og sofabordet i glass (ungkarsleilighet med glassbord og svart skinnsofa ). Jeg holdt på å bli gal. Men mørkt glass var jo veldig stilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AllisHagtorn Skrevet 13. august 2014 #519 Del Skrevet 13. august 2014 Klart jeg vil mene noe om bord! Vi blir visst to studenter i fulltidsjobb med babyer, jeg har like godt takket ja til master i teknologi, innovasjon og kunnskap. Den trenger jeg jo siden jeg bare har en mastergrad fra før Det er hjemmeeksamen, men tviler likevel på jeg klarer den kabalen altså. Blir en sånn "Ååååja det er IMORRA det var eksamen ja, jaja- neste semester". For en idiotisk idé jeg har satt igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 13. august 2014 #520 Del Skrevet 13. august 2014 Vi blir visst to studenter i fulltidsjobb med babyer, jeg har like godt takket ja til master i teknologi, innovasjon og kunnskap. Den trenger jeg jo siden jeg bare har en mastergrad fra før Det er hjemmeeksamen, men tviler likevel på jeg klarer den kabalen altså. Blir en sånn "Ååååja det er IMORRA det var eksamen ja, jaja- neste semester". For en idiotisk idé jeg har satt igang. Du och jag, Alfred. Du och jag. Gratulerer med plass på spennende masterprogram! Her i gården er det ikke så fænsi, jeg flesker til med et førsteklassefag i historie. Hm, skulle kanskje meldt meg på fadderuka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå