Gå til innhold

Plutselig smerte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

fikk plutselig smerte på siden av korsryggen (kanskje mer ned i hofte og setet), som gjør vondt når jeg går og da stråler det helt ned i leggen. Det er ikke vondt når jeg sitter i ro. Det er ikke vondt hele tiden når jeg går, men etter å ha gått noen skritt kan det gjøre så grusomt vondt at jeg ikke klarer å gå på foten. Hva kan dette være?
Tok MR i 2011 etter et hardt fall på rumpa. Ble ikke påvist prolaps da. Har ikke gjort noe som skal tilsie at jeg har fått en prolaps, aldri plutselig vondt på trening eller noe. Dette skjedde etter at jeg begynte å gå etter å ha sittet i ro en stund i dag.

Skal nevnes at jeg har en ganske stillesittende hverdag for tiden, spesielt de siste to ukene. Hadde tenkt meg tilbake på trening i morgen, men spørs om det går nå. Kan det være f.eks. falsk isjias? Jeg har svært stram setemuskulatur. Noen andre som har hatt det slik? Gikk det over? Hva gjorde du?

Var hos naprapat i dag, men han fokuserte bare på øvre del av rygg, da det er dette som har gitt meg problemer.

Anonymous poster hash: 5c597...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...